Kyllä mää kysyn, että miksei sitä maskipakkoa voi vain asettaa? Vahva suositus ei niihin juntteihin auta, ketkä eivät muutenkaan halua/aio käyttää ja tämä ryhmä onkin se ongelma.
Jos kaikki käyttävät maskeja ja vaikka peliin tulisikin oireeton taudinkantaja, jää leviäminen minimiin! Jos taas maskit lepää leuan alla ja joku juntti keksii yskiä, niin sitten niitä tartuntoja tulee taas enemmän kuin sormilla voi laskea.
Tän ei pitäis olla mitään ydinfysiikkaa. Aasiassa pidetään maskeja suurkaupungeissa, joissa ei ole edes todettu tartuntoja, mutta Euroopassa ja Suomessa kansa on niin helvetin änkyräjunttia, etrei voi yhtä vitun maskia laittaa naamalle, kun menee suljetussa sisätilassa järjestettyyn yleisötapahtumaan pandemian aikana.
Ja just teidän änkyräjunttien takia määkään en pääse käymään kotona Suomessa. Ja jos te ette olis niin helvetin itsekkäitä, kun omaan mukavuuteen pitäisi mitättömän pieni myönnytys tehdä, niin luultavasti Liigaakin voitaisiin pelata lähes normaalisti. Mutta ei kun muutosvastarinta ja vinkuminen alkaa, että minä minä minä. Sekä niillä keillä maski ahdistaa henkeä, on oikeasti syytä mennä lääkäriin merkittävän keuhkojen vajaatoiminnan myötä, tai todennäköisemmin ongelma on korvien välissä ja siihen parhaat vaihtoehdot ovat kotiin jääminen, jotta ei ole muille haitaksi, tai ysimillin burana, jos asia tuntuu liian vaikealta käsittää.