Theosaurus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Näkyykö nuo tulevat Tampere cupin ottelut jostain muualta kuin ”teksti-tv:stä”?
Näkyykö nuo tulevat Tampere cupin ottelut jostain muualta kuin ”teksti-tv:stä”?
Ei mutta jos edes pieniä merkkejä joskus nähtäisiin meidän kehittymisestä kohti kärkeä.... Mutta ei vielä, odottelemme kärsivällisesti. Ehkä jo ensi viikonloppuna?Mutta kuten sanottu, eipä noista paljon saa selville.
HIFK voitti viime kauden pre seasonin lopulla 5-6 peliä putkeen. Siinä taisi olla joku CHL-peli myös.
Onkohan voitu sekoittaa siihen Red Bull Salute-turnaukseen jossa kävivät?CHL-pelejä ei viime kaudella Helsingissä pelattu kun joukkue ei tuohon turnaukseen selvinnyt kuten ei myöskään nyt.
Mä en löydä mistään linkkiä mistä tilauksen saa katki..Eurolla saa näköjään euron kuvanlaadun tai ehkä kahden. Ehkä olen vaan änäriä katsoessani tottunut liian hyvään.
EDIT: näköjään myös euron laatuista peliä...
Se on vaan uuden fysiikka valmentajan ansiota. Kangasniemi sai vähän lisää lihaa ja toivottua pituutta. Kaikella toki hintansa ja nyt ei hyökkäyspään peli ole enää ihan niin näyttävää.Onko Kangasniemi tehnyt paluun? Sielä on #4 kentällä ja menee yhtä pelottomasti tilanteisiin. Hieman on omaan silmään massaa saanut treenikaudella. Luistelu ja kiekonkäsittely on selkeesti kärsinyt.
Vai saako kiitoskortin kuitenkin vain? Menkööt Keränen itse kuittaamaan niin ei tarvi katsoa sitä kakkos yv:ssä koko kauteen...Pospisil ajoi Kerästä päähän, selvisi kuin koira ilman ulosajoa, teki maalin ja huuteli vielä ifkn aitioon. Veikkaan tarinan jatkuvan kuittivihon esiin ottamisella.
Leskinen voisi jättää näköjään Tampereen reissut väliin. Saiko jonkun havaitun tällin vai jäänyt vain sivuun?Leskinen tais pudota pois, toivottavasti ei mitään isompaa
Ekassa erässä keskialueella törmäsi Lukon pelaajan kanssa. Jalka otti osumaa.Leskinen voisi jättää näköjään Tampereen reissut väliin. Saiko jonkun havaitun tällin vai jäänyt vain sivuun?
Ok. Kiitos. Toivotaan ettei isommin mennyt mitään rikki.Ekassa erässä keskialueella törmäsi Lukon pelaajan kanssa. Jalka otti osumaa.
Pospisil ajoi Kerästä päähän, selvisi kuin koira ilman ulosajoa, teki maalin ja huuteli vielä ifkn aitioon. Veikkaan tarinan jatkuvan kuittivihon esiin ottamisella.