Harjoitusottelut kaudella 2021–2022

  • 26 175
  • 112

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Viimeisen erän ehdin näkemään. Kalpan ylivoimat entisellään. Konstalla ihan pehmeän näköiset kädet ja luistelu "Kapasmaista". Bastin voisi siirtää hyökkääjäksi. Tavernierilla hyvää karvausta ja tolppa harmittavasti esti onnistumisen.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Hyvin meni siihen nähden, että puoli joukkuetta sivussa KalPalta.

Onneksi vastustajakin oli rosteriltaan tänään meidän mestisjoukkueen tasoinen ja antoi tasoitusta tässä.
 
Viimeksi muokattu:

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täytyy kyllä hehkuttaa Samia, minun silmään kivaa pelaamista. Energinen hyvä luistelija, jo viime kaudella oli hyvä karvaamaan vastustajilta kiekkoa. Ja pehemät kädet löytyy myös ja laukaus ihan kiva. Tavernier oli kyllä Laineelta viime kaudella nappi hankinta.

Tämä on minun mielipiteeni! :)
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
En ehtinyt seurailemaan illan klassikkoa tänään, mutta onnistuiko JYP tällä kertaa telomaan Kale-ukkoja sairastuvalle?
 

kasipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK, New Orleans Saints
Täytyy kyllä hehkuttaa Samia, minun silmään kivaa pelaamista. Energinen hyvä luistelija, jo viime kaudella oli hyvä karvaamaan vastustajilta kiekkoa. Ja pehemät kädet löytyy myös ja laukaus ihan kiva. Tavernier oli kyllä Laineelta viime kaudella nappi hankinta.

Tämä on minun mielipiteeni! :)

Aavistus lisää terävyyttä viimeistelyyn, niin Samista on vielä paljon iloa tällä kaudella.

Pidin Tavernierin otteista paljon jo viime kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Old time hockey, Hamilton Mustangs
Täytyy kyllä hehkuttaa Samia, minun silmään kivaa pelaamista. Energinen hyvä luistelija, jo viime kaudella oli hyvä karvaamaan vastustajilta kiekkoa. Ja pehemät kädet löytyy myös ja laukaus ihan kiva. Tavernier oli kyllä Laineelta viime kaudella nappi hankinta.

Tämä on minun mielipiteeni! :)

Samaa mieltä. Ripaus vielä kärsivällisyyttä, niin kiekotkin alkaa löytämään maaliin paremmalla prosentilla.
 

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Viimeisen erän ehdin näkemään. Kalpan ylivoimat entisellään. Konstalla ihan pehmeän näköiset kädet ja luistelu "Kapasmaista". Bastin voisi siirtää hyökkääjäksi. Tavernierilla hyvää karvausta ja tolppa harmittavasti esti onnistumisen.

Konstan sukuselvitys on minulta tekemättä mutta luistelutyyli on 100% Sami Kapasta. Muutenkin ihan ok näköistä kiekollista peliä koko joukkueelta kun katsoo rosterin tasoa. Gallet koomaili pari maalia JYP:lle. YV:lle Rissanen ja Kisu niin ihan top 6 joukkue pitäisi olla kasassa. Ennen peliä hieman oli epäilystä että onkohan Kapaset nimellä päässeet mukaan mutta ihan positiivinen kuva jäi yhden pelin perusteella kummastakin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
30 min päikkärit venähti 3h päikkäreiks joten tää spektaakkeli jäi näkemättä.

Kukaan tusinapakki ei tainut teloa kuitenkaan meidän tähtiä, joten hyvin meni.
 

JOFAKKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Laukaisukartan mukaan Kalpalla riittävästi laatupaikkoja. Maalejakin kolme tehtynä. Tosin JYP teki maaleja maalin edestä, joten oman pään pelaamisessa varmaan petrattavaa. Viime peleissä aloitusvoitoissa Kalpa ollut edellä, joka varmaan hyvä asia ja tuottanee myös tulosta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mites tuo Puutio on KalPassa esiintynyt? Joutuuko näin kärppäfanina vetämään ranteet auki vai saako huokaista helpotuksesta Puution siirron myötä? Ensin mainittu oli vahvasti esillä ainakin siirtouutisen aikoihin. Puution lähtö vitutti suunnattomasti. KalPan harkkapelejä en ole seurannut edes tilastoista.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mites tuo Puutio on KalPassa esiintynyt? Joutuuko näin kärppäfanina vetämään ranteet auki vai saako huokaista helpotuksesta Puution siirron myötä? Ensin mainittu oli vahvasti esillä ainakin siirtouutisen aikoihin. Puution lähtö vitutti suunnattomasti. KalPan harkkapelejä en ole seurannut edes tilastoista.

Ihan ookoosti on pelannu. Mutta toki tuo vahvuus kamppailuissa on vielä heikkoa kun mies on niin pienikokoinen jos ei pituudesta puhuta. Uskon kyllä Puution kehittyvän tällä kaudella peliajan myötä, mutta vielä ei ole kovinkaan paljon sanottavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös