Jos pelottaa tulla median eteen
eikä osaa hypätä, niin voin mun puolesta painua vittuun samantien.
Kyllä varmaan "haistavittu"-asenne on ihan hauskaa seurattavaa, mutta siinä vaiheessa kun joutuu itse tekemisiin moisen asenteen kanssa, ni kyllä siitä omien kokemuksien mukaan on hauskuus hyvin kaukana. Tämä siis lähinnä sillä, että mäkihyppy ei sinua paljoa kiinnosta.Todellakin. Itse en seuraa, en ole koskaan seurannut, enkä koskaan aio alkaakkaan seuraamaan mäkihyppyä, mutta itse Harri Ollia on kiva seurata. Haista vittu -asenne kaikkea kohtaan on niin hyvää vaihtelua siitä harmaasta tylsästä massasta, että pakkohan siitä on tykätä.
Pohjoiskarjalaista irvileukaa. Se on aivan eri asia kuin savolainen. Sanokaas Seppoa savolaiseksi.. Seppo luultavasti nasauttaa nenärustoon.Seppo Rädyn lausumissa oli annos savolaista irvileukaa, mikä on aivan eri asia kuin kiukuttelu.
Harri Ollille vinkki: Ensin kannattaa antaa ne näytöt, sitten vasta elvistellä.
Ok. Millaisen kuvan saat sitten tästä?Missä Olli on kertonut tästä median eteen tulemisen pelostaan? On mennyt itseltä tuollainen juttu täysin ohi.
Ai, onks lähiaikoina tullut paljonkin menestystä ja kunniaa? Hyvä kuntokäyrä sillä on ainakin.Ja osaahan Olli hypätäkin, ainakin silloin tällöin. Jätkän kieltämättä vaatimattomiin saavutuksiin voit tutustua esimerkiksi tästä.
Ok. Millaisen kuvan saat sitten tästä?
Ai, onks lähiaikoina tullut paljonkin menestystä ja kunniaa? Hyvä kuntokäyrä sillä on ainakin.
"Vitt**ko se sulle kuuluu" tietenkin! Käytän itsekin aika usein. Erittäin tehokas lause esim. baarissa silloin, kun joku itseriittoisen näköinen muija tulee kysymään: "Miks sä näytät noin yksinäiseltä" ja kuvittelee, että olen ehdottoman varmasti vasten omaa tahtoani yksin siellä baarissa.