RedWhiteBlue
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, New York Rangers
Pari huomiota pelistä; ei osu Vesalaine edes ladon seinään ja HPK on aivan paska joukkue.
Kankaan*Kävi setä Komarovikin juttelemassa asiasta Kangaksen suuntaan.
Täydellinen tiivistys.Pari huomiota pelistä; ei osu Vesalaine edes ladon seinään ja HPK on aivan paska joukkue.
Omaan silmään näytti Lukon A-junioreissa lupaavalta kaverilta siinä toissa kaudella kun täällä kävi, mieluusti olisin pitänyt meillä. Ja pakolliset sorit toisten hiekkalaatikoilla hengailusta.Mikäs jäbä Tuo Nykyri on?
Pirteää menoa
Omaan silmään näytti Lukon A-junioreissa lupaavalta kaverilta siinä toissa kaudella kun täällä kävi, mieluusti olisin pitänyt meillä. Ja pakolliset sorit toisten hiekkalaatikoilla hengailusta.
En nähnyt peliä, mutta kuulostaa hieman erikoiselta paikalta Kodytekille. On kuitenkin profiililtaan selkeästi maalintekijä ja Ilveksessä teki valtaosan alkukauden maaleistaan ylivoiman kautta, jossa pelasi keskustassa. Mutta mikäs siinä, jos tuollakin paikalla skulaa!Kodytek oli omaan silmään kelpo kaveri. Sopi hyvin ylivoimalle maalin taakse pyörittämään ja rytmittämään peliä. Toki mitään pois kerholta ottamatta ei ehkä ollut paras mahdollinen tason mittaus tämä matsi.
En nähnyt peliä, mutta kuulostaa hieman erikoiselta paikalta Kodytekille. On kuitenkin profiililtaan selkeästi maalintekijä ja Ilveksessä teki valtaosan alkukauden maaleistaan ylivoiman kautta, jossa pelasi keskustassa. Mutta mikäs siinä, jos tuollakin paikalla skulaa!
Sanoin itseasiassa samaa vieruskaverille hallilla et pelaa yv:ssä Jääskän paikalla mut ku on vitusti offensiivisempi pelaaja niin toi yv oli heti potenssiin kymmenen vaarallisempi.Kodytek oli omaan silmään kelpo kaveri. Sopi hyvin ylivoimalle maalin taakse pyörittämään ja rytmittämään peliä. Toki mitään pois kerholta ottamatta ei ehkä ollut paras mahdollinen tason mittaus tämä matsi.
Periaatteessa Vesalainen pelas Kodytekin paikalla, mut Kodytek on niin näppärä siinä maalin kulmalla ja takana et pakit joutuu enemmän keskittyy siihen, aukee mestoja.En nähnyt peliä, mutta kuulostaa hieman erikoiselta paikalta Kodytekille. On kuitenkin profiililtaan selkeästi maalintekijä ja Ilveksessä teki valtaosan alkukauden maaleistaan ylivoiman kautta, jossa pelasi keskustassa. Mutta mikäs siinä, jos tuollakin paikalla skulaa!
Kandeisko tätä nyt vähentää, antaa olla ja asia käsitelty. Tätä takuulla tulee vieraiden pöydistä vitusti vielä...Suihinottokone vauhdissa myös kaukalossa
Menee kyllä ohi, mutta alkoi kiinnostelemaan tuo potenssiin puolet. Meikäläisen taidoilla lasku ei onnistu, mutta tuolla voi käydä kokeilemassa.Mut vaikee näistä mitään sanoa vielä, sit ku treenimatsit ohi niin tempo nousee potenssiin puolet.
Joo meitsillä meni matikka yli, olin jo kirjoittanut et potenssiin, kun tajusin etteihän se nyt niin paljoo nouse, yritin korjata et huomattavasti nousee, sori mun moka.Menee kyllä ohi, mutta alkoi kiinnostelemaan tuo potenssiin puolet. Meikäläisen taidoilla lasku ei onnistu, mutta tuolla voi käydä kokeilemassa.
Potenssilaskurit | Eurolaskurit
Matematiikan potenssilaskut on nyt helppo ratkaista meidän potenssilaskureiden avulla. Olemme lisänneet yleisimmät potenssilaskurit, millä saa ratkaistuaeurolaskurit.fi
:D Joo, no, kyllä mun puolesta Jatkikselle vois avata oman HPS-osion, mutta saattaa olla että tulisi yksinäistä... No, tämä tästä.Joo, heti takas sinne Vihreiden Jääkäreiden osioon!
Kun korotetaan puoleen potenssiin, on vastaus korotetun numeron neliöjuuri. Hauska knoppitieto, kai siitä jotain hyötyä jossain vielä on.Joo meitsillä meni matikka yli, olin jo kirjoittanut et potenssiin, kun tajusin etteihän se nyt niin paljoo nouse, yritin korjata et huomattavasti nousee, sori mun moka.
Olin paikalla. Valitettavasti minusta se sama synti vaivaa edelleen, että laidoilla pyöritellään ja kieputellaan. Laidasta syöttöä viivaan. Ja takaisin.Eniten kiinnostaa että miltä se hyökkäyspelaaminen näytti? Haettiin suoraviivaisesti maalille vai tyydyttiinkö pitämään kiekkoa alueella?
Tultiin useasti kiekolla yli sinisen ja parilla syötöllä vedoille, päätypelin kautta pelattiin monta vetopaikkaa.Eniten kiinnostaa että miltä se hyökkäyspelaaminen näytti? Haettiin suoraviivaisesti maalille vai tyydyttiinkö pitämään kiekkoa alueella?
Joku kehui Kiviharjua, itse laitan sen verran jarrua että harkkapeli ja vastassa yksi ennakkoon sarjan heikoimpia jengejä, nämä ovat helposti niitä pelejä missä Kiviharjun kaltainen pelaaja loistaa. No toivotaan että sama jatkuu kovemmissa peleissäkin.
Ei taida näkyä.näkyykö tämän päivän peli jostain?