Harrastekiekkoa

  • 165 626
  • 747

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sitten sellainen asia mitä olen miettinyt, eikä nyt liity mitenkään tuohon ylimpään juttuu (tai miksi ei liittyisi), niin varmaan jokaisen kannattaa vähän tarkistaa tuota omaa vakuutusturvaansa tai siis sen olemassaoloa.

Minulla on Pohjolan Mittaturva, jossa on muunmuassa henkilövakuutukset koko perheelle. Höntsäilyä aloittaessa soitin Pohjolaan ja kysyin, kattaako vakuutus noissa peleissä tulleet vahingot. Vastaus oli, että kyllä kattaa ns. puulaakitason pelailut, eli nämä pelailut sekä myös pelaamisen JWC:ssa. Jokainen voi helposti tarkistaa oman vakuutuksensa soittamalla omaan vakuutusyhtiöönsä.

Eilen pelasin muuten ilman hammassuojaa. Olin huolellisesti jättänyt ne kotiin. Ei viksua. Eilinen peli oli kyllä mielestäni paras, missä olen itse ollut pelaamassa. Vauhtia riitti, ja maaleja ei tullut kumpaankaan päähän montaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilen pelasin muuten ilman hammassuojaa. Olin huolellisesti jättänyt ne kotiin. Ei viksua. Eilinen peli oli kyllä mielestäni paras, missä olen itse ollut pelaamassa. Vauhtia riitti, ja maaleja ei tullut kumpaankaan päähän montaa.
Yksi peli omien hammassuojien hankinnan jälkeen tullut pelattua ilman niitä, oli niitä vähän ikävä vaikka ei ne kiekon tai mailan aiheuttamia hammasvaurioita estäkään. Siinä pelissä tuli vielä yhteentörmäys missä rojahdin selälleni, pää jäähän ja kalautin hampaat yhteen, silloin niitä olisi tarvinnut, olisi suoja pehmentänyt osumaa. Ei niitä pelin tuoksinassa huomaa eikä haittaa ole, vaihdossa istuessa tulee otettua pois.
 

Simba

Jäsen
Eilinen peli oli kyllä mielestäni paras, missä olen itse ollut pelaamassa. Vauhtia riitti, ja maaleja ei tullut kumpaankaan päähän montaa.

Hyvät joukkueet Nokkis onnistui kyllä jakamaan, vaikkei ilmeisesti niitä kauhean tarkkaan suunnitellutkaan. Tosin peliä kyllä tasoitti myös tummien tosi hyvä maalivahti. Vielä, kun olisi ollut pari vaihtomiestä enemmän, niin olisi vähän paremmin jaksanut loppuun asti.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Se ois sitten uppopallopelin vuoro tänään. Vettä satelee ja koulukadulla pitäisi pelata. Kaikkeen sitä immeinen lupautuu hetkellisissä häiriöissä
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Se ois sitten uppopallopelin vuoro tänään. Vettä satelee ja koulukadulla pitäisi pelata. Kaikkeen sitä immeinen lupautuu hetkellisissä häiriöissä

En olisi enempää väärässä voinut olla ennakko-oletuksilla. Kenttä oli ok-kunnossa, peli oli hauskaa vaikkakin saatiin 2-4 kuokkaan. Mutta peli oli juuri sitä miksi harrastekiekkoa vedetään. Lepposaa kommentointia vastustajan kanssa, reilua peliä ja mikä parasta, pysyi tiukkana loppuun asti.

Me likes
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Hammassuojista

Yleensä käytän aina hammassuojaa, mutta pari viikkoa sitten harrastepelissä jäi syystä tai toisesta koppiin ja tajusin tämän aloitusympyrässä.

No, kai tässä ekan puolikkaan voi vedellä ilman muovia suussa.

Eiköhän siihen sitten vastustaja tullut olkapäällä ja etuhampaasta vanha muovipala irti. Eli ei se vahinko nyt mikään järin suuri ollut, mutta suoja suussa olisin välttänyt hammaslääkärireissun.

Ens kerralla kyllä noudan sen hammassuojan heti, enkä vasta puoliajalla.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Rohkeasti lisää pelaajia kentälle, ketjuun voi ilmoittaa halukkuuttaan. Huonommatkin pelimiehet mukaan, syötellään keskenämme.

Ketjuun tai allekirjoituksen linkistä. Mukaan vain, ei siellä läpsitä tai hakata käsilaukulla.

Mä otin perjantaiks rokulipäivän kun kuulin että Hervannan pommisuojassa olis 9:45 jäähuki? Voisin tulla pamauttaan tolppien väliin taas jotain jäseniä tai sitten vaihtelun vuoksi hakemaan kasvoruhjeita (aattelin nimittäin vetää omalla maskilla =))

Siis mikäli nokkis tai obi luopuu veskan paikasta? Tikun tarviin nokkikselta joka tapauksessa...

Obi lupaili lisätä mut +1 nimenhuutoon...
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Joo ja mä pääsen pitkästä aikaa suhaamaan kentälle :) Mukavaa vaihtelua, vaikka kyllä maalissakin on mukavaa. Tikun otan mukaan ja oliko muuta tarvetta?

Jos obi on toisessa päässä niin sit on tarve munasuojille, kaulasuojalle ja välipolvareille....omat on kokoo minä -25kg =)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Joo ja mä pääsen pitkästä aikaa suhaamaan kentälle :) Mukavaa vaihtelua, vaikka kyllä maalissakin on mukavaa. Tikun otan mukaan ja oliko muuta tarvetta?

No perhana, viime kerrasta kenttäpelaajana on aikaa..? Löytyykö mailaa vai otatko toisen kepin lainaan? Niissä on molemmissa aika paljon maaleja varastossa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ilmeisesti liian kauan kun pelaajan luistimen toiminta oli vähän hakusassaan. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Hyvää kuntoilua tuokin ja täytyy ottaa tavalla tai toisella viikkorutiiniin.

Koiriksella taitaa olla kerrostalon kokoinen apina selässä kun ei meinaa mennä sisään. Keväällä sitten viimeisellä talvivuorolla?

Kuten tuli sanottua aiemmin niin ihan hyvin näkyi menevän mitä vaihtopenkiltä seurailin, kentällä ollessa ei ehdi katselemaan. On se luistimen toiminta itse kullakin hakusessa, omalla kohdalla sen punaisen langan olisi jo pitänyt löytyä mutta hukassa on.

Ehkä jonkun leikkimökin kokoinen, syöhän se miestä kun sinäkin teit maalin. Syötettiin taas kuin pikkulapselle mutta ei maistu, oli kerran puolityhjä maalikin tarjolla ja ohi siitäkin saadaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Täytyy tältä jäävuorolta nostaa vierailevan maalivahdin lisäksi esiin Designer, joka napautti ensimmäisen maalinsa. Jatkuvasti oli mies muutenkin oikeassa paikassa ja lopulta se palkittiin.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Voisin tulla pamauttaan tolppien väliin taas jotain jäseniä tai sitten vaihtelun vuoksi hakemaan kasvoruhjeita (aattelin nimittäin vetää omalla maskilla =))

Olipas outoo kun yhtään vammaa ei tullu....no aijon silti ottaa illalla puudutusainetta...ihan vaan varoiks...

Jätkä on kyllä kone! Oli kyllä välillä mitä kummallisimpia torjuntoja, mutta niin vain kiekot pysähtyi.

Joo, ei sen tyylin niin väliä kunhan raahaa tän massan aina vaan sinne mihin kiekko saattaa tulla :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Täytyy tältä jäävuorolta nostaa vierailevan maalivahdin lisäksi esiin Designer, joka napautti ensimmäisen maalinsa. Jatkuvasti oli mies muutenkin oikeassa paikassa ja lopulta se palkittiin.

Kiitoksia. Hyvältä se tuntui laittaa kiekko Obi-wanin taakse, mies kun tuntui olevan melkoisen hyvässä torjuntavireessä tänään. Taisi mennä vasempaan yläkulmaan ihan putken alle. Aiemminkin olen maaleja tehnyt, mutta ne on vaan olleet vähän sellaisia "melkeinmaaleja" eli päätypelissä, tai tyhjiin suoraan syötöstä. Nyt meni ensimmäinen oikea, sen takia tuuletin kunnolla. Jatkossa tuuletan hillitymmin...

Sen verran on oma peli kehittynyt, että olen tullut paljon tietoisemmaksi omista puuutteistani ja huomaan jo itse, mitä erityisesti tulisi kehittää. Kiekollinen peli on tällä hetkellä se murheenkryyni, jos syötön saa haltuun niin tuntuu, ettei tasapaino ole kohdallaan kiekon kanssa luistellessa. Reenaamalla se siitä paranee!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Otin sitten ihan väärän pään. Tuli hiki.

Nokkis laitto Bonen avustuksella maalin, se vituttaa. Mutta hauskaa oli taas vaikka jaot meni silleen hassusti että valkoisille ei näemmä tullut pakkeja ollenkaan :D
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kiitoksia. Hyvältä se tuntui laittaa kiekko Obi-wanin taakse, mies kun tuntui olevan melkoisen hyvässä torjuntavireessä tänään. Taisi mennä vasempaan yläkulmaan ihan putken alle. Aiemminkin olen maaleja tehnyt, mutta ne on vaan olleet vähän sellaisia "melkeinmaaleja" eli päätypelissä, tai tyhjiin suoraan syötöstä. Nyt meni ensimmäinen oikea, sen takia tuuletin kunnolla. Jatkossa tuuletan hillitymmin...

Sen verran on oma peli kehittynyt, että olen tullut paljon tietoisemmaksi omista puuutteistani ja huomaan jo itse, mitä erityisesti tulisi kehittää. Kiekollinen peli on tällä hetkellä se murheenkryyni, jos syötön saa haltuun niin tuntuu, ettei tasapaino ole kohdallaan kiekon kanssa luistellessa. Reenaamalla se siitä paranee!

Virhe, mä olin teillä maalissa:D. Kyllä se oli tuo Forssan Hasekki jolle sen upotit. Sillä tosin oli mun patjat, hoten selittyköön erehdys sillä
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kiitoksia. Hyvältä se tuntui laittaa kiekko Obi-wanin taakse, mies kun tuntui olevan melkoisen hyvässä torjuntavireessä tänään. Taisi mennä vasempaan yläkulmaan ihan putken alle. Aiemminkin olen maaleja tehnyt, mutta ne on vaan olleet vähän sellaisia "melkeinmaaleja" eli päätypelissä, tai tyhjiin suoraan syötöstä. Nyt meni ensimmäinen oikea, sen takia tuuletin kunnolla. Jatkossa tuuletan hillitymmin...

Mennyt Desingerilla maalista pää sekaisin, et sentään omaan päätyyn tehnyt. Muutenkin sinulle siunaantui mukavasti paikkoja, pariin lisäosumaankin oli mahdollisuudet mutta Hätzä veti pidemmän korren.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aijaa, no olkoon sitten! Toisaalta, eikö se ole pelimiehen ominaisuus että se ja sama kuka siellä maalissa on, sinne se kiekko vaan laitetaan. Paikkoja tosiaan oli enemmänkin, mutta ne laukaukset lukuunottamatta tätä yhtä oli ihan surkeita.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kiitoksia. Hyvältä se tuntui laittaa kiekko Obi-wanin taakse, mies kun tuntui olevan melkoisen hyvässä torjuntavireessä tänään. Taisi mennä vasempaan yläkulmaan ihan putken alle. Aiemminkin olen maaleja tehnyt, mutta ne on vaan olleet vähän sellaisia "melkeinmaaleja" eli päätypelissä, tai tyhjiin suoraan syötöstä. Nyt meni ensimmäinen oikea, sen takia tuuletin kunnolla. Jatkossa tuuletan hillitymmin...
No äläs nyt ala, kyllä maalinteko sen verran hauskaa on että tuuletus kannattaa aina, muistaakseni se on mukavaa. Eihän nämä ammattimaalintekijät tietysti kehtaa tuulettaa vaikka mieli tekisi, HeGe41 sentään riemastui osumastaan. Piti ihan miettiä milloin viimeksi kiekko ja verkko on saaneet toisensa "pitkän kentän" pelissä, ei kai se perhana kesäjäille asti mene, pitää varmaan tarkistaa päiväkirjasta. Yhden kerran pelin jälkeisessä rankkarikisassa onnistuin vahingossa mutta ei sitä tohdi laskea. Minunkin mailalla maalin saa aikaan, Nokkis todisti ja tuuletti.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piruako te siellä Tampereella höntsäätte. Olisin innolla mukana jos täälläpäin olisi jotain vuoroja, mutta ei liene porukkaa riittävästi. Kaipa se on joskus tultava sinne vierailemaan, kun on muutakin asiaa sille suunnalle.. Kuulostaa meinaan sen verran mukavalta tuo teidän touhu.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hyvä maila, joskin vähän lötkö. Piti vähän pistää fiiliksiä kotikatsomoon kun kuulin obin "VOI VI**U"-manauksen. Muutenhan se olisi ollut vain maali.

Tästä kiitämme bonea joka pakkina päätti ohjata sen vedon maaliin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Eihän nämä ammattimaalintekijät tietysti kehtaa tuulettaa vaikka mieli tekisi, HeGe41 sentään riemastui osumastaan.

Pakko oli pitää ittestään meteliä, koska muuten meni ihan päin persettä. Aivan käsittämättömän ulkona kuvioista tuli oltua tänään. Laiskaa ja löysää. Hävettää edelleen.

Ens perjantaina uudelleen. Uudet kujeen jne. muut kuluneet liirumlaarumit.

Hätzä oli välillä maaginen. Ja obi kans..pusipusi...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Älä suotta plärää sitä satasivuista maalipäiväkirjaa, pistän ulkomuistista, että kyllä se sinne kesäjäille menee. Oltaisiin sitä kopissa suureen ääneen julistettu jos osuma olisi tullut.
Sitten kun se suuri hetki taas koittaa, tulen pelin jälkeen koppiin ja otan aplodit vastaan tyynesti kuin Breznev, ehkä hieman kättä nostaen. Kentällä sitten tuuletankin antaumuksella.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Maanantaina tuli taas surffailtua kaukalossa ja turpaan tuli oikein urakalla (8-3). Ei parin pakin puuttuminen kokoonpanosta pitäisi noin paljon vaikuttaa. Oma pelaaminen tuntui jotenkin tavallista raskaammalta ja siltä se myös varmasti näyttikin.

Yö menikin valvoessa leposykkeen huitoessa jonkun matkaa toista sataa ja siihen päälle löi vielä vatsankin kuralle. Seuraavana päivänä lykkäs sitten vielä kuumeenkin.

Että näin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös