Siis tarkoitatko, että Jortikan (tai yleensäkin nuorten maajoukkuevalmentajan) tulisi olla vesiselvänä koko valmentajapestinsä ajan? Jortikan sopimus julkaistiin 19.02.2009 ja päättyy kisojen jälkeen... 05.01.2010 (?).
Vertailuna, jos minun joukkueen valmentaja kaatuilisi nakkikiskan edessä paria päivää ennen kauden alkua pitäisin sitä huonona asiana. Mutta tämä lienee liiton asia päättää millainen linja näiden kanssa olisi otettava.
Eiköhän Jore ole ollut lauantaina ihan omilla reissuillaan eikä "hääräämässä" junnujen kanssa. Muutenkin tuo junnu ajattelu on tässä kohtaa aika turhaa, joukkueessahan on vain kaksi alle 18-v. pelaajaa. Jos sitä ikää nyt pitää jonain rajana.
Ja moniko 17-v. ei ole jo alkomahooliin tutustunut??
Vaikka junnut saavat jo laillisesti ottaa viinaa niin kyllä ne ovat vielä varsin alttiita huonoille esimerkeille auktoriteettien taholta
Niin pitkään kun tulos on Jokereissa tuon näköistä kuin se on Aravirran jälkeen ollut niin aivan sama mitä laillista toimintaa Jortikka harrastaa vapaa-aikanaan.
Narrien kannalta varmasti näin. Jos olisin Kummola epäilisin kuitenkin kumman leivissä Jortikka tuntee tällä hetkellä ensisijaisesti olevansa, Maajoukkueen vai Jokereiden? Itse olen sitä mieltä, että tällaiset kaksoispestit olisi syytä lopettaa. Jos on kiinnitetty johonkin projektiin niin tehdään hommia sen eteen kunnes se loppuu. Sen jälkeen voi katsella uusia haasteita tai vaikka ryypätä koko kevään jos tekee mieli.
edit. Lisättäköön nyt vielä tähän, että jos kyseessä olisi IFK:n valmentaja joka törttöilee IFK:n sarjatauon aikana ajattelisin asiaa varmasti enemmän seurajoukkueen kannalta. Ymmärrän hyvin, että Jokerit puolustavat valmentajaansa ja niinhän sen pitääkin olla.