Ja näin, menikö Tavernier?
Täytyy kyllä hehkuttaa Samia, minun silmään kivaa pelaamista. Energinen hyvä luistelija, jo viime kaudella oli hyvä karvaamaan vastustajilta kiekkoa. Ja pehemät kädet löytyy myös ja laukaus ihan kiva. Tavernier oli kyllä Laineelta viime kaudella nappi hankinta.
Tämä on minun mielipiteeni! :)
Täytyy kyllä hehkuttaa Samia, minun silmään kivaa pelaamista. Energinen hyvä luistelija, jo viime kaudella oli hyvä karvaamaan vastustajilta kiekkoa. Ja pehemät kädet löytyy myös ja laukaus ihan kiva. Tavernier oli kyllä Laineelta viime kaudella nappi hankinta.
Tämä on minun mielipiteeni! :)
Viimeisen erän ehdin näkemään. Kalpan ylivoimat entisellään. Konstalla ihan pehmeän näköiset kädet ja luistelu "Kapasmaista". Bastin voisi siirtää hyökkääjäksi. Tavernierilla hyvää karvausta ja tolppa harmittavasti esti onnistumisen.
Mites tuo Puutio on KalPassa esiintynyt? Joutuuko näin kärppäfanina vetämään ranteet auki vai saako huokaista helpotuksesta Puution siirron myötä? Ensin mainittu oli vahvasti esillä ainakin siirtouutisen aikoihin. Puution lähtö vitutti suunnattomasti. KalPan harkkapelejä en ole seurannut edes tilastoista.