Harrastekiekkoa

  • 165 856
  • 747

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pitääpä laittaa nimet mieleen niin tiedetään heittää kovempaakin kovempi gooni osastomme kentälle rauhoittamaan tilannetta kun kyseiset kaverit jäällä pyörii =)

Tulee olemaan vaikea tehtävä, meillä kun ei ole nimiä paidoissa ;).
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Eiköhän brändit miehet ainakin tunnista, yks huutelee syöttöjä ja toinen rasvaa hanskoja...

Teitä on todella vaikea tunnistaa Jirin kanssa, varsinkin kun (taas kerran) pelaatte samassa ketjussa. Tai ei siitä mitään varmuutta ole, mutta näin mä oon itsekseni asiaa päässäni pyöritellyt. Voisihan teidät tietty pistää eri ketjuihin koohottamaan, saas nährä mitä Lenin kanssa keksitään.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Voisihan teidät tietty pistää eri ketjuihin koohottamaan, saas nährä mitä Lenin kanssa keksitään.

Jirin pyynnöstä Fb:sta löytyy alustava kokoonpano ehdotus.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kolmannessa tehtiin kolme ja vikassa kahdeksan tai yhdeksän.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Sehän näissä harrastehommissa onkin ongelmallista, että vastassa voi olla ketä tahansa vasta-alkajasta ex-liigapeluriin. Sinänsä tuolla ei ole väliä mutta se vaikeuttaa turnauksiin ilmoittautumista kun ei etukäteen voi mitenkään tietää mimmoinen taso siellä on.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En inise, kitise, valita, itke tai mitään muutakaan sellaista, mutta näillä hemmoilla oli maalissa joku Suomi-sarjan lainaveskari, jolla ilmeisesti on ollut tai on Mestis-sopimus. Otteetkin oli selvästi sellaiset.

Juu, oli pirun hyvä kassari. Ei saatu kiekkoo sen taa.. Muutama hyvä paikka oli, mut tänää ei menny. Joku toinen kerta sit.

Sehän näissä harrastehommissa onkin ongelmallista, että vastassa voi olla ketä tahansa vasta-alkajasta ex-liigapeluriin. Sinänsä tuolla ei ole väliä mutta se vaikeuttaa turnauksiin ilmoittautumista kun ei etukäteen voi mitenkään tietää mimmoinen taso siellä on.

Tää on tavallaan ongelmallista, mut eihän se mitään haittaa. Hyvä vaan jos joku pelimies sattuu sekaan (on kiva pistää kahville sellanen). Tulee ketä tulee ja sillä hyvä, hauskaahan siellä ollaan pitämässä.

Tänää oltiin kyllä niin väärässä turnauksessa että oksat pois. Katotaan taas syssymmällä, jos putki kulkis paremmin..?

Blitz: Mikä tää allekirjotushomma on? :D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Oli hieno päivä ja mukavia pelejä. Omalla kohdallani olen errrrittäin tyytyväinen, että paikat kesti pelata neljä ottelua sen jälkeen mitä tässä on paikat renannut.
Tuota voi pitää pienenä ihmeenä torstain tuskaisen habituksen nähneenä. Jospa joskus menisi itseltäkin Bonemaisesti turnausneitsyys.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tolppa sisään, tolppa ulos, nyt kävi näin.
-----

Koirapoika: Minäkin olen ollut mukana turnauksessa ja olet nähnyt minut jäillä. Eli itsekritiikki vittuun, luulot hattuun ja menoksi!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sehän menee niin helposti kuin ilmottautumalla mukaan :)
Osuu kuitenkin kohdalle tuommoinen turnaus missä on vähintään NHL-tason miehiä vastassa, en löydä kaukalosta ulos pyörityksen jälkeen. Kai sinne yksi laiskanpulskea puukäsi mahtuu.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Osuu kuitenkin kohdalle tuommoinen turnaus missä on vähintään NHL-tason miehiä vastassa, en löydä kaukalosta ulos pyörityksen jälkeen. Kai sinne yksi laiskanpulskea puukäsi mahtuu.
So what? Kivaa se on silti. Kuten sanonta kuuluu; "kivointa mitä voi tehdä lätkähousut jalassa". (Sanonnan olen keksinyt itse ja se on aika perkeleen hieno.)
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osuu kuitenkin kohdalle tuommoinen turnaus missä on vähintään NHL-tason miehiä vastassa, en löydä kaukalosta ulos pyörityksen jälkeen.

Ei meitä siellä montaa ole..;-)

Kai sinne yksi laiskanpulskea puukäsi mahtuu.

Meitä on muitakin myös tähän ryhmään! - Ja paljon. :D

Ei oikeesti kannata ressata siitä et miten kulkee. Kaikki pelaa ja tulos on mikä on. Tolppa sisään, tolppa ulos. Nyt kävi näin! Hauskaa siellä ollaan pitämässä. Ja jos tuut mukaan, ni ehottomasti sellanen turnaus missä on jatkot! Muuten ei ole järkeä! :D

Nyt on tosiaan paha tilanne ku ei oikein ole mitään pelejä tiedossa pitkään aikaan. Paitsi JA vs. DK Turussa marraskuussa. Siihen en tiiä onko pitänyt ilmottautua jo sitovasti ja onko vielä mahdollista päästä mukaan? Kyl mä tos tänää ehottelin et joku Pre-Winter Classic ois paikallaan..

So what? Kivaa se on silti. Kuten sanonta kuuluu; "kivointa mitä voi tehdä lätkähousut jalassa". (Sanonnan olen keksinyt itse ja se on aika perkeleen hieno.)

Kaunista. Runollinen Twite iskee harrastekiekkoketjussa! :D Mutta noinhan se on.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
JA vs. DK Turussa marraskuussa. Siihen en tiiä onko pitänyt ilmottautua jo sitovasti ja onko vielä mahdollista päästä mukaan?
Sinne on oikeasti enemmän pulaa kuin tunkua pelaajista, molempiin joukkueisiin. Eli ihan kuka vaan tahtoo ja pystyy, elämäsi tilaisuus pelata kiekko-ottelu Typhoonissa (tai mikä sen nimi onkaan nykyjään)! 7.11. on pelipäivä ja vaikka kaikki peruisivat niin luistelen siellä vaikka yksin sen varatut 2 tuntia ja maksettu tuomari antaa sirklauksestani tyylipisteitä.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Sinne on oikeasti enemmän pulaa kuin tunkua pelaajista, molempiin joukkueisiin. Eli ihan kuka vaan tahtoo ja pystyy, elämäsi tilaisuus pelata kiekko-ottelu Typhoonissa (tai mikä sen nimi onkaan nykyjään)! 7.11. on pelipäivä ja vaikka kaikki peruisivat niin luistelen siellä vaikka yksin sen varatut 2 tuntia ja maksettu tuomari antaa sirklauksestani tyylipisteitä.

Asia on juurikin näin kun Twite kirjoitti. Eli mukaan vaan.

No hei, sittenhän me sirklaillaan siellä kahdestaan.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Sinne on oikeasti enemmän pulaa kuin tunkua pelaajista, molempiin joukkueisiin. Eli ihan kuka vaan tahtoo ja pystyy, elämäsi tilaisuus pelata kiekko-ottelu Typhoonissa (tai mikä sen nimi onkaan nykyjään)! 7.11. on pelipäivä ja vaikka kaikki peruisivat niin luistelen siellä vaikka yksin sen varatut 2 tuntia ja maksettu tuomari antaa sirklauksestani tyylipisteitä.

Maksettu tuomari? Sopupelin makua ilmassa taas.

Asiaan. Mikäs on tämän hetken tilanne, onko paljon porukkaa tulossa? Itsehän tulen huutelemaan taas penkin taakse, niin on ainakin tullut oltua sellaisen penkin takana mistä on voitettu joskus mestaruus. Ehkä sitä joskus vääntää itsensä kentällekin asti, muttei vielä tuolloin.

Hyvä turnaus oli Salossa, kovatasoinen sanoisin. Pelikirjan löytymistä pidän helvetin positiivisena asiana, ja Jirillehän se kunniakin tästä menee. Turhaan mä siellä heilun.. :) viimeinen peli oli hyvä. Brändin mies olis kova valmentaja jos ymmärtäis lopettaa pelaamisen :D vitsi vitsi. Pelaajavalmentajaksi vaan.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
viimeinen peli oli hyvä. Brändin mies olis kova valmentaja jos ymmärtäis lopettaa pelaamisen

Brändin miehet oli vikasta pelistä pois niin homma alkoi heti toimimaan, pelikirja löytyi, hieno homma. Jirille pitää hommata vierelle seuraavaan peliin Obin kaltainen kuumakalle, siinähän ne agitaattorit sitten saa hämmentää keskenään, mä voin keskittyä jatkossakin hirsomaiseen kakkossyöttöjen kalasteluun.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Asiaan. Mikäs on tämän hetken tilanne, onko paljon porukkaa tulossa?

Tällä hetkellä pelaajia on suunnilleen kentällinen molemmilla joukkueilla.
Molempiin joukkueisiin siis mahtuu vielä hyvin.

Jatkoaika HC:n puolella asiaa hoitaa Jiri.
DK:n puolella etupäässä minä.

Katsojia on tulossa tällä hetkellä suunnilleen saman verran.

Turkuhallin katsomossa on sellaiset vajaa 12000 paikkaa vielä vapaana. Uskomme tuon täyttyvän. Joten vaikka tulisit vain katsomoon, niin on syytä olla ajoissa liikkeellä.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Brändin miehet oli vikasta pelistä pois niin homma alkoi heti toimimaan

ei tainnut olla kaikki brändi miehet pois, ei uskalla edes ajatella kuinka paljon paremmin homma olisi voinut vielä toimia ;)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jirille pitää hommata vierelle seuraavaan peliin Obin kaltainen kuumakalle, siinähän ne agitaattorit sitten saa hämmentää keskenään, mä voin keskittyä jatkossakin hirsomaiseen kakkossyöttöjen kalasteluun.

Noh noh, viimeisessä pelissä mentiin kuin enkeli ja siitä palkinnoksi sain karatekiekkoa pelaavalta vastustajalta polven vastapalloon mahaan. Ja loppupelin pelasin kuin Hank Pikkarainen, ollen suuri pelote puolustukselle, sekä omalle että vastustajan.

Hyvä turnaus oli, saatiin kunnon pelejä ja ei me oikeesti huonoja oltu. Yhtään vastustajaa ei mielestäni ihan pirusti perässä, ei vaan pomppinut.

Kiitos ja kumarrus kaikille ja kentsu varoo lepakkoaiheisia juttuja
 

Virumaa

Jäsen
Lainaus:
deWILS kirjoitti: Näytä viesti
HdrgHt(turku?)

En inise, kitise, valita, itke tai mitään muutakaan sellaista, mutta näillä hemmoilla oli maalissa joku Suomi-sarjan lainaveskari, jolla ilmeisesti on ollut tai on Mestis-sopimus. Otteetkin oli selvästi sellaiset. Tilannetta se nyt ei olisi muuttanut suuntaan tai toiseen vaikka siellä olisi ollut linnunpelätin.

Hydoring Hockey Team

Maalissa ilmeisesti ollut tämä kaveri http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=34374
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mä olin Salossa, missä turnauksessa sä olet ollut?

Minä olin selkeästi samassa turnauksessa kuin sinä. Tosin kolmas ottelu oli voitettavissa, mutta joukkue keskittyi enemmän pään aukomiseen kuin pelaamiseen. Omaan tyhmyyteen hävisimme sen pelin. Kaksi ekaa olikin sitten toinen tarina.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mä olin Salossa, missä turnauksessa sä olet ollut?

Siellähän joo minäkin mutta väitän ihan vakavalla naamalla että kyyti ei ollut lähellekkään niin kylmää mitä numerot väittävät.

Pirusti hauskempaa pelailla tuollaisia pelejä kuin läpiluisteluja mitä on osunut pari näihin turnauksiin.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ekan pelin numerot oli ehkä turhan tylyt mutta olihan toi Devils aivan eri tason jengi. Ne sähläs vielä varmaan about 10 avopaikkaa ja paukutteli tolppiinkin useamman kerran. Sen pelin ensimmäinen erä oli meiltä oikeasti hyvää peliä ja numerot pysyivät siedettävinä toiseen erään.
Tasaiset pelit ovat tietysti parhaita mutta kyllä mä mielummin olen esim. 9-1 päättyvässä pelissä voittavalla puolella. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös