En oikein tiedä mitä ihmettä tarkoittaa pelin puhtaasti pelaaminen. Ja kyllä minä luulin tuolla Konnaa ja Mankista kehuneeni, ilmeisesti pitäisi tähän luetella, että olipas Innala, Puustinen ja Ikonen hyviä, on siinä hyvä ykköskenttä, että sinä olisit tyytyväinen? Teenkö joka pelin jälkeen saman, että "en tartu vain epäonnistumisiin"? Yleensä puhutaan sellaisista asioista mitkä hyvässä ja pahassa näkyy kentällä, eikä peruspelaamisesta. Vähän menee muuten hedelmättömäksi se anti keskustelulle jos vain kehuu niitä jotka tekee perussuorituksen mitä niiltä odottaakin.Onko olemassa pelaajaa ylipäätään joka pelaa joka pelin puhtaasti? Aika usein takerrut vain niihin epäonnistumisiin.
Ei varmasti tule kalliiksi vaikka ei onnistuisikaan, joten annetaan miehen näyttää!
Esim. O.Ikonen oli YV:llä aivan surkea, mutta en asiaa kommentoinut, koska lähtökohtaisesti hän ei jatkossa tule YV:llä pelaamaan vaan nyt stunttasi siellä, joten en nähnyt syytä haukkua miestä turhaan, koska muuten pelasi jopa hyvin ja yllätyin kun antoi olikohan AV:lla kerran päädyssä aika mojovan niitin ja runtua perään, oli toisenlainen Ikonen kuin muistin.
Sen sijaan Kainulainen on tryoutilla sentteriksi joukkueeseen missä on sopimuksen alla jo 5-6 sentteriä (Kontiola, Tikka, Monto, Lahtela, Kanninen, Ikonen). Kyllä silloin pitää tryoutilla olevan kaverin oikeasti näkyä siellä kentällä. On se sitten negatiivista tai ei, mutta minulle ei näkynyt. Hyvä jos joku näki ja eihän olla negatiivisia ja annetaan halpojen jätkien näyttää. On kuitenkin oma kasvatti, joten kyllä minua sieppaa, että tuntuu ettei koskaan onnistu murtautumaan Liigaan.