Harjoitusottelut kaudella 2021–2022

  • 26 170
  • 112

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Soommuute sillä lailla, jotta poijaat oli eilen vaan hapoilla edellisten päivien jalka reeneistä. Antovat tasoitusta luisteluun, mut kausi ku alkaa, ni aletaan herkistelemään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jaahas. Kauden eka matsi minkä näkee.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jalkako Nousiaisella väänty? Ikävästi kaatui laidassa Jyppiläisen kanssa ja talutettiin pois.

Edit. SAVON AALLOT muuten selostaa tän Jyppelin jos et oo hallilla etkä striimien edessä.
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Sviddu, siinä meni Nousiainen. Ja Nousiaisen jalka jäi kiinni vastustajan jalkaan/ laidan väliin. Aika ikävän näköinen vääntyminen. Jospa ei ois paha... Jortti paikkaa...
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voi vittu mikä pelletaklaus O'Brienilta Vartiaiseen.
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Siinä meni vartiainen. Järvinen on savon aalloilla, jotenkin ihan ulapalla ja aina muutaman napsun jäljessä. No kunhan alkaa herkistelemään, niin jospa alkaa tilanne nopeuttakin löytymään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

rolston

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Maalikoosteen katsottuani Pytlik oli toisen maalin toinen syöttäjä, vaikka merkitty Lappalaiselle. Hyvältä näyttää Pytlikin luistelu ainakin tuon klipin perusteella.
 

ToobHanns

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Bruins
Maalikoosteen katsottuani Pytlik oli toisen maalin toinen syöttäjä, vaikka merkitty Lappalaiselle. Hyvältä näyttää Pytlikin luistelu ainakin tuon klipin perusteella.

No hyvä että edes klipissä esiintyi edukseen. Kyllähän Pytlikin otteissa pelaamattomuus näkyi (viimekaudella 5 peliä) ja harvoin se tulee mitenkään positiivisesti esille. Toivottavasti tuntuma löytyy nopeasti ja saatais tästä pelimies.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No hyvä että edes klipissä esiintyi edukseen. Kyllähän Pytlikin otteissa pelaamattomuus näkyi (viimekaudella 5 peliä) ja harvoin se tulee mitenkään positiivisesti esille. Toivottavasti tuntuma löytyy nopeasti ja saatais tästä pelimies.

Samaa mieltä. Itse olen kyllä hieman pettynyt Pytlikin otteisiin. Omasta mielestä esiintynyt huonosti niissä peleissä mitä oon itse nähnyt!
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Toivottavasti Pytlik säilyy Kuopiossa pitkään, on potentiaalia mutta on myös melkosen viehättävä siskokin hänellä joka on ex kiekkoilija itsekin. Tullut kaupungilla ja treffi äppissä vastaan
 

rolston

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toivottavasti Pytlik säilyy Kuopiossa pitkään, on potentiaalia mutta on myös melkosen viehättävä siskokin hänellä joka on ex kiekkoilija itsekin. Tullut kaupungilla ja treffi äppissä vastaan
Siinä tapauksessa annamme anteeksi sen että on kirahvi luistimilla, tai mikä ikinä miehen heikkous nyt onkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös