Kuka oli tänään selostajana? Eilen kerholla oli ykkösen laidassa monta kertaa Joel Mäkiaho, muutenkin oli myös eilen jotakuinkin heikko selostusmies.Onko toi Mäkitalo tuon selostajan joku huono läppä? Sanoi äskön kutakuinkin näin, että " En tiedä miksi meinaan sanoa kokoajan Mäkiaho, kun Mäkitalo tuo on. Mäkiaho onkin sitten ex-pelaaja"
Kyllä tuolla askissa pyörii pelillisesti aivan eri Kerho kuin mitä vuosi sitten. Saipalla oli tänään paras mahdollinen melkeinpä askissa, kerholla sen sijaan puuttui kentällisen verran kärkijätkiä.. Saipa puolustaa hyvin ja Pekka on tuonut ryhtiä Saipaan heti silmin nähtävästi, mutta kyllä siellä kerhollakin näkyi tänään hyviä asioita..Kyllähän tuossa pelissä näki jälleen valmentajan tärkeyden. Eihän Saipan materiaali eroa hirveästi kerhosta, mutta joukkuepelaaminen ja pelitapa täysin eri fääreissä. Saipan pelaajilta tulee jo tässä vaiheesaa, kuin selkärangasta mitä tehdään.
Edelleen samoja ongelmia näyttää olevan kuin viimekaudella. Onko Matti oppinut ollenkaan virheistään. Puolustus on päätöntä sekoilua välillä, omista lähdöt vaikeaa, sekä hyökkäykset jää lyhyiksi.
Mäkiaho on erittäin positiivinen yllätys kehityksessä, sekä Nurmi! Nurmi vaikuttanut erittäin kypsältä ja kylmähermoiselta kahdessa edellisessä pelissä. Menee papereissani jo Latvalan ohi.
Mutta kyllähän tuo kokoonpano on aika tasapaksua, saa nähdä saisiko sillä kiekollisella sentterillä lisää puhtia. Collins on hyvä, hieman Paajasmainen, mutta keskelle tarvitaan käsiä lisää.
Kyllä tuolla askissa pyörii pelillisesti aivan eri Kerho kuin mitä vuosi sitten. Saipalla oli tänään paras mahdollinen melkeinpä askissa, kerholla sen sijaan puuttui kentällisen verran kärkijätkiä.. Saipa puolustaa hyvin ja Pekka on tuonut ryhtiä Saipaan heti silmin nähtävästi, mutta kyllä siellä kerhollakin näkyi tänään hyviä asioita..
.. Eilen Tiilikainen työnsi kätensä kyynärpäätä myöten Niemelän (viimekaudella parhaaksi valmentajaksi palkittu) perseeseen ja leikki tällä nukketeatteria ja tänään täällä huudellaan, että eikö se Tiilikainen ole oppinut mitään.. Hohhoijjakkaa saatana.
Joku sanoi, että kohta Kerhon pitää etsiä uusi ykköskenttä.
Mikä oli se vanha? Ihan oikeesti erikoisin jengi sitten rosterin, kun Vihko oli kapteenina. Jengi mistä todellakaan ei voi tietää, mutta puheet jostain Jolyn ylivertaisuudesta on aika isoa. Ja mä olen optimisti.
Siis näyttääkö tuo rosteri jonkun mielestä hyvältä?
Kaipaan Mustasutta näihin juttuihin. Aina ollaan kasvatettu pelaaajia, mutta Arttu Pelli on meidän nouseva tähti. Ei mitään pois kyseiseltä pelaaajalta, mutta oikeasti Ladan jälkeen kovin pakki ei voi olla se. Mieluusti olen väärässä, mutta onhan tuo rosteri tasoa karmea. Jokainen tietää sen.
Kaipaan Mustasutta näihin juttuihin. Aina ollaan kasvatettu pelaaajia, mutta Arttu Pelli on meidän nouseva tähti. Ei mitään pois kyseiseltä pelaaajalta, mutta oikeasti Ladan jälkeen kovin pakki ei voi olla se. Mieluusti olen väärässä, mutta onhan tuo rosteri tasoa karmea. Jokainen tietää sen.
Anna herrani minulle voimaa käsitellä näitä viestejä.Joku sanoi, että kohta Kerhon pitää etsiä uusi ykköskenttä.
Mikä oli se vanha? Ihan oikeesti erikoisin jengi sitten rosterin, kun Vihko oli kapteenina. Jengi mistä todellakaan ei voi tietää, mutta puheet jostain Jolyn ylivertaisuudesta on aika isoa. Ja mä olen optimisti.
Siis näyttääkö tuo rosteri jonkun mielestä hyvältä?
Ei mulla muuta, mutta jos on sanottu että haetaan kärkiketjun sentteriä, niin tontille ei ole mitään järkeä sovitella edes heittomerkeissä raihnaista, 36 vuotiasta umpilaituri-ihmiskuulaa, joka viimeiseen kuuteen kauteen on seurajoukkueissaan iskenyt 235 runkosarjaottelussa yhteensä tehot 23+25, oli sarja sitten KHL tai NLA. Edes Mika ei voi olla näin hölmö.J.Ikonen - "Pihlström" - Janatuinen
Lisätietoa tästä?HPK- PELICANS peruttu.