Harrastekiekkoa

  • 165 627
  • 747

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tiedoksi koutsi Streiderille, näytöt Turkuun annettu ja heppoisiksi havaittiin, tavallistakin tuskaisempaa oli oma pelailu

No helvetti, jos meillä ei olis näin heikko rosteri lähdössä Turkkuseen, niin mulle olis mehupoikakin näköjään löytynyt samantien! :) heikolla rosterilla nyt siis tarkoitan määrää, en laatua. Laadunhan tietää jokainen ihan itse, valmentajaakin pistää sydämestä ajatus tästäkin tulevasta farssista ja siitä, kun paska tulee taas koutsin niskaan :D tai sitten tää on joku infarkti kun rintaa kolottelee.

Mutta nyt minä lähden jo kohti turkua ja yövyn siellä, koitetaan saada tuntuma ja ote paikalliseen elämään. Huomenna sitten valmennuksen osalta huomattava etulyöntiasema, kun paikat on jo tuttuja. Löydätte mut aamulla poliisilaitokselta putkasta, jos oikein hyvin on paikkakunnan scouttaus tehty.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ice Poweria nivusiin ja tulee ukkoon kun ukkoon kummasti lisää vauhtia kun ei paikallaan pysty olemaan ensimmäiseen puoleen tuntiin yli kahta sekuntia.

Saman efektin huudolla ja kiroilulla säestettynä saa aikaan pyytämällä tyttöystävää - tai JWC-hengessä poikaystävää - ottamaan suuhun jonkun ekstraväkevän kurkkupastillin, ja...

No joo, ehkä mä säästän tämän jutun jollekin sellaiselle foorumille, jossa ei seikkaile alaikäisiä.

Unohtuiko joku?

Paska kirjuri?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ja hatunnosto TosiFanille siitä, että ajoi Porista asti pelaamaan. Tule ihmeessä toistekin!

Kiitos kiitoksista, eihän tuo matka ongelma ollut, suora tie hallille.

Kyllä sitä nyt "old scholl" -tyylistä huomautellaan. Täytyy nyt muistaa, että silloin kun ak. pelaili 70-80-luvulla ns. maalivahtivalmentajat käskivät seisomaan mahdollisimman pitkään ja pelaamaan reaktiolla, kun nykyään vaan peitetään mahdollisimman paljon. Ja jos joutuisin pelaamaan perhostyylillä, niin se vasta olisi hauskaa, kun 125 kilonen äijä yrittäisi liikkua niiden kamojen kanssa jalat levällään...

Hauskaa oli, hiki tuli ja läppä lensi. Voin kyllä tullakin, kunhan ajat vain sopii.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mikäs peli teillä täällä Durguses oikein on ja mihin aikaan? Voisin jopa tulla katsomoon huutelemaan törkeyksiä tai muuten vaan paikalle terrorisoimaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mikäs peli teillä täällä Durguses oikein on ja mihin aikaan? Voisin jopa tulla katsomoon huutelemaan törkeyksiä tai muuten vaan paikalle terrorisoimaan.

Tyrkkyhallissa höpöhöpöpeli klo 12-14. Myös toimitsija-aitioon mahtuu vielä, toiseksi kirjuriksi tai pitelemään mun visk... kun siis lämmintä mehua sisältävää pulloani =)
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ja jos joutuisin pelaamaan perhostyylillä, niin se vasta olisi hauskaa, kun 125 kilonen äijä yrittäisi liikkua niiden kamojen kanssa jalat levällään...

Voi kuule, helpompaahan se on jos patjat on oikein (tarpeeksi löysästi) kiinni ja saa jostain pari hyvää vinkkiä kuinka homma tehdään. Pitäisköös pitää joku MV-veteraaniklinikka?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tyrkkyhallissa höpöhöpöpeli klo 12-14. Myös toimitsija-aitioon mahtuu vielä, toiseksi kirjuriksi tai pitelemään mun visk... kun siis lämmintä mehua sisältävää pulloani =)

No perskuta, sait ylipuhuttua. Paremman puutteessa voin toimia vaikka ovistopparina tai jalkarahina. Sen verran vielä kysäisisin, että voisko joku mahdollisesti napata mut tuon matkan varrelta kyytiin? Asun noin 1,5km keskustasta tuonne Artukaisia kohti elikkä Port Arthurin mailla.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Olen noita mv-klinikoita mulkoillut gp:n palstalta, mutta tuntuu vähän turhan prolta meikäläiselle.

Mä taasen olen nähnyt Hautakosken Jamon jäällä viime kesänä Matinkylässä ja siinä ei pro-meinigistä ollut kyllä tietoakaan (ei pahalla Jamo jos luet näitä;). Mutta eihän sitä pro tarvitse ollakaan jos osaa opettaa ja nuo GP:n "veteraaniklinikat" on hemmetin hyviä nimen omaan harrasteveskareille!

Jos palstalta löytyy tarpeeksi innokkaita veskareita, jokunen laukoja ja asiallinen jäävuoro Etelä-Suomen / PK-seudun alueelta (sekä hemmetisti kiekkoja) niin voin kyllä tulla antamaan vinkkejä nykyaikaiseen perus-maalivahtipelaamiseen!
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Mun mielestä meidän kaikkien kannattaisi keksiä joku henkilökohtainen hyvä syy, millä kuitata mahdollinen tappio. Mä olen varannut armottoman krapulan, jonka meinaan kyllä hommata.

Jani82 -> tylsät luistimet

ja ihan yleisesti: huono valmentaja, huono huolto, liian kylmää/lämmintä vettä, ahdas pukukoppi ja lopulta kaiken voi kuitata: "ihan vitun huono idea"
Tylsät luistimet on varmaan aika lähellä huomista tilannetta, edellisestä teroituksesta on jo vähän aikaa päässyt venähtämään mutta eiköhän noilla vielä pystyssä pysytä.
Pitänee tässä illan/yön aikana keksiä vielä joku toinenkin syy miksi peli ei kulje.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mikäs peli teillä täällä Durguses oikein on ja mihin aikaan? Voisin jopa tulla katsomoon huutelemaan törkeyksiä tai muuten vaan paikalle terrorisoimaan.

Mulle et sitten huutele tai tulen pleksin yli katsomoon! No ei vaan, ei tarvitse ivata kun teen sen ihan itse. Mihinkähän sitä vetoaisi kun ei peli kulje, kipeät polvet vaikkapa. Enkä käytä Nokkiksen balsameita. Paremmille, eli koko joukkueelle, tiedoksi että minulle kun syötätte niin hyökkäyksen vauhti sammuu saman tien, syöttö siniviivan jälkeen jos sittenkään. Ja lauon lähes aina jos ehdin, paikka kuin paikka.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mulle et sitten huutele tai tulen pleksin yli katsomoon!

Haa! Mikäs ihmeen heittopussi se siellä oikein visertää? ;) Täytyykin ruveta jo nyt kirjaamaan ylös pahimpia solvauksia mitä tässä illan aikana sairaassa mielessäni keksin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Haa! Mikäs ihmeen heittopussi se siellä oikein visertää? ;) Täytyykin ruveta jo nyt kirjaamaan ylös pahimpia solvauksia mitä tässä illan aikana sairaassa mielessäni keksin.

Heti osui kohdilleen, touché! Koutsi katsoo jo kopissa ettei tuota parane kentälle päästää, kunhan muistaa varata viltin vaihtoaitioon.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ilmoitetaan nyt tännekin, että kaikki alkaa olla valmista huomisen otteluun. JMA on perinteitä kunnioittaen hankkimassa itselleen krapulaa ja mulla on taskumatti täytetty Laphroaigin kympillä. Kuivatut inkivääritkin on pakattu mukaan (terveisiä Blizille). Vielä kun jaksaisin etsiä kyniä ja paperia...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Terveisiä DK:n suuntaan, että ihan hyvillä mielin täältä tullaan huomenna, ei siis ole odotettavissa nega-Nokkista vittuilemaan, että kuinka huono idea tämäkin oli ;)
Hyvä homma. Eli ilmeisesti meidän ei sitten tarvitsekaan hävitä tahallaan. Nyt pitää vielä terottaa hammassuojat ja pakata iso tuoppi lätkäkassiin, muuten alkaa olla valmista.

PS. Kannattaa tulla katsomaan kauempaakin: DK-riveissä Jatkoaika-legenda, ihminen ja rillipää ervatsalo.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
PS. Kannattaa tulla katsomaan kauempaakin: DK-riveissä Jatkoaika-legenda, ihminen ja rillipää ervatsalo.

Mitäs helvettiä?! Millä te meinaatte Jätti-Ervan oikein saada mahtumaan Turkuhallin ovista sisään? Miehellähän on kokoa, kuin kahdella biisonihärällä päällekkäin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tilanneraporttia: kyllä taitaa huomenna - tai siis tänään - mennä voitto DK:lle. (Ainakin) kaksi hyökkääjää on juominkeilemassa, veska on kotonaan ihan naamat ja kirjurikin on juonut itsensä nuoreksi ja kauniiksi ja mukavaksi. Että tsemppiä kaikille! =)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tilanneraporttia: kyllä taitaa huomenna - tai siis tänään - mennä voitto DK:lle. (Ainakin) kaksi hyökkääjää on juominkeilemassa, veska on kotonaan ihan naamat ja kirjurikin on juonut itsensä nuoreksi ja kauniiksi ja mukavaksi. Että tsemppiä kaikille! =)

Korjaus edelliseen, kyllä voitto on sittenkin meidän, veska on kuulemma tehnyt pojille oikein eväätkin.

Menulla on "aämpylää, tummaa ja vaaleaa ja banskut ja mehua, meillä on jotaiin vauhtimyyrän mehua".
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Näin humalaisissa loppuillan tunnelmissa kysäisen piruuttaan vielä toistamiseen, että jaksaisiko kukaan napata mua kyytiin tuosta noin kilsa Turun keskustasta Turkuhalliin(Artukaisiin) päin? Ei siis tarttis mitään ylimääräsiä lenkkejäkään heittää vaan siis ihan matkan varrella.

EDIT: Ja sen varalta, että joku uljas ritari/linnanneito minut suostuisi kyytiinsä ottamaan niin voisi pistää vaikka YV:llä puhelinnumeronsa niin sovitaan sit tarkemmin mistä hyppäisin kyytiin.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Kyllähän tästä semmoinen pojat vastaan isät ottelu tosiaan taitaa olla tuloillaan.

Kuulopuheiden mukaan ottelu olisi päättynyt 9-4 DKn voittoon. Voitosta vastasivat lähinnä maalivahti ja pelaajalainat.

Juhlat on varmaan kovat. Minäkin nostan maljan DKn voitolle ja toisaalta taas juon JHCn puolesta suruun.

Että silleen...
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jos muuta niin ainakin toimitsijoilla oli hauskaa! Kiitos kaikille osallistujille ja pahoitteluni väliväliohareista. Ottelun vakuuttajaksi valittiin toimitsijaneuvoston yksimielisellä päätöksellä DK:n numero 60 mr ervatsalo. Myös kolme tähteä saanut Jatkoaika HC:n maalivahti Nokkis oli huikealla pelipäällä. Kunniamaininnat menevät nimimerkeille pak (DK) joka järjesti koko homman sekä Jatkoaika HC:n cl:lle joka toimi Jatkoaika HC:n puolelta koordinaattorina.

Kiitos vielä kerran kaikille. Hemmetin hauskaa oli!

- Tinke-80
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Myös toinen väsynyt toimitsija kiittää ja kuittaa. Hauskaa oli ja suuremmilta sählingeiltäkin vältyttiin.

PS: "Se muuten oli maali."
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
PS: "Se muuten oli maali."

JMA tämän tyhjentävästi jo totesi: "Mikä siellä maalin sivussa muka kilahtaa?"
Leppoisaa oli peli ja mukavaa pelata. Harmittava vaan tää flunssa tai possunuha mikä nyt onkaan. Viikon verran kun on vaan makoillut paikoillaan niin ei oikein pysty oleen skarppina koko aikaa. Kiitokset tätäkin kautta järjestäjille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös