Niin, ilmoitit miten joukkueet yleensä harjoittelevat. Se ei liity mitenkään eiliseen. Alunperin halusit jonkinlaisen suorituksen rahan vastineeksi eli ylimääräisen harjoituksen joukkueen kesken.
Mitä muuten tulee alkuperäiseen viestiin, niin en mielelläni tartu korona-aiheisiin juttuihin. Se ei ole koskaan rakentavaa ja harvemmin suostutaan hyväksymään toisen näkemystä. Siksi tartuin tuohon asiaan.
Siis oikeasti, voihan tummaihoinen-, valkoihoinen- ja Meksikolainen Jesús ja Jahve, sekä heihin verrattavissa olevat hahmot Jukka Jalonen ja Antti Pennanen sentään. Eihän tässä jankkauksessa ole nyt mitään järkeä. Seuraavaksi sä varmaan väität ihan tosissas että oon vaatinut sitä kolmen osallistujan gladiaattoriottelua myös. Pitääkö mun nyt vääntää ihan rautalangasta, jokaisen lauseen kohdalla, leffakommentaariraitatyyppisesti mitä mä olen mun "kryptisillä" viesteilläni tarkoittanut?
No tässä tulee:
Olisko siinä nyt sitten kuitenkin voinut edes Kerho vääntää jonkun julkisen harkkahöntsän keskenään tai jotain kun olivat jo kamat päällä? Eihän tää farssi nyt selkeästi Kerhon piikkiin siis mene, mutta kuitenkin.
Kuvittelin tämän heiton herättävän sarkasmitutkan monilla. Ei se välttämättä parhaiten sitä indikoi, mutta en olettanut että tästä nyt joku jaksaa nostaa tikun nokkaan. Tarvitsisi varmaan ottaa käyttöön Reddit tyylinen /s merkki, jotta menisi perille.
Se että Kerho ei jäänyt vetämään "höntsää" ei mieltäni oikeasti todellakaan pahoittanut (oli lähinnä vaan paikalle turhaan saapumisen pettymyksen käsittelyä)
Tässä ensimmäisen kerran totean selkeästi, että en mä nyt tosissani ollut just sen asian kanssa, kun tajusin ettei mennyt ihan perille. Muun viestin jätit täysin huomiomatta ja päätit sitten vetää omat johtopäätöksesi yhdestä asiayhteydestä irroitetusta lauseesta alkuperäisessä kommentissa ja teit päätöksen puolustaa em. johtopäätöstä hautaan saakka.
Kaikki ylimääräinen on tässä kohtaa ja tässä loukkaantumistilanteessa liikaa. Harkat on harkkoja. Entä jos Collins loukkaantuisi jossain joukkueen omassa treeniscrimmagessä? Siitä olisi syntynyt melkoinen parku.
Tästä nyt ei käy millään tavalla ilmi, että tarkoitit juuri minun läpällä heittämääni höpöhöpönäytösjuttua. Oletin sen koskevan yleisiä treenejä, koska kysyin sinulta mielipidettäsi treeniscrimmageista ja vastasin sitten oletuksella siitä aiheesta. Sen jälkeisessä viestissä vastasin oman näkemykseni kyseisistä treenien lopuksi pelatuista pikkupeleistä ja niiden loukkaantumisriskistä.
Eilen pidetty höntsäscrimmage ei olisi ollut treeniohjelman mukainen. Piste.
Harjoitusottelu olisi ollut ohjelman ja tavoitteiden mukainen suoritus.
Vetääkö nyrkkeilijä kehässä treeniä, jos vastustaja peruuttaa osallistumisensa?
Sitten sinä päätit vetää sen yhden lauseen (jonka olen jo toistuvasti indikoinut läpäksi) takaisin keskusteluun, huomioimatta sitä faktaa että lainaamassasi viestissä summasin loppuun aika yksiselitteisesti kuinka alkuperäisen viestini pääidea oli aivan eri kun joku tyhjiöön huudettu vaatimus verestä ja viihteestä.
Montako kertaa mun tarvitsee sulle todistella, että se joku höntsäjuttu nyt ei ollut mikään kirjaimellisesti otettava asia? Mutta ei. Sä nyt olet päättänyt sitten vaan vängätä juurikin siitä asiasta maailman loppuun asti, ohittaen kaikki viestit, kysymykset ja selvitykset joita olen sinua kohtaan suunnannut. Se oli ohimennen heitetty läpändeerus, joka ei ollut hauska, ei ollut millään tavalla realistinen odotus ja ei ikinä toteutuisi, kyllä minä sen verran maailman menoa ymmärrän. Sen pääasiallinen tarkoitus oli indikoida omaa pettymystäni siihen, etten nähnyt Pillun ajavan Tyrväistä seinille ja painamaan 3+1 tehoja taululle, lähettäen Pelsut kotiinsa miettimään kuinka Kerholla on henkinen yliote Hämeen derbyyn. Kehotan sinua nyt huomauttamaan vielä ettei Tyrväinen ollut Pelsuilla edes kokoonpanossa. Siinä on paikka vääntää lisää täysin merkityksetöntä, nollasisältöistä "keskustelua" mukaan tähän hommaan. Kadun kyseistä alkuperäistä lausahdustani jo huomattavasti ihan vaan sen takia että olen viettänyt aika monta hetkeä tästä aamupäivästä pohtiessani lukutaitosi tasoa.
Olen monia vuosia tällä foorumilla lurkannut ja lukenut harvinaisen laadukkaita sekä typeriä viestejä täältä kautta aikain, mutta en mä nyt kuvitellut että kun ensimmäisen viestini kirjoitan tänne niin yhden läpän takia alkaa joku monen quoten mylly. Taidan tyytyä jatkossakin lurkkaamaan vaan.
EDIT: Korjasin kahvinpuutteen aiheuttaman sanan "aamustapäivästä" "aamupäivästä" -muotoon.