Harrastekiekkoa

  • 165 627
  • 747

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Soiko pilli maalin merkiksi ja vietiinkö kiekko keskelle? Ei soinut eikä viety. Omaan suoritukseen siinä mielessä tyytyväinen ettei selkä suoristunut kuin sen pillin soitua. Kiikaritehot tuttuun tapaan ja koetin toimittaa kiekkoa maalille kun paikka oli, enpä muuta itseltäni odottanutkaan. Maalin edessäkin yritin tökkiä ja töniä kaikkea mikä liikkui, jos vaan ehdin sinne.

PS. Perse on kipeä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
JMA tämän tyhjentävästi jo totesi: "Mikä siellä maalin sivussa muka kilahtaa?"
Tulkoot suoralippa tänne sanomaan, lähdetään tutkimaan sitä maalia kimpassa. Vittu maali se oli, kilahduksen ootte keksineet jälkeenpäin. Vai kuka teistä muka sen kuuli?
--
Nyt sydänverellä: Täytin tänä vuonna 40v. En ole koskaan, siis ikinä, tehnyt puolivirallisessa saatikka virallisessa jääkiekko-ottelussa yhtään maalia. Tänään pelasin urani jääkiekko-ottelun nro 11, vetäisin kykyihini nähden uskomattoman hienosti kiekon maalin ylänurkkaan. Maailma pysähtyi, ottelu ei.

No juu. Tavallaan ihan helvetin suomalaista on tämä. Mutta kyllä se maalissa kävi, itse näin. Hyvä huudella jotain kilahdusteorioita penkiltä.

Muuten oli kivaa, mutta meillä oli liian hyvät lainamiehet. Nolottaa se. Vitut nolota!

PS. Lintuhäkki nro13, tule ensi kerralla edestäpäin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Se on hyvä, että yritystä riittää, mutta ei kai tämä tullut tappion takia? Jos tuli, niin tiedän ainakin olla osallistumatta jatkossa.
Saattoi tulla vamma jo ekassa vaihdossa kun rymysin maalin edessä itseni nurin, joku DeeKoon edustaja varmaan kampitti eikä rankkaria kuulunut. Kolmannen erän alussa alkoi kipuilemaan ja vaikeutti jo muutenkin naurettavan kankeaa liikkumista. Ettei kitinäksi mene niin sanotaanpa että hauskaa oli, hyvin mahduttiin samaan saunaan vastustajan kanssa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mulla on nyt ongelma, kaksi tyyppiä, joiden kummankin mielipiteeseen luotan, sanoo eriä tästä.

Oli tai ei, mun mielestä se vois olla, jos Twite yhtään lohduttaa, niin sun vedon jälkeen eka ajatus mulla oli, "ei vittu, Twite teki maalin" Se mitä tuomari tuomitsee niin minkäs sille voi.
Sinälläänhän asia on selvä: se ei ollut maali koska sitä ei maaliksi tuomittu. Se että kävikö kiekko maalissa vai ei onkin sitten eri asia.

PS. Kuka uskoo että minä pystyn vetämään niin kovaa että siitä kuuluu joku kilahdus vaihtopenkille asti? Paitsi perus Jirin "tämä on jääkiekko-ottelu"-kiladus.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ketkä tekivät Jatkoajan maalit?

Pistetään nyt sitten kun ei muut vastaa. Syöttäjiä en osaa luetella mutta JMA ainakin syötti kaks mulle.

Bliz (3)
Jani82
Lepa

Lepa on siis "värväys", eli jannu joka on käynyt kesäjäiden alusta lähtien jatkoajan höntsyvuoroilla mutta tunnuksia ei (vielä) jatkoaikaan ole. Siihen nähden todella hyvä pelimies, että äijä veti ekaa kertaa ikinä kamat päälle tänä kesänä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pistetään nyt sitten kun ei muut vastaa. Syöttäjiä en osaa luetella mutta JMA ainakin syötti kaks mulle.

Bliz (3), Jani82, Lepa

No niin tulihan ne sieltä. Hyvin odotettua. Jani82:kin osunut samantien. Käsittääkseni oli ensimmäinen ottelu. Blizin ja JMA:n yhteistyötä nyt osasi odottaakin.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pistetään nyt sitten kun ei muut vastaa. Syöttäjiä en osaa luetella mutta JMA ainakin syötti kaks mulle.

Bliz (3)
Jani82
Lepa

Sori nyt vaan, mut mä tein yhden ;)
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Koirapoika;2919177 Ettei kitinäksi mene niin sanotaanpa että hauskaa oli kirjoitti:
Juu, hauskaa oli ja olin ensimmäistä kertaa mukana missään DK-tapahtumassa ja senkintakia oli mukavaa kun sai kasvoja nimimerkeille.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Sori nyt vaan, mut mä tein yhden ;)

Tässä täytyy siis suorittaa laskutoimituksia uudestaan. Mä muistan omista jokaisen miten ne tuli ja Lepan maalin muistan tarkasti myös. Itse ircissä ehdotin viidennen maalin tekijäksi juurikin Red Deviliä mutta Nokkis muisti Jani82:n tehneen maalin. Eli oliko maaleja nyt lopulta kuusi vai viisi?
Lopputulostahan se ei toki muuta mutta kyllä kunnia maaleista kuuluu saada oikeille pelaajille. :)
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Azulilla on tuo "virallinen" kirjanpito toivottavasti hallussaan. Mä pistelin vain tuloksia valotaululle enkä juurikaan kiinnittänyt huomiota ketkä siellä niitä maaleja teki. Niin ja tuo "maali..." homma tuon viestini lopussa oli ihan täysin vitsi. En nähnyt kyseistä tilannetta mutta tuolla syödessä se kyllä selitettiin hyvinkin yksityiskohtaisesti ja moneen kertaan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Nousin vasenta laitaa pakin ohi ja kurvasin maalinedustalle ja kiekko jäitä pitkin tolpan vierestä sisään. Jani82 ikävä kyllä ei tainnut tehdä? Lepan maalihan tuli siniviiva vedosta?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pelissäkö? Tämä on mennyt kyllä ohi kokonaan :) sen muistan, että JMA veti kaksi rankkua ja itse tyrin yhden.

Näin väittäisin kun autossa oli puhe, vai oliko se vain oluen huumaa? Jani82 voi vahvistaa tai ampua alas väitteeni.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jep, Red Devil tasoitti 3-3:een ajassa 20.45.

Tässä vielä virallinen kirjapito:

15.18 1-0, maalintekijä 17, syöttäjät 4, 42
17.02 1-1, maalintekijä 66, syöttäjät 94, 13
18.02 2-1, maalintekijä 15, syöttäjä 5
18.58 3-1, maalintekijä 23, syöttäjät 17, 77
19.59 3-2, maalintekijä 66, syöttäjät 93, 13
20.45 3-3, maalintekijä 15, syöttäjät 77, 32
26.40 4-3, maalintekijä 5, syöttäjät 60, 32
38.23 5-3, maalintekijä 23, RL
39.58 6-3, maalintekijä 9, syöttäjät 15, 72
43.28 6-4, maalintekijä 32, syöttäjät 69, 94
48.17 7-4, maalintekijä 23, syöttäjä 9
50.18 8-4, maalintekijä 23, syöttäjät 9, 69
52.31 9-4, maalintekijä 23, syöttäjä 9
59.42 9-5, maalintekijä 66, syöttäjät 50, 94.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mistä se meidän eka "maali" muuten tuli taululle, jota ei poistettu mutta onneksi sitten Bliz tekikin hyväksytyn häkin.

Olin katsovinani, että kiekko meni maaliin ja sitä mieltä tuntuivat muutkin tuolla toimitsija-aitiossa olevan joten pistin tilanteeksi 0-1. Sitten tietysti tajusin, että eihän se ilmeisesti maali ollutkaan mutta en siihen hätään osannut vielä poistaa sitä tehtyä maalia. Loppujenlopuksi tuo poisto onnistui noin minuutti ennen, kuin oikeasti teitte sen maalin.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Olin katsovinani, että kiekko meni maaliin ja sitä mieltä tuntuivat muutkin tuolla toimitsija-aitiossa olevan joten pistin tilanteeksi 0-1.

Jep, muistin juuri, että minähän se siellä maalilla taisin heilua.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jep, Red Devil tasoitti 3-3:een ajassa 20.45.

Tässä vielä virallinen kirjapito:

15.18 1-0, maalintekijä 17, syöttäjät 4, 42
17.02 1-1, maalintekijä 66, syöttäjät 94, 13
18.02 2-1, maalintekijä 15, syöttäjä 5
18.58 3-1, maalintekijä 23, syöttäjät 17, 77
19.59 3-2, maalintekijä 66, syöttäjät 93, 13
20.45 3-3, maalintekijä 15, syöttäjät 77, 32
26.40 4-3, maalintekijä 5, syöttäjät 60, 32
38.23 5-3, maalintekijä 23, RL
39.58 6-3, maalintekijä 9, syöttäjät 15, 72
43.28 6-4, maalintekijä 32, syöttäjät 69, 94
48.17 7-4, maalintekijä 23, syöttäjä 9
50.18 8-4, maalintekijä 23, syöttäjät 9, 69
52.31 9-4, maalintekijä 23, syöttäjä 9
59.42 9-5, maalintekijä 66, syöttäjät 50, 94.

Vastustajan 23 teki "vain" viisi häkkiä, pelimies oli kyllä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hallussani on muutamia kuvia tapahtumasta. Latasin ne vain Facebookiin, josta kopiointi (paitsi yksityiseen kotialbumiin, p0rn-kansioon), julisteiksi painattaminen ja muu kaupallinen käyttö on kielletty ilman erillisiä neuvotteluja ja miljoonakorvauksia. Jos olet mielestäsi oikeutettu näkemään kuvat, mutta et niitä näe, niin yv:tä, tekstaria tai muuta viestiä kehiin. Kiitos, tack =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös