Hartwall Arena

• 1 380 614
  • 4 984

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Aina tullaan takaisin, helvetistä taivaisiin, siellä mis on ääni katsomon, siellä kaukalossa on JOOKEERIIT!

Siunattu tila on nyt julistettu UM:n toimesta ja UOL:n ulostuloa enää odotellaan. Jälkimmäisen tapahduttua on aika oikeasti poksauttaa pullo kuohuvaa auki, sillä Jokerit palaa ennenpitkää kotiinsa ja Stadi saa maan ykköskeikkapaikan ja urheilupyhätön vihdoinkin auki.

Wooo ooo ooo!

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Kertoo kyllä byrokratian tasosta valtavasti, kun tiedotetaan valtakunnanmediaa myöten, että vasta yksi osa Suomen viranomaisprosessia on käsitelty, ja edelleen homma odottaa virallistumista toisen byrokratilaitoksen kampaviinerihuoneessa.

SjiiS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pietarinkadun Oilers
Joko venäläisten nimet on paperissa vai vasta suullinen lupaus myydä, kun luvat on kunnossa?
No toki niiden sanaan voi aina luottaa!

Freyeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joko venäläisten nimet on paperissa vai vasta suullinen lupaus myydä, kun luvat on kunnossa?
No toki niiden sanaan voi aina luottaa!
Joulukuussa nuo paperit jo allekirjoitettu.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kertoo kyllä byrokratian tasosta valtavasti, kun tiedotetaan valtakunnanmediaa myöten, että vasta yksi osa Suomen viranomaisprosessia on käsitelty, ja edelleen homma odottaa virallistumista toisen byrokratilaitoksen kampaviinerihuoneessa.
Se on Hilkka leiponut nisuja, niin eihän niitä voi jättää syömäti. :) Luulisi tänään tulevan tietoa myös UOL:sta.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Aiemmassa postauksessa pari päivää sitten sanoin, että näin tuon juomarahdin ja teen keikkaa kuljetusyhtiölle.
Tässähän kävi nyt niin, että se rahdin kuljetus tulikin hyvin hyvin lähelle mua, eli minä tai työkaveri ollaan viemässä tänään mitä ilmeisemmin ”hartwall” areenalle tavaraa (spekulaatio tästä hartwallista, koska rahdin seassa on iso ja v***n painava Hartwallin valaistu logo). Purkuun on varattu aikaa 2.5h, perus yökerhopurku on 15min joten spekuloikaahan siitä paljonko tavaraa on.
Nopealla silmäilyllä seasta löytyy myös ns herkästi pilaantuvaa tavaraa ;). Lisäksi lisäinfona oli rahtikirjan lähettyvillä teksti ”Paikalla saattaa olla medianedustajia, olethan edustava”
Aina digannu Vaasan Sportista!

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa

Päivän ensimmäinen uutinen
Semmoinen katkeransuloinen huomio tuli tähän palstakollegan linkittämään IS uutiseen - nyt kun sisältö on Jokereille positiivista niin eipä ollut julli-Lempinen toimittajana, vaan Juha Seponpoika Hiitelä...

Jos olisi ollut jotain uusia vaikeuksia ja hidasteita tullut jälleen, olisi Lempinen jo "teroittanut kynänsä"...

Toki tämä on kyllä semmoinen via dolorosa ollut koko Areena case viime vuosina sattuneesta syystä että vielä ei uskalla ihan täysillä tuulettaa...sitten kun on ihan 100 % de facto, sitten huudetaan ja ilosta..

Suosikkijoukkue
Jokerit
"Onhan tämä iso asia. Vaikuttaa siltä, että kauppa menee viranomaisten puolelta lopullisesti maaliin. Se on hieno juttu suomalaiselle jääkiekolle, Helsingin kaupungille ja tapahtuma-alalle, Saarni kommentoi.

Saarni ei halua ottaa vielä kantaa siihen, milloin Jokerit voisi palata vanhaan kotihalliinsa.

– Ei ole tiedossa vielä. Mennään rauhallisesti eteenpäin."

Ei perkele Mikko, herättää huolta ollaanko ylihypetetty ja mennäänkin Nordiksella tämä kausi. JOS Saarni olisi ollut kommentoimatta paluuta olisi se mielestäni jo varmistanut paluun ex-hartsulle välittömässä lähitulevaisuudessa. Onko nakit ja muusin tason vedätys?

Rödvit84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Komu.
Terveppä terve taas.
Itseasiassa se on juurikin lakisääteisen aika.
Pidemmälle ei päästä kun lastauslaiturin varastoille, ihmisiä ja ainakin Iltalehti pyörii ympärillä.
MUTTA SEN VERRAN MINÄ VOIN TEILLE JAKAA kun avoimista ovista nyt näkee moni sisälle, lastauslaiturin varastoille on tuotu kasapäittäin Jokereiden tämän kauden fanitavaraa ja en voi olla kommentoimasta, että osassa saattaa lukea Playoffs 2024-2025.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ei perkele Mikko, herättää huolta ollaanko ylihypetetty ja mennäänkin Nordiksella tämä kausi. JOS Saarni olisi ollut kommentoimatta paluuta olisi se mielestäni jo varmistanut paluun ex-hartsulle välittömässä lähitulevaisuudessa. Onko nakit ja muusin tason vedätys?
Noin yleisellä tasolla, ei kannata antaa mitään varmoja lupauksia aikatauluistakaan, ennenkuin kaikissa tarvittavissa papereissa on muste kuivunut. Eivätköhän tiedota pikimmiten, kunhan kaikki on valmista.

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terveppä terve taas.
Pidemmälle ei päästä kun lastauslaiturin varastoille, ihmisiä ja ainakin Iltalehti pyörii ympärillä.
MUTTA SEN VERRAN MINÄ VOIN TEILLE JAKAA kun avoimista ovista nyt näkee moni sisälle, lastauslaiturin varastoille on tuotu kasapäittäin Jokereiden tämän kauden fanitavaraa ja en voi olla kommentoimasta, että osassa saattaa lukea Playoffs 2024-2025.
Mä olen aina rakastanut Vaasalaisia! Kiitos!

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terveppä terve taas.
Hyvää työtä.

Panostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terveppä terve taas.
Onko paha jos ottaa vähän eteen kun lukee näitä Rödvitin raportteja.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Noin yleisellä tasolla, ei kannata antaa mitään varmoja lupauksia aikatauluistakaan, ennenkuin kaikissa tarvittavissa papereissa on muste kuivunut. Eivätköhän tiedota pikimmiten, kunhan kaikki on valmista.
Tässä nyt kuitenkin vedetään nuoren pojan innolla ja tunteella, ihan kuin karkkikaupassa.

Tietenkään ei kannata alkaa julkisesti sanomaan mitään kun järjestelyt on kesken. Pientä osoitusta siihen suuntaan tietenkin toivotaan kannattajien päästä että tiedetään itsekkin askelmerkkejä tulevaisuudesta.

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Terveppä terve taas.

Kuva, tai sitä ei tapahtunut!

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Aiemmassa postauksessa pari päivää sitten sanoin, että näin tuon juomarahdin ja teen keikkaa kuljetusyhtiölle.
Tässähän kävi nyt niin, että se rahdin kuljetus tulikin hyvin hyvin lähelle mua, eli minä tai työkaveri ollaan viemässä tänään mitä ilmeisemmin ”hartwall” areenalle tavaraa (spekulaatio tästä hartwallista, koska rahdin seassa on iso ja v***n painava Hartwallin valaistu logo). Purkuun on varattu aikaa 2.5h, perus yökerhopurku on 15min joten spekuloikaahan siitä paljonko tavaraa on.
Nopealla silmäilyllä seasta löytyy myös ns herkästi pilaantuvaa tavaraa ;). Lisäksi lisäinfona oli rahtikirjan lähettyvillä teksti ”Paikalla saattaa olla medianedustajia, olethan edustava”

Terveppä terve taas.
Sinun työnantaja on varmaan iloinen ja tyytyväinen, kun kerrot töihin liittyviä asioita jollain keskustelupalstalla! Meinaatko saada Viikon työntekijä-palkinnon?

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Terveppä terve taas.
Näkyykö Klingbergin mailoja?

Suosikkijoukkue
Jokerit
Kautta aikojen kusetus, eikä mitään juomakuljetusta ole koskaan ollut olemassakaan. Ai että.
Ajattelin juuri värjäillä samaa, Vaasalaiset lueskellut kauden jatkoaikaa ja lueskellut kuinka Filppula veivaa 4-0 otteluvoitoit ja Sport tippuu Mestikseen. Nyt kun Sport saikin homman toimimaan ja 2milj. Velat anteeksi niin onkin näpäytyksen paikka.

Saakeli mikä juoni!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy