Hartwall Arena

• 1 455 232
  • 5 444

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Mä en ikinä unohda sellaista tilannetta, että kerran Emma Gaalan jatkoilla Kaapelitehtaalla VilleGalle tulee allekirjoittaneen luokse ja sanoo tietävänsä mut Jokerien fanitoiminnasta. Sanoin jotenkin takaisin, että eikös tän pitäisi mennä niin, että se olen minä joka tietää hänet musiikkihommistaan. Hauska jannu!

Tiedotus Jokerien siirtymisestä Areenalle lienee viimeisiä silauksia vaille valmista. Odotellaan!

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ville Galle on ainakin Jokerimiehiä. Pelannut aikanaan junnuissa ja oli muistaakseni jossain Jokereiden podcastissa vieraanakin.
Kyllä sieltä löytyy tatuointi reiden lisäksi sydämestä. 100% Jokeri.

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti (mahdolliseen) kannuun ei kosketa pikkurillilläkään. Tämä siitäkin huolimatta, että se ei anna ihan parasta kuvaa Mestiksen mestaruuden arvostuksesta.

Ihan hyvin voi nostaa, se on kuitenkin mestaruus. Karsinnoissa ei jaeta pyttyjä, vaan liigapaikkoja - sitä ei voi käsillä ilmaan nostaa.

JokerMaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ollut kovin nuori edellisen mestaruuden aikaan. Olen tietenkin samaa mieltä siitä, että kauden päätavoite ei täyty vielä Mestis-mestaruudella, mutta kyllä sitä mielestäni saa ja kuuluukin juhlia etenkin kannattajien keskuudessa niin kuin mestaruutta kuuluukin.

Janecky91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hyvin voi nostaa, se on kuitenkin mestaruus. Karsinnoissa ei jaeta pyttyjä, vaan liigapaikkoja - sitä ei voi käsillä ilmaan nostaa.
Karsinnoissa nostetaan liiga-osake ilmaan!!! Juu tottakai pytty nostetaan, ei tää seura liikaa oo mitään voittanut, vaikka yks pytty jo tällä kaudella voitettu Teron johdolla! Warriors Cup ei unohdu koskaan!!!

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Mestispytty nousee Filppulan käsille tänä vuonna. Se on hyvä tapa nollata hieman ja siitä sitten karsintoihin vapautuneemmin. Tuo juhlinta tulee avaamaan lukkoja ja viemään paineita pois henkisesti tältä joukkueelta. Tällä hetkellä joukkueella on ne kovimmat paineet. Kaikki odottaa mestismestaruutta. Osa ei tajuakkaan millaset paineet siellä kopissa on juuri tällä hetkellä. Mestiksen voiton jälkeen tulee kuitenkin 5-7pv tauko, jolloin kaksi päivää juhlien kanssa on ihan hyvä. Siitä sitten euforian huumassa mikkeli tainuksiin ja Jaffalaan Game2 peliä pelaamaan, joka sytyttää koko Jokeriorgaanisaation ja 4-2 otteluvoitoin edetään liigaan!

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taikausko elää vahvavna. Pyttyä ei nostella joukkueen toimesta. Päädystä kutsutaan capo tai pari nostamaan pytty, että fanit saa bileet. (Jos sinne asti päästään, pelit alkaa edelleen 0-0.)

Suosikkijoukkue
Suomi
Ihan kiva kuulla, että monikaan palstalainen ei ole niin kovin taikauskoinen. Itse en kyllä kannuun koskisi pelaajana, koska pitäisin fokuksen 100 prosenttia kauden päätavoitteessa. Fanina voisin pokaalia kyllä nostellakin.

Ja voihan sitä Mestis kannua sitten pelaajatkin nostella voitetun karsintasarjan jälkeen.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Ihan kiva kuulla, että monikaan palstalainen ei ole niin kovin taikauskoinen. Itse en kyllä kannuun koskisi pelaajana, koska pitäisin fokuksen 100 prosenttia kauden päätavoitteessa. Fanina voisin pokaalia kyllä nostellakin.

Ja voihan sitä Mestis kannua sitten pelaajatkin nostella voitetun karsintasarjan jälkeen.
Riippuu vähän keneltä kysytään. Crosby ei koskenut 2008 konferenssi pyttyyn. No,koski sitten 2009,2015,2016. Caps, Vegas on myös koskenut "kirottuun" konferenssi pyttyyn. Eli juuri ennen Finaaleja.

Filppulan Detroit ei koskenut muistaakseni, että jos sillä mennään niin ei kosketa. Toisaalta Filppula on sanonut, että ei ole taikauskoinen. Jos arvata pitää, niin mestispytty nousee ilmaan. Toisaalta en ylläty tuostakaan. Antaisi se kuitenkin ehkä joillekkin signaalia, että homma vielä kesken. Toisaalta onko mestismestaruutta kiva enää juhlia liigakarsintatappioiden jälkeen? Itse uskon, että juhlitaan mestistä.

Suosikkijoukkue
Suomi
Riippuu vähän keneltä kysytään. Crosby ei koskenut 2008 konferenssi pyttyyn. No,koski sitten 2009,2015,2016. Caps, Vegas on myös koskenut "kirottuun" konferenssi pyttyyn. Eli juuri ennen Finaaleja.

Filppulan Detroit ei koskenut muistaakseni, että jos sillä mennään niin ei kosketa. Toisaalta Filppula on sanonut, että ei ole taikauskoinen. Jos arvata pitää, niin mestispytty nousee ilmaan. Toisaalta en ylläty tuostakaan. Antaisi se kuitenkin ehkä joillekkin signaalia, että homma vielä kesken. Toisaalta onko mestismestaruutta kiva enää juhlia liigakarsintatappioiden jälkeen? Itse uskon, että juhlitaan mestistä.
Filppula ei ottanut vastaan Mestiksen runkosarjan voittajan pokaalia Jyväskylässä. Kätteli vain sen antajaa, ja oli yhteiskuvassa.

Ehkä mestaruus on sitten eri juttu. Tai sitten ei. Toivottavasti muutaman viikon päästä päästään näkemään koskeeko Mestispyttyyn vai ei.

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Filppula ei ottanut vastaan Mestiksen runkosarjan voittajan pokaalia Jyväskylässä. Kätteli vain sen antajaa, ja oli yhteiskuvassa.
Tämä lienee enemmänkin perinne, joka on jääkiekossa NHL:ää myöden käytössä. Ensimmäinen pokaali johon kosketaan, on mestaruuspokaali.

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta Koskeeko Valle mestis pokaaliin? tavoite kummiski se neljäs sarja. Uskon et koskee ja pienet juhlat ennen karsintaa
Kyllä siihen kosketaan, mutta tuskin sen kanssa ympäri jäätä tanssitaan joka pelaajalla kierrättäen. Päätän offtopicin tähän osaltani.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En kyllä ymmärrä näistä mitään, mutta omituista, että Live Nation julkaisi juuri Volbeatin paluun Suomeen ja Nokia Areenalle. Toki tuo voi olla vanhojen neuvottelujen tulosta vielä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
En kyllä ymmärrä näistä mitään, mutta omituista, että Live Nation julkaisi juuri Volbeatin paluun Suomeen ja Nokia Areenalle. Toki tuo voi olla vanhojen neuvottelujen tulosta vielä.
Veikkaisin, että sen noin reilu vuosi-pari vuotta on neuvotteluista, ennen kuin varsinainen keikka julkaistaan, eli Jaffalassa luulisi isojen bändien keikkojen alkavan aikaisintaan 2026-2027 tienoilla.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaisin, että sen noin reilu vuosi-pari vuotta on neuvotteluista, ennen kuin varsinainen keikka julkaistaan, eli Jaffalassa luulisi isojen bändien keikkojen alkavan aikaisintaan 2026-2027 tienoilla.
No niinpä tietenkin. Kyllähän tuo oli tiedossa, että ne lyödään hyvin aikaisessa vaiheessa lukkoon, mutta aivot löi tyhjää tässä hetkessä jostain syystä.

Mutta joo, silti jännä "skenaario", kun omassa hallissa voisi jo järjestää tapahtumia, mutta naapurin halliin on pakko viedä niitä vielä jonkun aikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy