Harjoitusottelut 2024

• 52 624
  • 406

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kyllähän se Tohilan maalin syöttänyt oli allekirjoittanut
Hieman epäilen. Kuvasta näkyy, että syöttäjän pelinumero on 4, sama numero kuin minulla oli aikoinaan, eli joko syötön antoi Liikonen tai sitten se olin minä.

EDIT. piti katsoa ihan uusintana ja oli se sittenkin Liikonen, en minä. Ja Tumanovsille pitäisi antaa kakkossyöttö - tosin onko niissä niin, että jos tuo ränniheitto lähtee silloin kun oma pelaaja on vielä paitsion puolella, niin silloin ei tehomerkintöjä anneta?

Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
C-miehistöllä pärjätään jotenkin SaiPalla, mutta Kärpät oli liian kova.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistan, kun samantyylistä puhetta oli joskus 2007/2008 paikkeilla, mutta niminä oli Tuokkola ja Wallinheimo.

Enemmän ehkä tuossa oli vain omaa päätelmää kun Vitols pelannut hyvin ja Vehviläisellä vähän suunta alaspäin (toki siellä myös oli viimekaudella loukkaantumista). Lisäksi vähän taisi olla turhautumista tuon Rautakorven potkujen jälkeen. Parastahan olisi tuommoinen 50/50 tandemi.

Jaska66

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FCV
Enemmän ehkä tuossa oli vain omaa päätelmää kun Vitols pelannut hyvin ja Vehviläisellä vähän suunta alaspäin (toki siellä myös oli viimekaudella loukkaantumista). Lisäksi vähän taisi olla turhautumista tuon Rautakorven potkujen jälkeen. Parastahan olisi tuommoinen 50/50 tandemi.
Kyllä ymmärsin mitä meinasit ja toivottavasti tuosta kaksikosta tulee rautainen tandemi. En vaan itse allekirjoita tuota Veinin huonoutta oillenkaan. Tottakai liigatason pelaajat pystyvät liigatason maalivahdille maaleja tekemään aina jos puolustus ei ole kunnossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy