Olikos näitä pe/la matseja tulossa Pelicansin lisäksi muita harkkakaudella? Joista striimin näkisi siis.
KalPa-JYP näkyy SolidSportilta mutta Sport-JYP ilmeisesti ei näy.Games eli enää 5 viikonloppumatsia harkkaudelta tulossa tulossa tuolta. solidsportin kautta. Näiden 2 matsin kohtaloa en tiedä tuleeko jotain kautta, mutta kaikki kotipelit tulee Solidsportin kautta.
La 05.09 KalPa – JYP Kuopio
Pe 25.09 Sport – JYP Seinäjoki
KalPa-JYP näkyy SolidSportilta mutta Sport-JYP ilmeisesti ei näy.
Joo siinä taitaa näkyä vain kotipelit, sillä pelin ostamalla tukee JYPiä. Tai näin ainakin olen ymmärtänyt.Jännät sivut kyllä noilla kun ei voi tuossa jyp osioissa sivulla näkyä tuota Kalpa-JYP matsia. JYPin matsi sekin on vaikka vieraissa.
Joo siinä taitaa näkyä vain kotipelit, sillä pelin ostamalla tukee JYPiä. Tai näin ainakin olen ymmärtänyt.
No joo tuo on kyllä totta. Parhainta varmaan olisi kokoonpanon julkistuksen tms. yhteydessä ”mainostaa” mistä peli näkyy.Helposti vaan jää joltain tietämättä että peli näkyy jos kunnon listauksia matseissa ei ole, pitkään taisi tuo Kärpät pelikin "hävitä" pois tuolta sivustolta. Ei sillä tärkeintä että jotain kautta näkee mutta yksittäisiä euroja helposti karkaa tuon takia. Voisihan näistä myös JYP varmaan omissa somekanavissa mainostaa olettaen että on sallittua ja sinnepäin jotain euroja voisi saada :) ei tarvitse pitkin foorumeja porukan ihmetellä näkeekö matsin jostain :)
Tirkkonen ja co olisivat aika messiaita, jos tässä vaiheessa tuo nuori joukkue näyttäisi valmiilta ja virheitä ei tulisi. En ole huolissani, harjoituskausi ja alkukausi liigassa todennäköisesti menee opetellessa, joulun jälkeen ja loppukaudesta pitäisi sitten näyttää jo valmiimmalta ja kyllä alkukaudestakin pisteitä pitää ottaa, mutta virheitä on tulossa.
Muistakaa syksy 2021 ja Jason Lepine.
Mun mielestä Valkeejärvi ja Kalajanniska pelasi suhteellisen hyvin samassa ketjussa. Mut itse veikkaan, että Valkeejärvi pelaa muutaman pelin runkosarjassa.- Valkeaeärvi välillä väläyttelee ja vaikkei pelaaminen vielä näyttäisi riittävän Liiga-tasolle, onnistumisten myötä voisi nousta nokkimajärjestyksesssä esim. Kalajanniskan ohi.
Olen ennenkin toisessa ketjussa sanonut, että Lepine ja Quirk on siitä huonoja esimerkkejä tässä, että todennäköisesti molemmat olisi ilman työsulkua pelanneet koko kauden JYPin liigassa. Työsulku tuli ja vesitti mahdollisuudet pieneen kun saatiin kovempia ukkoja pätkäsoppareilla. Ilman työsulkua molemmat olisivat saaneet enemmän tilaisuuksia ja aikaa, heillä kävi ns paska säkä, että työsulku tuli. Olen tästä ennekin muualla kirjoittanut ja jos jotain aihe kiinnostaa haku toiminnalla varmaa löytää pidemmät ja tarkemmat perustelut.Harjoitusotteluista ei (onneksi) saa aina kuvaa miten tosipelit tulevat menemään. Tämä toimii molempiin suuntiin. Muistakaa syksy 2021 ja Jason Lepine. Kymmenessä harkkamatsissa voitti joukkueen pistepörssin pakin paikalta tehoilla 3+4=7 ja mediassa puhuttiin jopa Sami Vatasen korvaajasta. Sitten kun tosi pelit alkoivat, 10 peliä tarjosi enää tehot 0+1 ja -3. Siitä JYP-Akatemian kautta ulkomaille.
Olen ennenkin toisessa ketjussa sanonut, että Lepine ja Quirk on siitä huonoja esimerkkejä tässä, että todennäköisesti molemmat olisi ilman työsulkua pelanneet koko kauden JYPin liigassa. Työsulku tuli ja vesitti mahdollisuudet pieneen kun saatiin kovempia ukkoja pätkäsoppareilla. Ilman työsulkua molemmat olisivat saaneet enemmän tilaisuuksia ja aikaa, heillä kävi ns paska säkä, että työsulku tuli. Olen tästä ennekin muualla kirjoittanut ja jos jotain aihe kiinnostaa haku toiminnalla varmaa löytää pidemmät ja tarkemmat perustelut.
Ei tullut, mutta silloin ainakin oli pohjoisamerikkalailla vielä ulkomaalaiskiintiö, ja tästä syystä Lepine tai Quirk ei mahtuneet kovinkaan usein kokoonpanoon enää työsulkuvahvistusten jälkeen. Tasollisesti ilman kiintiöitä Lepine olisi todennäköisesti tuon ajan pakistossa ollut jatkuvasti.Muuten ihan hyvä, mutta tuolla kaudella JYPiin ei tullut yhtään työsulkuvahvistus pakkia, eli ei oikein Lepinen kohdalla toimi tuo perustelu.
Tuo on kyllä mukava että Lambertia peluutetaan Tuppuraisen ja Immosen kanssa, on kokeneet jätkät joilta ottaa oppia ja varsinkin Tuppurainen pystyy myös hyvin paikkaamaan Lambertin ongelmia puolustuspäässäkin.
Ja mikä parasta, Allen on pois.
Lambertin vastuusta samaa mieltä, mutta siinä ei ole mitään positiivista, että yksi oletettu runkopuolustaja on sivussa pikkuvammojen takia. Ainoa positiivinen asia tässä se, että ehtinee kuntoutua ennen sarja-avausta.Tuo on kyllä mukava että Lambertia peluutetaan Tuppuraisen ja Immosen kanssa, on kokeneet jätkät joilta ottaa oppia ja varsinkin Tuppurainen pystyy myös hyvin paikkaamaan Lambertin ongelmia puolustuspäässäkin.
Ja mikä parasta, Allen on pois.
Lambertin vastuusta samaa mieltä, mutta siinä ei ole mitään positiivista, että yksi oletettu runkopuolustaja on sivussa pikkuvammojen takia. Ainoa positiivinen asia tässä se, että ehtinee kuntoutua ennen sarja-avausta.