Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Katsotaan 10 sarjaottelun jälkeen missä Loppi mahtaa mennä, olen aika varma että mun ei tarvitse syödä sanoja. Ja 10 ottelua luulisi olevan jo tarpeeksi hyvä mittari siitä, mitä tuleman pitää...vai kuinka kauan pitää pelaajalle antaa aikaa siihen, että on "parhaassa" kondiksessa loukkaantumisen jäljiltä?
Tämä on tietenkin yksilöllistä per pelaaja, että minkälainen kuntoutusohjelma sille on laitettu, riippuen siitä miten hyvin on leikkaus mennyt.
Lopin kesäterän Lukko-matsissa voi selittää sillä, että sen jalat on vedetty ihan tukkoon kovalla kuntotreenillä. Mutta ton tasoisella pelaajalla jäljellä olevat harkkamatsit+10 runkkaripeliä pitäisi olla jo aika hyvä mittari.
Miken kuntoutuminen on voinut taas olla vähemmän punttisvetoista ja enemmän räjähtävän voiman ja peliherkkyyden hankkimista.
Jokaisessa joukkueessa pitäisi olla kaksi ylivoiman moottoria, lue Hirso, Loppi, mielellään jopa kolme.
Se miksi HIFKlla on niin paljon senttereitä selittyy sillä yksinkertaisella syyllä, että Granlundia tuskin hankittiin ajatellen kautta 09-10, nyt se onkin yhtäkkiä täyttämässä pelimiehen saappaita YV-pyörittäjänä ja kun Ramu parantaa otteitaan 5-5 pelissä. (YV-pyörittäjän en nimittäin ole nähnyt Ramulta mitään ihmeellistä). Onkin meillä yhtäkkiä ylitarjontaa senttereistä.
Siksi en usko, että kaikki meidän sentterit näkee kevättä joukkueessa. Toki jos tällä kokoonpanolla ja oikeilla ketjukoostumuksilla johdetaan sarjaa marraskuussa, niin muutoksia ei välttämättä tulekaan. Tähän vaihtoehtoon olen vielä snadisti skeptinen.
Samaa mieltä myös siitä, että MG tarttee kaverit, jotka pistää kiekon sisään. Luttinen-Loppi-MG olisi hyvä kenttäkokeilu. Lennu ei jostain syystä saa mistään sitä kiekkoa nykyään maaliin.