Miljoonamiehet vs. junnut on vähän epätasainen asetelma.Onkos se peli yhtä hirveää kateltavaa kuin lukemat, vai eikö Veininki vain saa silmiäkään kiinni?
Näytettiin vastustajalle että on paniikki päällä, heh oli pakko.Päästiin harjoittelemaan aikalisää.
Näin mä vähän ajattelin kun kävin kattomassa ton kokoonpanon ajatuksella läpvitse. Eikös kakkossentteri Mäkisenkin pitänyt olla vielä useempi viikko poissa?Miljoonamiehet vs. junnut on vähän epätasainen asetelma.
Kärpät on tämän illan perusteella todella kova, niin henkilökohtaisen taidon kuin joukkuepelinkin osalta.
Lukemat voisi olla rumemmatkin.
Laukaukset 17-46 kahteen erään.
Toivottavasti koska juuri opintojen perässä Raksilaan muuttaneena ei viittis laittaa 30-40€ kunnon rökäletappioonEiköhän kolmen viikon päästä nähdä Raksilassa paljon tasaisempi ottelu, kun meiltä ei puutu (toivottavasti) ketjun verran tärkeitä pelaajia.
Näin mä vähän ajattelin kun kävin kattomassa ton kokoonpanon ajatuksella läpvitse. Eikös kakkossentteri Mäkisenkin pitänyt olla vielä useempi viikko poissa?
Oli kyllä tosi näkymätön kentälläkin, melkein ois voinut luulla että on loukissa edelleen.Näin mä vähän ajattelin kun kävin kattomassa ton kokoonpanon ajatuksella läpvitse. Eikös kakkossentteri Mäkisenkin pitänyt olla vielä useempi viikko poissa?
TänäänKIN? Siis Liikolahan ollut todella hyvä noissa harkkamatseissa aikaisemmin. Tänään ei oikein paineen alla sitten suoriututkaan niin hyvin. Heittämällä silti menee pakistoon.Liikonen ei mahdu kyllä minun kokoonpanoon. Pehmeä ja pelkkiä huonoja ratkaisuja tänäänkin.
Dostie kyllä varsinkin tuossa keskellä ei näytä hyvältä. Uskon, että laidalla saa varmasti miehestä enemmän irti.Sellaanen ottelu. Aika epätasaiset oli jaot valitettavasti tänään ja tuolla uudella tuomarilinjalla Kärppien kärkiketjut tulee tekemään sarjapeleissä ihan mitä tahtoo. Mukava oli kyllä katsoa pääasiassa kiekotteluun perustuvaa hyökkäysalueen pelaamista sen ainaisen kiekko kulmaan ja painit pystyyn meiningin sijaan.
JYPillä ei kyllä montaa onnistujaa tänään ollut oikeastaan nelosketjun lisäksi ja ainakin herrat Dostie, Tieksola ja Tohila vaikuttivat ihan totaalisilta statisteilta.
Gardiner - Kovarcik tulee syömään kahdestaan elävältä tällä kaudella kyllä aivan kaikki.Reijo 1+3 tämän illan kausikorttien myynninedistämistilaisuudessa.
Gardiner - Kovarcik tulee syömään kahdestaan elävältä tällä kaudella kyllä aivan kaikki.
Ristiriitainen fiilis tästäkin. Reijon uralle ja kaudelle toivoo kyllä kaikkee hyvää, mutta on tää vähän irvokasta et seuralegenda kurittaa exäänsä näin rajusti.Reijo 1+3 tämän illan kausikorttien myynninedistämistilaisuudessa.
Eiköhän noihin kolmeen oo uponnu helposti ylikin miljoona. Rahalla saa ja hevosella pääsee.Ja Tardiff nopeana ja juonikkaana siihen kylykeen. Tulee olemaan rumaa jälkeä. Kunnon haukkarin näyttö ostaa melkein miljoonalla yksi ketjullinen muiden parhaita pelaajia.