Ja Monroen koko soolotuotannon parhaan biisin eli Smoke Screen on säveltänyt Nasse.Monroen parhaat soolojutut on edelleen Demolition 23 ja Not Fakin' It
Nasty Suicide oli Hanoin paras laulaja ja melkeinpä paras biisintekijä post-Hanoi Rocks.
Ja Monroen koko soolotuotannon parhaan biisin eli Smoke Screen on säveltänyt Nasse.Monroen parhaat soolojutut on edelleen Demolition 23 ja Not Fakin' It
Andyn ongelma on bändi... toki varmaan paras minkä saa ympärilleen.
Andyn ongelma on bändi... toki varmaan paras minkä saa ympärilleen.
Monroen parhaat soolojutut on edelleen Demolition 23 ja Not Fakin' It
Joo, kylllä bändille oli iso takaisku kun Ginger joutui lähtemään. Tietty mitään varmuutta sen kokoonpanon jatkuvuudesta ei muutenkaan ollutMun mielestä Sensory Overdrive oli erinomainen levy ihan koko maailman mittakaavallakin. Tästä osoituksena mm. Classic Rock -lehden lukijoiden valinta vuoden levyksi 2011. Tuo levy on edelleen minulla kuuntelussa ja vinyyli varattuna kun se kohta putoaa. Valitettavasti tuon levyn jälkeen on kyllä joka kerta joutunut pettymään. Samaa kaavaa yritetään koko ajan uudestaan, mutta huonommilla biiseillä.
Kyllä! Ihan loistava levy! Ilmeisesti tuon Sensory Overdriven jälkeen ainakin jonkun aikaa vastuu biisien teosta kuului tosi paljon bändin muille jäsenille. Makke on ollut niin omistautunut Voice of Finlandille, että on ollut hyvä antaa enemmän vastuuta muille jätkille. Tämä tosin on ihan luonnollista, sillä onhan kyseessä muutenkin ihan oikea bändi, jonka nimi nyt vain markkinointisyistä sattuu olemaan Michael Monroe. Ei mikään sooloprojekti.Mun mielestä Sensory Overdrive oli erinomainen levy ihan koko maailman mittakaavallakin. Tästä osoituksena mm. Classic Rock -lehden lukijoiden valinta vuoden levyksi 2011. Tuo levy on edelleen minulla kuuntelussa ja vinyyli varattuna kun se kohta putoaa. Valitettavasti tuon levyn jälkeen on kyllä joka kerta joutunut pettymään. Samaa kaavaa yritetään koko ajan uudestaan, mutta huonommilla biiseillä.
Ja myös Japaniin on keikkaa bookattu lokakuulle. Voidaan jo puhua maailmankiertueesta... Voi, Andy, kun ymmärtäisit pistää päihteet katkolle...Nyt olen kyllä yllättynyt, jos tämä pitää paikkansa:
Eli Andy McCoylle on bookattu kaksi keikkaa Whisky a Go Go:lle Los Angelesiin 10. ja 11. joulukuuta.
Joo, Angela sentään piti ukkoa vähän ruodussa. Nyt ei kukaan.Ja myös Japaniin on keikkaa bookattu lokakuulle. Voidaan jo puhua maailmankiertueesta... Voi, Andy, kun ymmärtäisit pistää päihteet katkolle...
Kyseessä siis cover-levy:
McCoy, Andy : Jukebox Junkie - Levykauppa Äx
Levykauppa Äx: McCoy, Andy: Jukebox Junkie: CD, LP, LPwww.levykauppax.fi
Voi voi. En hirveästi ole Andyn tai Hanoin touhuja seuraillu mutta kyllähän tuo heikolta näyttää.
Huhhuh. Kuola valuu, puhe on mitä on ja olemus kuin ojasta nostetulta. Ei hyvältä näytä.