Viestin lähetti Spencer
Sanotaan mitä sanotaan, mutta kyllä esim. People Like Me ja In My Darkest Moment ovat oikeasti vitun hyviä biisejä. Monroen englannin ääntämys hakee kyllä vertaistaan suomalaisten rasmusten joukosta. Ottakaahan oppia, pojut.
Viestin lähetti Korak
Monroe pärjäisi itsekin
Viestin lähetti Korak
Tänään tuli levy hankittua. Paljon parempi kuin odotin, itse asiassa tykkäsin paljonkin. Levyn avausraita, ei se intro, vaan Obscured oli aivan silkkaa rautaa. Toivottavasti jätkät tajuavat tehdä kappaleesta sinkun/videon maailmanmarkkinoille, taattua rock-hitti kamaa, kunnon bailubiisi. Nupit kaakkoon.
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Totta mooses. Loistava Not Fakin' it on tästä paras esimerkki ja turhan vähälle huomiolle jäänyt Demolition 23.
Julkisuudessa Mr McCoy on vähätellyt bändikaveriaan säveltäjänä. Turhaan.
Levyä en ole vielä kuullut mutta toivottavasti se kantaa sen verran pitkälle että jutusta tulee muutakin kuin vanhan muistelua.
Viestin lähetti Korak
. Andy kyllä veti credittejä enemmän noista biiseistä mitä Hanoi teki aikoinaan. Olisi käsittääkseni voinut lisätä "Makkosenkin" nimeä muutamiin biiseihin. No mutta, menneet ovat menneitä.
Viestin lähetti finnishninja
Kahlasin ketjun läpi ja täytyy luultavasti lähteä katsomaan, varsinkin kun bändi esiintyy meijäppisen kantamestassa! 12 päivä kesäkuuta.
Viestin lähetti lintu
On se muuten hauskaa kun Nasse nykyään popsii lääkkeitä ilman alkoholia ja vielä Farmaseuttina. Äijä todellakin lähti yliopistoon lukemaan. Nassen viimeiseksi jäänyt keikka oli kun hän soitti veljensä Frej:n ja isänsä kanssa. Totaalikäännös oli kyllä humoristinen mutta järkevä.
Eiköhän levynteossa ole aina raha kysymyksessä. Oli sitten kysymyksessä mikä bändi tahansa. Ja mitä pahaa siinä oikeastaan on?Viestin lähetti lintu
Levy on tehty rahapulan lievittämiseksi.
Viestin lähetti finnishninja
Eiköhän levynteossa ole aina raha kysymyksessä. Oli sitten kysymyksessä mikä bändi tahansa. Ja mitä pahaa siinä oikeastaan on?
Ainoa asia jonka näen tässä negatiivisena on homman väliaikaisuus. Luultavasti yksikään bändin jäsenistä ei katso tulevaisuuteen Hanoi Rocks aurinkolaseilla, vaan laskevat tekevänsä parit kiertueet ja jatkavansa sitten omissa, muissa tai toisten hommissa. Ehkä koko homman olisi saanut tosi kipinän jos he olisivat kasanneet bändin, joka voisi kehittyä ja viedä bändiä eteenpäin.Viestin lähetti lintu
Se toki voi johtua siitä että asetin todella kovat vaatimukset levylle. Olen aina digganut Hanoita ihan vitusti nyt tämä kokeilu ei minun kohdallani osunut.
Niin no. Muistaakseni Andy jossakin haastattelussa juuri selitti, että he lähtevät esim. Jenkkilän-rundille vasta kun tuntevat olevansa valmiita siihen. Vielä näin ei kuulemma ole. Saas nyt sitten nähdä, kuinka pitkään Antti itse pysyy pystyssä - voipi olla, että fysiikka astuu suurempien suunnitelmien tielle.Viestin lähetti finnishninja
Ainoa asia jonka näen tässä negatiivisena on homman väliaikaisuus. Luultavasti yksikään bändin jäsenistä ei katso tulevaisuuteen Hanoi Rocks aurinkolaseilla, vaan laskevat tekevänsä parit kiertueet ja jatkavansa sitten omissa, muissa tai toisten hommissa. Ehkä koko homman olisi saanut tosi kipinän jos he olisivat kasanneet bändin, joka voisi kehittyä ja viedä bändiä eteenpäin. [/url]
Olet oikeassa, Hanoi Rocks pystyy rahastamaan paremmin vanhojen meriittien ansiosta, mutta tuskin kukaan voi sanoa etteivät he olisi joka pennin arvoisia! Jätkät soittavat hyvin ja mukana olevat vahvistuksethan edustavat Suomen huippua!Viestin lähetti Rok
Onhan bändi tosiaan hyvä lavalla, mutta kyllä tässä on pieni vanhoilla meriiteillä ratsastamisen maku. Ehkä se viimeisin hohto puuttuu...
Tuosta ei voi olla kuin samaa mieltä. Kiinnititkö keikalla huomiota rumpaliin? Siinä on varmasti alallaan yksi maailman parhaista miehistä. Pariin kertaan olen Hanoi Rocksin nähnyt livenä, ja aina on kulunut paljon aikaa rumpalin taitojen ihailuun... kapula pyörii kevyesti ja monimutkaista komppia taotaan yhdelläkin kädellä. Eikä se Costellokaan todellakaan huono ole. Siitä lienemme siis yhtä mieltä, että Hanoi rokkaa livenä ja pystyy helposti täyttämään isotkin lavat. Viime vuoden Ankkarockin Hanoi-keikka oli showpuoleltaan yksi parhaista ikinä näkemistäni. Kuukauden takainen Jäähallikeikka Nordiksella tosin jäi vähän laimeaksi, kun halli ei ollut edes puolillaan...Viestin lähetti finnishninja
Jätkät soittavat hyvin ja mukana olevat vahvistuksethan edustavat Suomen huippua!
Kyllä! Juma mutta oli kova jätkä ja Cosellon ammattitaitoahan ei kukaan voi kiistää. Myös Timpa bassossa edustaa Suomen huippua. Kosketinsoittaja oli tosin minulle tuntematon ja hänen roolinsa oli hieman sivussa. Uskon tosin että myös hän pärjää joukossa.Viestin lähetti Rok
Kiinnititkö keikalla huomiota rumpaliin? Siinä on varmasti alallaan yksi maailman parhaista miehistä. Pariin kertaan olen Hanoi Rocksin nähnyt livenä, ja aina on kulunut paljon aikaa rumpalin taitojen ihailuun... kapula pyörii kevyesti ja monimutkaista komppia taotaan yhdelläkin kädellä. Eikä se Costellokaan todellakaan huono ole.