Pitääpä laittaa nimet mieleen niin tiedetään heittää kovempaakin kovempi gooni osastomme kentälle rauhoittamaan tilannetta kun kyseiset kaverit jäällä pyörii =)
Tulee olemaan vaikea tehtävä, meillä kun ei ole nimiä paidoissa ;).
Pitääpä laittaa nimet mieleen niin tiedetään heittää kovempaakin kovempi gooni osastomme kentälle rauhoittamaan tilannetta kun kyseiset kaverit jäällä pyörii =)
Eiköhän brändit miehet ainakin tunnista, yks huutelee syöttöjä ja toinen rasvaa hanskoja...
Voisihan teidät tietty pistää eri ketjuihin koohottamaan, saas nährä mitä Lenin kanssa keksitään.
En inise, kitise, valita, itke tai mitään muutakaan sellaista, mutta näillä hemmoilla oli maalissa joku Suomi-sarjan lainaveskari, jolla ilmeisesti on ollut tai on Mestis-sopimus. Otteetkin oli selvästi sellaiset.
Sehän näissä harrastehommissa onkin ongelmallista, että vastassa voi olla ketä tahansa vasta-alkajasta ex-liigapeluriin. Sinänsä tuolla ei ole väliä mutta se vaikeuttaa turnauksiin ilmoittautumista kun ei etukäteen voi mitenkään tietää mimmoinen taso siellä on.
Blitz: Mikä tää allekirjotushomma on? :D
Tuota voi pitää pienenä ihmeenä torstain tuskaisen habituksen nähneenä. Jospa joskus menisi itseltäkin Bonemaisesti turnausneitsyys.Oli hieno päivä ja mukavia pelejä. Omalla kohdallani olen errrrittäin tyytyväinen, että paikat kesti pelata neljä ottelua sen jälkeen mitä tässä on paikat renannut.
Osuu kuitenkin kohdalle tuommoinen turnaus missä on vähintään NHL-tason miehiä vastassa, en löydä kaukalosta ulos pyörityksen jälkeen. Kai sinne yksi laiskanpulskea puukäsi mahtuu.Sehän menee niin helposti kuin ilmottautumalla mukaan :)
So what? Kivaa se on silti. Kuten sanonta kuuluu; "kivointa mitä voi tehdä lätkähousut jalassa". (Sanonnan olen keksinyt itse ja se on aika perkeleen hieno.)Osuu kuitenkin kohdalle tuommoinen turnaus missä on vähintään NHL-tason miehiä vastassa, en löydä kaukalosta ulos pyörityksen jälkeen. Kai sinne yksi laiskanpulskea puukäsi mahtuu.
Osuu kuitenkin kohdalle tuommoinen turnaus missä on vähintään NHL-tason miehiä vastassa, en löydä kaukalosta ulos pyörityksen jälkeen.
Kai sinne yksi laiskanpulskea puukäsi mahtuu.
So what? Kivaa se on silti. Kuten sanonta kuuluu; "kivointa mitä voi tehdä lätkähousut jalassa". (Sanonnan olen keksinyt itse ja se on aika perkeleen hieno.)
Sinne on oikeasti enemmän pulaa kuin tunkua pelaajista, molempiin joukkueisiin. Eli ihan kuka vaan tahtoo ja pystyy, elämäsi tilaisuus pelata kiekko-ottelu Typhoonissa (tai mikä sen nimi onkaan nykyjään)! 7.11. on pelipäivä ja vaikka kaikki peruisivat niin luistelen siellä vaikka yksin sen varatut 2 tuntia ja maksettu tuomari antaa sirklauksestani tyylipisteitä.JA vs. DK Turussa marraskuussa. Siihen en tiiä onko pitänyt ilmottautua jo sitovasti ja onko vielä mahdollista päästä mukaan?
Sinne on oikeasti enemmän pulaa kuin tunkua pelaajista, molempiin joukkueisiin. Eli ihan kuka vaan tahtoo ja pystyy, elämäsi tilaisuus pelata kiekko-ottelu Typhoonissa (tai mikä sen nimi onkaan nykyjään)! 7.11. on pelipäivä ja vaikka kaikki peruisivat niin luistelen siellä vaikka yksin sen varatut 2 tuntia ja maksettu tuomari antaa sirklauksestani tyylipisteitä.
Sinne on oikeasti enemmän pulaa kuin tunkua pelaajista, molempiin joukkueisiin. Eli ihan kuka vaan tahtoo ja pystyy, elämäsi tilaisuus pelata kiekko-ottelu Typhoonissa (tai mikä sen nimi onkaan nykyjään)! 7.11. on pelipäivä ja vaikka kaikki peruisivat niin luistelen siellä vaikka yksin sen varatut 2 tuntia ja maksettu tuomari antaa sirklauksestani tyylipisteitä.
viimeinen peli oli hyvä. Brändin mies olis kova valmentaja jos ymmärtäis lopettaa pelaamisen
Asiaan. Mikäs on tämän hetken tilanne, onko paljon porukkaa tulossa?
Brändin miehet oli vikasta pelistä pois niin homma alkoi heti toimimaan
Juonut jotain urheilujuomaa ja jauhanut paskaa? :)
Jirille pitää hommata vierelle seuraavaan peliin Obin kaltainen kuumakalle, siinähän ne agitaattorit sitten saa hämmentää keskenään, mä voin keskittyä jatkossakin hirsomaiseen kakkossyöttöjen kalasteluun.
Lainaus:
deWILS kirjoitti: Näytä viesti
HdrgHt(turku?)
En inise, kitise, valita, itke tai mitään muutakaan sellaista, mutta näillä hemmoilla oli maalissa joku Suomi-sarjan lainaveskari, jolla ilmeisesti on ollut tai on Mestis-sopimus. Otteetkin oli selvästi sellaiset. Tilannetta se nyt ei olisi muuttanut suuntaan tai toiseen vaikka siellä olisi ollut linnunpelätin.
Mä olin Salossa, missä turnauksessa sä olet ollut?
Mä olin Salossa, missä turnauksessa sä olet ollut?