Harjoitusottelut 2024

  • 59 838
  • 500

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Yllättyneitä? Komarovin kauden eka suoritus hyökkäyspään jäähy
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ottaisitteko


Kyllä sen haluaisi katsoa, mutta 7 euroa tuntuu aika kovalta hinnalta yhdestä treenipelistä. Saa töki tökätä tunnarit privana.
Toivottavasti joku iskee. Itse en pysty vaikka en katsokaan kun mulla on valmennuskäyttöön tarkoitetut seura-/joukkuetunnarit. Ei varmaan konttorilla arvosta jos niille ilmestyy paljonkin uusia käyttäjiä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hartikainen kihauttanut? Onkos meillä siinä yksi tulosyksikön pelaaja?
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottaisitteko


Kyllä sen haluaisi katsoa, mutta 7 euroa tuntuu aika kovalta hinnalta yhdestä treenipelistä. Saa töki tökätä tunnarit privana.
Myöhäistä varmaan enään sanoa, mutta kuukausi maksu on 12€/kk jolla näki ainakin Mestiksen harkkapelit viime kaudella.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leijonat.tv näyttää pelin, maksaa tosin 7e ja tuskin on kovin laadukas.

Itse asiassa kuvanlaadussa ei mitään moittimista. Selostuksen puuttumisesta plussaa.

Ainoastaan tuo jäsenen @Sonic Empire mainitsema asia häiritsee, että kuka keksi pelata tumman punaiset vastaan oranssit? Se hieman haittaa, mutta kyllä nuo nyt erottaa sentään toisistaan.

Edit. Sen verran pitää valittaa, että kauempaa sais olla kuvattu. Mutta tuo taitaa olla Tiksin hallin rajoite.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhockeystä näköjään tulee myös. Sain striimin auki, niin Rasse laittoi 3-0.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä siellä tapahtui? Lindbohmilla ja jollain kerholaisella oli jo hanskat jäässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös