Kun olin nuorempi niin en Jortikasta pitänyt. Tämä johtui siitä, ettei vielä voinut myöntää vastustajan valmentajan olevan hyvä, ja aina otti päähän jos TPS voitti mestaruuden, eikä Jokerit. Täytyy kyllä myöntää, että heti kun kuuli Joren ja Jokerien sopimuksesta niin hypin riemusta.
Onhan noi meriitit todella isoja, eli pakko olla asiantunteva ja hyvä valmentaja. Eniten vaikuttaa kuitenkin se persoona. Valmentaja, joka on noin tunteella pelissä kyllä sytyttää. Jokaisen tappion jälkeen itseä kuitenkin ottaa enemmän tai vähemmän päähän, joten mielummin kuuntelee valmentajaa, joka sanoo suoraan miten pelin näki. Liian tuttuja on noi Aravirran kommentit rauhallisella äänellä maaotteluiden jälkeen: "Tänään ei oltu valmiita USA:n kovaan peliin ja tulos oli tällänen". En kiistä etteikö Ara olisi hyvä valmentaja, mutta kyllä se tappion jälkeen helpottaa kun tietää, että pelaajat saa kunnon ripityksen. Eri asia on miten pelaajat siihen reagoi, mutta ammattilaisiahan ne on. Jortikka on kyllä isossa roolissa, jos Jokerit meinaa pojasta tänä vuonna taistella.
Toi Seppäsen episodi kuulostaa aika hauskalta. Tosi henkilökohtasuuksiin on pitäny mennä, jotta oikeusjuttu olis aiheellinen. Tiedä sitten. Mutta kyllähän miehelle hame pitää saada, mä olen mukana.