Re: Re: Re: Re: Vopat on Vopat!
No joo,lopputuloksesta keskustellaan jo muualla.Itselläni ei ole mitään pelkoa perseessä vaan toisesten mielestä tappelun voittaminen on tärkeämpää kuin pelin.Voit lukea esim. viime kauden juttuja ifk:n linjasta.Sieltä löytyy monia kommentteja asian tärkeydestä.Itse ole niin paljon nähnyt kolmenkymmenen vuoden katsomisen aikana ettei paljon heilauta jos hävitään.
Viestin lähetti McJugi
Hahah. Taitaa Jaffalassa olla pieni pelko puserossa kun tollasia lausuntoja antaa. Mua ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen ei jännitä kauden avaus yhtään, koska tiedän täysin missä mennään. Perjantaina tulee todella hieno ottelu, jonka voittaja voittaa toivottavasti ansaitusti. Itse lähtisin sille linjalle, että peli päättyy joko 2-2, tai 2-4 HIFK:lle.
No joo,lopputuloksesta keskustellaan jo muualla.Itselläni ei ole mitään pelkoa perseessä vaan toisesten mielestä tappelun voittaminen on tärkeämpää kuin pelin.Voit lukea esim. viime kauden juttuja ifk:n linjasta.Sieltä löytyy monia kommentteja asian tärkeydestä.Itse ole niin paljon nähnyt kolmenkymmenen vuoden katsomisen aikana ettei paljon heilauta jos hävitään.