Harjoitusottelut 2024

  • 37 413
  • 462

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mahtaneeko tulla lyhkänen turnee? Onneks en oo kippaamassa suipoille massia.

Tasurillakin tietysti mahkut, muttei enää omissa vaan Lukon käsissä.
 
Kaikki pitäisi itse tehdä. Jos itse olisin ohjissa niin talous olisi takuulla plussalla, joukkue täynnä ECHL-miehiä, kentällä tehtäisiin maaleja ja taottaisiin nyrkkejä ja kannattajatoiminta olisi koko Euroopan parasta. Siinä samassa pitäisi vielä ehtiä avata pelitapaa ja huhuja palstalla. T. Lehtinen, laita tarjous sähköpostiin. Olen käytettävissä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo
Rauhoittukaa Patafanit. Näillä lyhkäsillä tynkäpeleillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miltä peli tulee näyttämään kauden aikana. Rauha rauha.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa, mutta onneksi Lukon fani ehti ensin ja näkee oleellisen tästä päivästä. Ässillä todennäköisesti kaksi tappiota alkusarjasta ja vielä yksi peli tänään sijasta 5.

Mutta tämän päivän minipeleillä ei ole mitään merkitystä siihen, miten peli käy liigassa. Tässä on nyt oltu pari päivää jäällä ja tänään haetaan pelituntumaa ja valmennus tarkkailee pelaajia. Jokaisessa joukkueessa. Liigassa nähdään täysin erilainen Ässät.

Ja tänään yksikään joukkue ei menetä yhtään liigapistettä eikä myöskään saa yhtään. Joten jatketaan harjoituksia ja lopetetaan panikointi.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pakko sanoa, ei ollut kyllä 23e arvoinen tämä setti. Tuskin 59e myöskään, vai mitä se piletti paikan päälle maksaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
+ säästyttiin loukeilta?
Ja se luonnollisesti. Huomasin juuri Facesta, että Ässät pelaa siellä vielä jonkun sijoitusottelunkin. Eivät vissiin vielä pääsekään kotiin + loukkaantumisvaara edelleen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien pitsiturnaus oli Farssi. 0 maalia 0 tehtyä rankkarimaalia ja Viljanen ei ampunut kertaakaan :D

Kyllä tälläkin merkitystä on. On eri asia aloittaa kauteen valmistautuminen positiivisesti kuin negatiivisesti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ja se luonnollisesti. Huomasin juuri Facesta, että Ässät pelaa siellä vielä jonkun sijoitusottelunkin. Eivät vissiin vielä pääsekään kotiin + loukkaantumisvaara edelleen.

Ei per-ke-le!

Luulin, että noista jo kerran luovuttiin, mutta lätkiköön nyt sitten. Maali ois kiva-teemalla.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakko sanoa, ei ollut kyllä 23e arvoinen tämä setti. Tuskin 59e myöskään, vai mitä se piletti paikan päälle maksaa.
Onneks sain jaettua tuon kaverille, 11,50 euroa ei ärsytä niin paljoa. Saapa katsoa kuitenki noita vähän viihdyttävämpiä pelejä. Nää Padan pelit on ollu paskinta katsottavaa tänään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös