Ja siksi se Atu on siellä.Muuten voi käydä Masolle aika nopeasti Tiilikaiset kauden alussa.
Siis miksi se Atu on siellä?Ja siksi se Atu on siellä.
Jos Maso pitää vapauttaa tehtävistään.Siis miksi se Atu on siellä?
Melkoinen kuoleman suudelma olisi seurajohdolta Mason suuntaan. Ja eihän se onneksi noin voi mennä, eihän?Jos Maso pitää vapauttaa tehtävistään.
Näin.Olen kyllä aika sanaton tästä ranteiden viiltelyn määrästä. Tavallaan ymmärrän, kun viime kausi oli mitä se oli, että heti ensimmäisessä 8. Elokuuta pelattavassa treenimatsissa pitäisi suorittaa ja pystyä pitämään kiekkoa enemmän jne jne, mutta katsokaa noita eilisiä rostereita.. Eilinen oli puhtaasti yksilötaito vastaan yksilötaito ja se näkyi myös tulostaululla. Siellä kyllä näkyi tunnetta, siellä kamppailtiin, siellä mentiin tilanteisiin, ja yksi hessu tiputti hanskatkin.. Yhdellä aukesi naama, ei muutaku akvaario päähän ja takasin kentälle, ja vieläpä treenimatsissa.. Kertonee jotain Olli Korhosen asenteesta. Pelasi noin muutenkin kyllä hyvän ottelun. Mitä täällä ihan oikeasti itketään? Itse kyllä odotan sen pari viikkoa ennen kun alan arvioimaan pelaajia, sekä itse peliä. Jos nyt edes viikon saisivat treenata niitä pelitavallisia asioita, katsotaan niitä Mason potkuja sen jälkeen uudelleen, hojohojo..
Se on totta, tässä vaiheessa homma on varmasti joka jengillä vielä vaiheessa.Itse en katsonut peliä eilen ollenkaan, mutta eihän se tässä kohtaa voi missään nimessä olla jiirissä. Yhteiset treenit aloitettu vasta viime viikolla.
Aikalailla tasan viisi viikkoa kauden ensimmäiseen otteluun, jossa ajassa joukkue tulee saadalla samalle sivulle pelin kanssa ja kehitystä tapahtua.
Muuten voi käydä Masolle aika nopeasti Tiilikaiset kauden alussa.
Siksi se olikin JOS.Melkoinen kuoleman suudelma olisi seurajohdolta Mason suuntaan. Ja eihän se onneksi noin voi mennä, eihän?
Eiköhän Atu ole tuomassa apuja puolustuspäähän ja ylipäätänsä uskottavuutta koko valmennusryhmään.
Tässäkin on kyllä pointtinsa. Ja täysin samaa mieltä, Olli Korhonen oli ekan kympin Kerhon paras.Olen kyllä aika sanaton tästä ranteiden viiltelyn määrästä. Tavallaan ymmärrän, kun viime kausi oli mitä se oli, että heti ensimmäisessä 8. Elokuuta pelattavassa treenimatsissa pitäisi suorittaa ja pystyä pitämään kiekkoa enemmän jne jne, mutta katsokaa noita eilisiä rostereita.. Eilinen oli puhtaasti yksilötaito vastaan yksilötaito ja se näkyi myös tulostaululla. Siellä kyllä näkyi tunnetta, siellä kamppailtiin, siellä mentiin tilanteisiin, ja yksi hessu tiputti hanskatkin.. Yhdellä aukesi naama, ei muutaku akvaario päähän ja takasin kentälle, ja vieläpä treenimatsissa.. Kertonee jotain Olli Korhosen asenteesta. Pelasi noin muutenkin kyllä hyvän ottelun. Mitä täällä ihan oikeasti itketään? Itse kyllä odotan sen pari viikkoa ennen kun alan arvioimaan pelaajia, sekä itse peliä. Jos nyt edes viikon saisivat treenata niitä pelitavallisia asioita, katsotaan niitä Mason potkuja sen jälkeen uudelleen, hojohojo..
Miten se asetelma muuttuu 10.9 kohti mentäessä? Pelikirja vastaan pelikirja? Maso vie kuin litran mittaa näitä peltosia ja ahoja?Eilinen oli puhtaasti yksilötaito vastaan yksilötaito ja se näkyi myös tulostaululla
mm. sieltähän se etu täytyy saada..Miten se asetelma muuttuu 10.9 kohti mentäessä? Pelikirja vastaan pelikirja?
Itse en matsia aivan yhtä surkeana nähnyt, toki alusta jäi puoli erää katselematta. Mitään hyökkäspelillistä mahtavuutta siellä ei näkynyt, mutta kyllä niitä pilkahduksiakin siellä oli, varsinkin toisessa erässä. Ekan (puolikkaan) erän pilkahdukset jäi lopun ylivoimaan, jossa 28 sekuntiin luotiin 2 laadukasta maalipaikkaa, vaikka vedot nyt olivat surkeita. Toisessa erässä, vaikka lukemiltaan rumin olikin, oltiin melko tasapäisiä vastustajan kanssa pelillisesti. Pari huippupaikkaa suorahyökkäyksillä (vedot seinille) ja hyökkäysalueen hyökkäyspelistä saatiin luotua b-tason maalipaikkoja. Ero oli toki siinä, että vastustaja hyödynsi yhden omista b-tason paikkansa, kuin myös maalivahtimme avustuksella laatupaikkansa, joka avautui ylihyökkäämisen takia. 3-0 jälkeen olin näkevinäni halua herättää joukkuetta taklauksen ja tippuihan siellä ne tumputkin. Kolmas erä oltiin ihan jaloissa Toppingin läpiajoa lukuunottamatta.Se on totta, tässä vaiheessa homma on varmasti joka jengillä vielä vaiheessa.
Ei kai kukaan odottanut eiliseltä mitään ehjää 60 minuuttista, kun sellainen saatiin Kerholta koko viime kaudellakin yhden käden sormilla laskettaessa. Itselleni pettymys oli ehkä se, että ne viime kauden tilastollisestikin Liigan heikoimmat osa-alueet eivät olleet esillä oikeastaan ollenkaan. Ei ollut kiekollista peliä, ei hyökkäysrytmejä, ei maalintekouhkaa, ei oikeastaan edes maalipaikkoja. Ja vaikka kuinka ei olisi ylivoimaa harjoiteltu, niin sen verran paljon sitä tarjottiin, jopa 5 vs. 3, että edes muutaman yksilön itse luomaa uhkaa olisi odottanut. Vaikka sitten kaaoksen keskeltä jotakin pilkahduksia. Jos taistelu pelipaikoista on kova, niin ainakaan eilen ei kukaan erottunut hylkkäyssuuntaan, että ansaitsisi enemmän.
Ymmärrän Mason pelin jälkeisiä kommentteja. Nyt pitää pumpata, luoda uskoa ja olla kärsivällinen. Mutta se oli paskapuhetta, että Kerho puolusti hyvin. Siellä olisi HIFK paremmalla viimeistelyllä ollut mahdollista iskeä tylyt lukenat taululle, sen verran tuhlailivat viimeisen kympin aikana.
Kerhon peli tulee kyllä paranemaan ja kehittymään. Tuon jengin kyvystä tuottaa laaduksta hyökkäyspeliä valmennuksesta lähtien olen huolissani. Toivittavasti olen väärässä ja eilinen tuli vain liian aikaisin koko porukalle.
Tais sieltä puuttua Nikkilä ja Hietanen vähän kokeneemmasta päästä myös.Miten se asetelma muuttuu 10.9 kohti mentäessä? Pelikirja vastaan pelikirja? Maso vie kuin litran mittaa näitä peltosia ja ahoja?
Aiemmin tuossa mainittiin että Lundellin ja Kiiskisen poissaolo näkyi. Siis kahden junnupelaajan, kertoo rosterista paljon.
Kyllä se on mielestäni ihan tervettä kritiikkiä, jokainen peli lähempänä sarja-avausta ja siitä eteenpäin jokainen peli ratkaisee.Tais sieltä puuttua Nikkilä ja Hietanen vähän kokeneemmasta päästä myös.
Ihme kohkaus kauden alkuhöntsästä.
Tavallaan joo, mutta toisaalta kauden eka reenimatsi muutaman jääharjoituksen jälkeen ei kuitenkaan ole se paikka, jossa kaiken pitäisi olla viimeisen päälle mintissä.Kyllä se on mielestäni ihan tervettä kritiikkiä, jokainen peli lähempänä sarja-avausta ja siitä eteenpäin jokainen peli ratkaisee.
Lähinnä mitä tuosta pelistä voi katsoa/kritisoida on henkilökohtainen taito tai sen puute. Hieman myös onko pelaajat menneet kesällä eteenpäin, vai päin vastoin.Tavallaan joo, mutta toisaalta kauden eka reenimatsi muutaman jääharjoituksen jälkeen ei kuitenkaan ole se paikka, jossa kaiken pitäisi olla viimeisen päälle mintissä.
Eikös tuo Kukkonen ollut joku Rautiaisen hyvä kaveri? Saatana menee kyllä motivaatio täysin jos se meno on samanlaista, kuin viime vuonna.Itselle ei ainakaan luottoa tuonut Radun, Bengtssonin, Kukkosen ja Janhosen pelaaminen. Niinkuin ylhäällä omat näkemykset annoinkin.
Ei pidä, eikä voikaan olla. Enkä usko, että täällä nähdyssä kriktiikissä on kyse siitä, että kaiken pitäisi olla mintissä. Eikä se ole sitä millään joukkueella vielä. Eli kun kilpasarjassa mennään niin se aikataulu on aivan sama sillä vastustajallakin. Ei HIFK voi myoskään olla Kerholle täysin ylivertainen vastustaja, kuten ei ollut Tappara Kiekko-Espoolle. Olen nyt pari kautta inhonnut tätä ”ei noita voi voittaa, katso niiden rosteria” - narratiivia. Jos Kerho ei voi lähtökohtaisesti voittaa kuin bottom 6 jengejä niin ollaan väärässä sarjassa. Tämä viittaus ei ollut mitenkään sinulle @Läskisalo vaan muutamalle muulle palstaveljelle, jotka tekevät kerta toisensa jälkeen Kerhoa pieneksi ja reppanaksi isojen joukossa.Tavallaan joo, mutta toisaalta kauden eka reenimatsi muutaman jääharjoituksen jälkeen ei kuitenkaan ole se paikka, jossa kaiken pitäisi olla viimeisen päälle mintissä.
Kuten olen kirjoittanut, jos Maso potkitaan kesken kauden pihalle, siihen loppuu minun tämän kauden seuraaminen. Seuraa tuen silti ostamalla fanituotteita.Melkoinen kuoleman suudelma olisi seurajohdolta Mason suuntaan. Ja eihän se onneksi noin voi mennä, eihän?
Eiköhän Atu ole tuomassa apuja puolustuspäähän ja ylipäätänsä uskottavuutta koko valmennusryhmään.
Ja nyt kun kunnon metatasolle päästiin, niin samalla voi toki kysyä, että onko kyseessä kollektiiviseksi narratiiviksi luettava tosi uskomus, vaiko esim. teikäläisen luenta jostain olettamasi ryhmän hengellisestä asetuksesta :)Olen nyt pari kautta inhonnut tätä ”ei noita voi voittaa, katso niiden rosteria” - narratiivia. Jos Kerho ei voi lähtökohtaisesti voittaa kuin bottom 6 jengejä niin ollaan väärässä sarjassa.
Tästä sangen samaa mieltä. Ja samaan hengenvetoon on korostettava, että kauden ekassa pelissä tuskin kukaan repii omista nuorista taktillis-mystisiä tehoja irti yli toisten kiekollisen laadun, rutiinin ja taidon. Malttia vielä.Kerhossa on tosi paljon pelaajia, jotka kiekon saadessaan ovat Liiga-tasolle hämmästyttävän yllättyneitä ja neuvottomia toimimaan sen kanssa. Kiekollisuus tulee silmille. Kuten viime kaudella nähtiin.