Mutta silti ihan paska. /sKainulainen = kevään pelaaja.
16 playoffsmatsia PPG 0,50. Runkosarjassa 0,25.
En voisi olla enempää samaa mieltä joka rivistä. On hiihdelly kyllä totaalisen varjoissa koko alkukauden. Heittämällä heikoin hyökkääjä mutta silti vakiopaikka pelaavassa kokoonpanossa. Ei mene nallekarkit tasan. Jollain ihmeen keinolla sai vielä sopimuksen tälle kautta.Nostetaan Höylän ketju ylös. Alkukausi ollut surkea. Kaikissa tilastoissa joukkueen huonoin hyökkääjä. Ainoastaan pelipaikka pelastaa tällä hetkellä sen, että kausikortti löytyy kokoonpanoon. Silti sentterinä aloitusprosentti 37,5%, joten voisi siellä jotain muutakin kokeilla.
Kyllä minua ainakin vituttaa, että hyökkääjistä kierrätetään Ylitaloa, Hämäläistä ja jopa Po. Westerholmia, että Kainulainen pysyy nelosen sentterinä. Lisäksi Antti Virtanen pelaa aivan väärää sarjaa - voisi häntäkin kokeilla.
On kyllä hajuttomin, mauttomin ja värittömin nelosen sentteri hetkeen. Pistäkää, vaikka Hämäläinen sentteriksi, että menisi pelipaikat ansaintalain mukaan.
Laittaisin näin:
Jandric - Morand - Repo
Khodorenko - Krannila - Kuhlman
Ikonen - Saarela - Ylitalo
Hämäläinen - Pa. Westerholm - Nyman/Po.Westerholm
Ja KainuHarri katsomoon. Seuraavana Antti Virtanen kokeilemaan.
Ei pitäisi kokemuksen riittää paikkaan kokoonpanossa, jos ei ole mitään pelillistä annettavaa.Höylä tuo kokemusta nelosketjuun. 28-v ja yli 300 liigamatsia. Lämsä arvostaa selvästi kokeneita pelaajia.
Ei pitäisi kokemuksen riittää paikkaan kokoonpanossa, jos ei ole mitään pelillistä annettavaa.
Seuraavaksi Pena, eikun Lämsä keksii varmaan heittää Ikosen nelosen keskelle, kun vetää niin hienosti laidassakin.Kieltämättä olen ihmetellyt, että rotaatio ei koske Höylää. Lukolla kun olisi senttereitä laidassa. Onhan se erikoista, kun Korkka, Ylitalo tai Lenni pelaavat pienillä minuuteilla huippumatsin, niin Lämsä palkitsee katsomokomennuksella.
Noh noh, eikö täällä joku kirjoittanut, että menisi melkein missä tahansa muussa Liiga-joukkueessa kakkosketjussa? Tämä on niitä hankintoja, joita ei pysty ymmärtämään. Laukauksista 1/20 osuu maalipuiden väliin ja näistä 1/20 suuntautuu tarkkuudeltaan niin, että on muualla kuin maalivahdin pelipaidan logossa. Ei ole millään mittapuulla fyysinen, eikä tosiaan tuo juuri mitään kentälle. Paitsi läsnäolon.Höylän voisi surutta laittaa katsomoon. Ei ole saanut kuluvalla kaudella mitään aikaan. Pihalla kuin lintulauta.
itse olen kiinnittänyt huomiota siihen, että Ikonen ottaa aloituksia aina silloin tällöin kun ovat kentällä Hartsan kanssaHöylä olisi tänään ansainnut paikan omassa tähdistöketjussani, jos olisi hoitanut aloitukset paremmin. Joka tapauksessa huomattavasti pirteämpää tekemistä kuin tämän kauden aiemmissa peleissä.