Onko kellään tietoa mikä Aleksi Hombergilla on kun ei pelannut tänään eikä pelannut Raumallakaan?
Käsi pipi. Ei tule valmiiksi liiga-avaukseen.
Onko kellään tietoa mikä Aleksi Hombergilla on kun ei pelannut tänään eikä pelannut Raumallakaan?
Tarkoittaako se, että Honkanen on kelpo 7. pakki myös sitä, että hän täyttää sen hanskausaukon, mitä Narreissa suorittavat Helenius ja Narri-Pasi? Jos näin on niin hienoa, että Narri-Pasi on jonkun toisen murheena.
Omat sanat illan pelistä:
- Kankaanperä. En ole koskaan miehen tekemisiin kiinnittänyt minkäänlaista huomioita, ennen tätä peliä (miksiköhän, köh). Pelasi varmasti eniten tänään, tuntui että Kanki on aina kentällä, ja aina kun oli kentällä, oli mukana hyvässä. Osallistui hyökkäyksiin, toi kiekkoa ylös, heitteli miestä seinille, piti oman maalin ilkeänä paikkana vastustajan hyökkääjille, pelasi loistavaa alivoimaa ja toi rauhallisilla otteilla varmuutta koko IFK:n puolustukseen. Yhden pelin perusteella täytyy sanoa, että Kangesta tulee olemaan meille paljon iloa tulevana kautena. Loistohankinta.
- Loppi. Oivaltavia syöttöjä ja muutenkin ihan hyvän näköistä peliä. Fleguili yhden läpiajon vetämällä metristä ropellikiekon suoraan veskan räpylään. Pelasi Pikkaraisen kanssa hyvin yhteen
- I.Pikkarainen. En muistanutkaan että Jumala oli näin fyysinen. Oli tänään iso ja ilkeä, haki kontaktia paljon ja taisteli muutenkin hyvin. Laukauskin on kova, sääli vain että yleensä ei osu tolppien väliin vedot.
- Pitkämäki. Olipas huojentavaa nähdä, että Pitkämäki on varma ja todellakin kyvykäs kassari. Pelasti monia hyviä maalipaikkoja, eikä edes tiputellut tai sylkenyt kiekkoa. Pelasti ekassa erässä melkein varman maalin.
- Hirschovits. Pelasi ainakin tänään todella hyvin. Ekassa erässä pelasi niin arvaamattomasti kiekon Lennulle maalin eteen, harmi ettei Petrell tajunnu pitää mailaa jäässä, oli se sen verran ovela passi. Muutenkin hyvä peli Hirsolta, paljon alivoimaa ja muutenkin aktiivista luistelua.
- Kuhta. Oli nopea, pyöri paljon. Lisäksi namu syöttö Hirson maaliin.
- IFK:n fyysisyys. Djurgården oli kyllä pulassa isojen, punaisten kanssa. Oli tokasta erästä alkaen todella viihdyttävää ja aktiivista taklauspeliä.
- Jo mainittujen nimien lisäksi, Petrell, Heikkinen, Luttinen, Liivik ja Porthen pelasi tänään kovaa ja taisteli hyvin.
- Hallilla oli yllättävän paljon ihmisiä tänään. 920 on pieni luku liiga-piireissä, mutta en ole koskaan ennen nähnyt Järvenpään hallia noin täynnä. Tosin viimeksi kävin katsomassa divari/mestis kiekkoa joskus 2000-luvun alussa. Silti, mukavasti oli porukkaa vaivautunut "St1-areenalle", vaikka itse halli onkin aika DDR-henkinen, eli sanalla sanoen, todella karu lato.
Toivottavasti huomenna nähdään heti ekasta erästä alkaen yhtä hyvää kiekkoa ja ehkä hanskojen tiputus (?), niin mielestäni olen saanut rahoilleni vastinetta.
Onpas omituinen fiilis, HIFK voitti ensimmäisen harjoitusmatsinsa eikä edes ihan huonoa vastustajaa vastaan. Ja mitä läsnäolijoilta on kuultavissa, on pelissä jopa suunnitelmallisuutta ja ideaa, mikä sekin on aika outoa. Yleensähän tämän 1. NT-pelin jälkeen todetaan että "tyypillistä kesähöntsää..".
Tästä on varmasti hyvä jatkaa eteenpäin, ehkäpä tällä kaudella lopultakin päästään eroon katastrofijoukkueen leimasta.
- Ramstedt: Tervemenoa Mestikseen, ei vaihdon vaihtoa.
Herranjumala ! Eka matsi pelattu ja täällä ei ole vielä dumattu koko kautta. Kuulopuheiden perusteella meno on kuulemma toisen näköistä kuin Baxterin aikana. Kolvi on tehnyt positiivisen vaikutuksen fyysisyyttä unohtamatta.
Tästä on hyvä jatkaa !
- Hirso pelasi odotusteni mukaisesti eli ihan hyvin. Mua vaan suoraan sanottuna vituttaa ne tökkimiset ja pään aukomiset. Lopun sirkuskin oli todella turha, vaikka yleisöä varmaan ilahduttikin. Hirso kuitenkin veti poikkarilla vastustajaa (suuhun?) ja luikki itse heti pakoon. Siellä sitten muut puolusti Kimin "kunniaa". Ei näin! Joukkueen kapteenilta en hyväksy moista rottailua. Jos on "pakko" noita harrastaa, niin pitäköön edes itse puolensa.
Jannen tasapaino on erittäin hyvä. Seuratkaapa, kuinka Keränen pysyy pystyssä vauhdissa, vaikka hänessä roikutaankin.
En kuulu mihinkään Kimin fanikerhoon, mutta tälläinen selvä totuuden vääristely omaa kohtaan on mielestäni pöyristyttävää! Jos lopun hämmentäjä olisi ollut vaikka Lennu, niin kukaan ei olisi kitisemässä tapahtuneesta. Totutellaanhan nyt vaan kiltisti siihen, että Hirso on taas yksi meistä!
Hirso ei myöskään todellakaan vetänyt poikkarilla lättyyn, vaan taklasi. Tätä paakoon luikkimistakaan en ymmärrä, itse seurasin mylläkkää ihan vierestä ja siihen tapahtumapaikallehan Hirso jäi vastaamaan puhelimeen, kun hurria tuli joka suunnasta ja kun jäi selkeästi monen hurrin voimin alakynteen, tällöin saapui paikalle kanki ja myöhemmin Pesonen.
Illan pelissä Jani haki ekassa erässä matsikaveria hurrista, joka lähinnä nauroi ja osoitti sen elkein kun molemmat boksiin luistelivat. Ei oikein vakuuta vielä minua, mutta kahtellaan. Aika suoraviivainen, suhteessa jos toisessa.
Olen kanssasi samoilla linjoilla muista huomioistasi, mutta joku raja tällä Hirson ajojahdillakin voisi olla. Pelihän oli selkeästi vielä käynnissä kun Hirso kelasi puhtaasti eläintarhan edustajan pystyyn, eli pelitilanne, peli jatkuu kunnes summeri soi. Hirso ei myöskään todellakaan vetänyt poikkarilla lättyyn, vaan taklasi. Tätä paakoon luikkimistakaan en ymmärrä, itse seurasin mylläkkää ihan vierestä ja siihen tapahtumapaikallehan Hirso jäi vastaamaan puhelimeen, kun hurria tuli joka suunnasta ja kun jäi selkeästi monen hurrin voimin alakynteen, tällöin saapui paikalle kanki ja myöhemmin Pesonen.
En kuulu mihinkään Kimin fanikerhoon, mutta tälläinen selvä totuuden vääristely omaa kohtaan on mielestäni pöyristyttävää! Jos lopun hämmentäjä olisi ollut vaikka Lennu, niin kukaan ei olisi kitisemässä tapahtuneesta. Totutellaanhan nyt vaan kiltisti siihen, että Hirso on taas yksi meistä!
Niin no, minähän en tässä mitään Hirson ajojahtia ole harrastelemassa, vaan ainoastaan kirjoitin siitä, miltä tilanne minun silmiini näytti. Ja minä kirjoitin nimenomaan siitä, mitä tapahtui vihellyksen jälkeen, en pelin ollessa vielä kesken. Mutta ehkäpä omat silmäni valehtelivat kuin myös mieheni.
Mä varmasti totun ajan kuluessa Hirsoon, eikä tällä todellakaan ollut mitään tekemistä sen kanssa, että kyse oli Kimistä. Olipa kyseessä Lennu tai kuka muu tahansa, teoistaan pitää vastata itse ja tietynlaista sikailua en hyväksy ollenkaan. Ihan sama onko oma jannu vai ei, tietyt säännöt on kaikille samat. Mutta se tästä aiheesta.