Harrastekiekkoa

  • 165 630
  • 747

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Azulin listan mukaan JMA:lla oli siis 3 syöttöä, sikäli mikäli JMA oli numero 94.

Nyt kun paha_kurki ei ollut pöllimässä minun numeroani niin kyllä, käytin ysinelosta.

Pääsin n. 18 kertaa läpi ja kaksi rankkariakin sain (toinen aika karmea filmi mutta se tuntui hyvältä idealta silloin) mutta maalin maalia en sitten saanut tehtyä. Feels good.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt kun paha_kurki ei ollut pöllimässä minun numeroani niin kyllä, käytin ysinelosta.

Pääsin n. 18 kertaa läpi ja kaksi rankkariakin sain (toinen aika karmea filmi mutta se tuntui hyvältä idealta silloin) mutta maalin maalia en sitten saanut tehtyä. Feels good.

No mikäs brodööri siellä oli maalissa? Oisit laittanu valelaukauksen, se puree aina. :) Nyt JMA maalintekokurssille vaikka kansanopistoon, niin ei jatku sama JWC:ssä. En tiedä kyllä, onko siitä apua itse peliin. Osaa korjata maalit, jos menee rikki.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Nyt kun paha_kurki ei ollut pöllimässä minun numeroani niin kyllä, käytin ysinelosta.

Pääsin n. 18 kertaa läpi ja kaksi rankkariakin sain (toinen aika karmea filmi mutta se tuntui hyvältä idealta silloin) mutta maalin maalia en sitten saanut tehtyä. Feels good.

Hei, tuttu tunne! Tosin en noudattanut perinteitä ja en alkanut huutelemaan aitiossa että voisit pistää joskus sisään. Muistaakseni mulle on tämmöistä huudeltu. Pelin ensimmäinen tilanne ilmeisesti näytti loppupelin suunnan. Mulle tuli joku hetken häiriö päänuppiin ja koitin syöttää. Siitä tuli niin varman näköinen paikka että tuomarikin puhalsi jo pelin poikki. Sitten kun selvisi että kiekko olikin mennyt ohi niin tuomarin kommentti oli "Ei kai tosta nyt voi saada ohi".
Syytän silti sun 0-maalin illasta sitä sun "mailaa". Eihän tommosella narulla voi mitään maaleja tehdäkkään. :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mestisveskat pitäisi olla meille jo tuttua kauraa :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nyt kun aloin oikein miettimään, niin Jatkoaika HC:n puolustus on aika muikea.

Tämähän kuulostaa oikein hyvältä. Ehkä puolustus on joskus niin hyvissä kuosissa, että minut päästettäisiin edes yhden pelin ajaksi hyökkäämään. Ei sillä että minä hyökkääjänäkään mitään saisin aikaan, mutta olisi se kuitenkin ihan mukavaa vaihtelua välillä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Saimme juuri digitaalisessa muodossa saman dibloomin, jonka saimme paperiversiona pelipaikalla. (Dibloomi taisi jäädä Jani82:n autoon?)

Bambi's on ice/Black ice -dibloomi
Kuvassa on DK:n paljon puhutut värväykset, jotka nollasivat ja maalasivat.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Meidän fani on kauniimpi, voitot tasan.

Nyt täytyy muuten tunnustaa kohtuu erikoinen homma. Katsoin kuvaa pariinkin kertaan mutta en huomannut, että noissa paidoissa on meidän logo ja deekoo teksti.. Sen takia nimesin nuo DK värväyksiksi mutta fanejahan ne tosiaan ovatkin. Katsoin kyllä muuallekkin kuin fanien kasvoihin mutta logot jäi huomaamatta.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mä olen jo tänään ottanut mun loukkauskokoelman täyteen, no harm done. Huumorilla mennään :)

Älä välitä. Nähtiinhän se taas tänäänkin, surkeaa peliä koko jengiltä :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jokainen tavallaan, tällä mopolla ei lähdetä kiihdytyskaistalle. Ymmärrän omat rajoitteet ja sen mukaan eletään :)

Mulle tää on vitsiä, kiitos tiuke kuitenkin kannustavista sanoista, niitä ei koskaan oo liikaa :)

Aina niin, että kannustetaan. Vitsiä se on, Mestis-moket on Mestis-mokkeja, ei kai kukaan oikeasti odotakaan verrattavan heihin. Onneksi kukaan ei vertaa minua Mestis-hyökkääjiin. Minä en oo pelannu koskaan noita Mestis-mokkeja vastaan, joten en tiedä, mutta tiedän sen, että te kaikki kolme ootte kovia mokkeja tälle meidän harraste-tasolle. Voin sanoa, että arvostan sitä todella paljon. Väärinkäsitysten poistamiseksi mainitaan nimeltä kaikki kolme; TosiFani, Nokkis ja Obi-wan.

Edit.

Nokkis voit lohduttautua sillä, että painaisin myös Mestis-mokkea vastaan yli 50% rankkareista sisään. He kieltämättä on kovempia kavereita, mutta eivät hekään voi mitään :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No faktat on faktoja, itse tykkään olla maalissa kun veri vetää. Tää oli Tiuke ihan päivän piristys kuitenkin. Nokkis kiittää ja kuittaa :)

Siinä on pieni kuitti tuon uhoamisen myötä, yli 50% laitan rankkareista sisään. Erittäin olennaista on se, että arvostan todella paljon teitä JWC-maalivahteja ja myös Obi-wania.

Et ole Nokkis Mestis-mokke, joten lähden uhoamaan vielä kovemmin. Pistän 70% rankkareista sisään. 10 yritystä, siis 7/10. Mitä itse uskot, pystytkö torjumaan 7?

Edit. Siis 50% Mestis-mokelle, sulle sen 70%.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muistaakseni näin sut jäillä kesällä, koirapoika pistää paremmalla prosentilla sisään kuin sinä.

Mä kyllä muistan erityisen hyvät... sua mä en oikein muista.

Mä oon se, jonka ranne uppos viime hetkillä lähes siniseltä. Sillon kesällä. Se on kyllä hyvä maalivahdin ominaisuus, että unohtaa huonot hetket. Kuten minun 4+3 viime JWC:ssä. Meidän täytyy siis ottaa kisa Koirapojan kanssa, häntä arvostan myös suuresti. Minusta aika epäreilua ottaa mukaan viattomia ihmisiä. Koirapoika ei tule tekemään minua enempää maaleja, ei pelissä, eikä rankkarikisassa, joka tässä nyt näyttäisi olevan tulossa.

Edit. En todellakaan ole kiinnostunut, kiinnostaako Nokkista tällainen huomio. Kylmää se kyyti tulee olemaan. Olen pahoillani, mutta aina maalipaikassa minulle tulee sellainen tappajan vaisto. En kaihda keinoja maalin aikaan saamiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Yhtenä vaihtoehtona on myös sekin, että Jani82 teki maalin, mutta tuomari hylkäsi sen? Jani82 kuitenkin luuli tehneensä maalin?

P.S. Terkkuja tuomarille, luet kuitenkin. Kiva hemmo, maalivahdeilla ja dumareilla on joku outo suhde :)
En kyllä ainakaan tietääkseni tehnyt pelissä maalia muistaisin kyllä kun ei niitä tule liikaa tehtyä, yhden rankkarin olisin kyllä ansainnut mutta ei sitä sitten vaan vihelletty nimimerkillä "katkera".
Rankkikisassa kyllä sitten upotin rankin perinteisesti.
Taisi koko jatkoajan joukkueella olla outo suhde tuomariin tällä kertaa.

Saimme juuri digitaalisessa muodossa saman dibloomin, jonka saimme paperiversiona pelipaikalla. (Dibloomi taisi jäädä Jani82:n autoon?)
Itseasiassa ei hajuakaan missä dibloomi on Nokkikselle kovasti tarjosin sitä hallilla, jäikö se sitten valmennuspuolen haltuun siellä?
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Meidän täytyy siis ottaa kisa Koirapojan kanssa, häntä arvostan myös suuresti. Minusta aika epäreilua ottaa mukaan viattomia ihmisiä. Koirapoika ei tule tekemään minua enempää maaleja, ei pelissä, eikä rankkarikisassa, joka tässä nyt näyttäisi olevan tulossa.
Ei innokas laukominen takaa maalintekotaitoa, olen sen todistanut. Harhautuksia en osaa ja näillä puukäsillä ei semmoisia kannataisi edes yrittää. On mentävä tarpeeksi lähelle ja parasta mahdollista rannevetoa yrittämään, maalia kohti on veto saatava.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Järjestävä seura kiittää kaikkia Turun kiekko spektaakkeliin osallistuneita.

Itse viihdyin.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiitoksia vain kaikille osallistuneille. Itse meinasin pudota saunan lauteilta, kun Nokkis totesi: "Luulin että ervatsalo olisi sellainen kaksimetrinen korsto".

Saunaan se jäi, mutta missä se Jallu-pullo on?
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Tässä vielä virallinen kirjapito:

15.18 1-0, maalintekijä 17, syöttäjät 4, 42
17.02 1-1, maalintekijä 66, syöttäjät 94, 13
18.02 2-1, maalintekijä 15, syöttäjä 5
18.58 3-1, maalintekijä 23, syöttäjät 17, 77
19.59 3-2, maalintekijä 66, syöttäjät 93, 13
20.45 3-3, maalintekijä 15, syöttäjät 77, 32
26.40 4-3, maalintekijä 5, syöttäjät 60, 32
38.23 5-3, maalintekijä 23, RL
39.58 6-3, maalintekijä 9, syöttäjät 15, 72
43.28 6-4, maalintekijä 32, syöttäjät 69, 94
48.17 7-4, maalintekijä 23, syöttäjä 9
50.18 8-4, maalintekijä 23, syöttäjät 9, 69
52.31 9-4, maalintekijä 23, syöttäjä 9
59.42 9-5, maalintekijä 66, syöttäjät 50, 94.

Ohoh, avausmaalin lisäksi sain syöttöpisteen kolmanteen maaliimme.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Itseasiassa ei hajuakaan missä dibloomi on Nokkikselle kovasti tarjosin sitä hallilla, jäikö se sitten valmennuspuolen haltuun siellä?

Valmennusjohto lykkäsi sen mun käteen, mutta ajattelin luovuttaa kunnian dibloomin kantamisesta jollekkin muulle joten jätin sen Jani82:n auton hattuhyllylle kun kamoja pakattiin. Jossain siellä suunnalla se siis lienee edelleen.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Se kadonnut DK-jallu, muistaakseni numero 003 taisi löytyä Jatkoajan kopista. Miten lie sinne kulkeutunut :)

Twite sen sinne kaverinsa kanssa kuljetti.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Twite sen sinne kaverinsa kanssa kuljetti.
Niin siis pääisäntä ja primus motor eli pak toi sen Jallun vierailijoiden koppiin, minä vain hengailin mukana.

PS. Kukakohan väitti mulla olleen tehoja 0+2, eihän tuossa listalla ole kuin 0+1 ja se on minunkin mielestäni ihan oikea luku.

PS2. Saatanan hienot faciliteetit on Typhoonissa, kyllä kelpaa harrastekiekkoa tuolla pelailla.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Valmennusjohto lykkäsi sen mun käteen, mutta ajattelin luovuttaa kunnian dibloomin kantamisesta jollekkin muulle joten jätin sen Jani82:n auton hattuhyllylle kun kamoja pakattiin. Jossain siellä suunnalla se siis lienee edelleen.
Juu näyttihän tuo autossa olevan pitänee ottaa perjantaina jäille mukaan niin saa sitten joku halukas tuon seinälleen.
Tosin pitää muistaa skannailla tuo tässä viikon aikana, että jää itsellekkin kunnon versio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös