Tietääkö kukaan mistä näkisi tuon tänään pelattavan Jokerit - Jugra -pelin? Alkaa klo 15
http://www.kepit.tv/
Ainakin TPS - Jokerit pelissä toimi erittäin hyvin. Hinta melko suolainen 10e
Tietääkö kukaan mistä näkisi tuon tänään pelattavan Jokerit - Jugra -pelin? Alkaa klo 15
10eur striimi harjoitusmatsista huhhuh. Ja sitten me tyhmät vielä maksellaan nuo kiltisti. Niin kuin itsekin.
Voi Yugranpujut mikä kokoonpano... Mäksä ansaitsee näytönpaikan ykkösessä harjoituspelien näyttöjensä perusteella. Pääsee nyt pelaamaan todellisten pelimiesten vierelle eikä tuon ketjun kontribuutio ainakaan Mäksän henk.koht panoksesta jää kiinni.
Mihinkäs Huhtala tungettiin heti sen ekan matsin jälkeen? Joko varmisti paikan pelaavassa kokoonpanossa, voi keskittyä harjoittelemaan vai tuliko joku tälli?
Onko kukaan testaillut toimiiko mobiililaitteilla? Itse kun en kotona ole vielä pelin alkaessa.Jokerit laittoi Twitteriin eilen näin:
@jokerithc: #Jokerit-ottelut näkee perjantaina ja lauantaina @KepitTV’stä 10e/peli tai turnauksen kaikki 4 matsia 25e. Kepit.TV #KHLfi
Onko kukaan testaillut toimiiko mobiililaitteilla? Itse kun en kotona ole vielä pelin alkaessa.
Onko kukaan testaillut toimiiko mobiililaitteilla? Itse kun en kotona ole vielä pelin alkaessa.
"Toipilaina ovat edelleen puolustajat Ryan Gunderson, Topi Jaakola, Oskari Korpikari ja Ossi Väänänen sekä hyökkääjät Tommi Huhtala, Eetu Pöysti ja Jani Rita. Heistä osa saattaa olla mukana ensi viikon otteluissa Sibir Novosibirskiä ja Brynäsiä vastaan Tikkurilassa."
Ei se mikään itsestäänselvyys ole. Minulla ei ainakaan mobiiliselain tue kaikkia nettivideoita. Se riippuu missä muodossa ne tulevat ulos.Miks ei toimisi. Totta kai toimii jos nyt ei ole missään täysin metsässä.
Ei se mikään itsestäänselvyys ole. Minulla ei ainakaan mobiiliselain tue kaikkia nettivideoita. Se riippuu missä muodossa ne tulevat ulos.
Ahaa, kiitos tästä, turhaan minä sitten täällä kyselen.Jollalla ei toimi, mutta muille näyttäisi olevan ainakin ohjeita sivuilla miten saa näkymään. Sivuilla on myös testilähetys millä voi kokeilla toimiiko.
No kun nimenomaan on kyse turnauksesta. Nikolai Putshkov-muistoturnaus nimeltään. SKA-ottelu vain pelataan ihan markkinoinnillisessa tarkoituksessa Helsingissä ja muu turnaus käydään Pietarissa.Kyllä nyt seurajoukkueen pitää olla kotijoukkue omassa hallissaan, varsinkin kun kyse ei ole mistään turnauksesta.
Aiotaanko kyseiseen peliin järjestää vierasmatka?
Tänään se siis tapahtuu, kun näemme ensimmäistä kertaa Omarkin ja Aaltosen samassa ketjussa. Voi olla melko mielenkiintoisia hetkiä edessä Kerhon pakeilla, sekä katsojilla.