Pressiboxi kirjoitti:
Charlie Horse kirjoitti:Nähtävästi Jordaani jatkaa nyt sitten Palloseurassa kaikesta huolimatta. Ainakin YLE:n teksti-tv:n mukaan...
Jaakko kirjoitti:Tai ainakin itse on halukas jatkamaan. Toivottavasti jatkaa jossain muussa tehtävässä kuin edustuksen valmentajana.
Jaakko kirjoitti:Tälläinen adressi löytyi:
http://www.adressit.com/huml_
cheli kirjoitti:Nyt olisi sopiva hetki puffata tuota muualle kuin tänne? On meinaan junnannut tuossa kahdessa ja puolessa sadassa sen jälkeen kun kaikki tähän ketjuun kirjoittajat kävi allekirjoittamassa sen ;)
Mustavalkoinen kirjoitti:Lisää vettä myllyyn "Ahvenanmaalta":
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200703165871314_jk.shtml
Nyt keskustellaan jo sitten iltapäivälehtien välityksellä. Menee yhä mielenkiintoisemmaksi.
kausi kirjoitti:Sutela, kontakta johonkin asiansa osaavaan asianajotoimistoon ja laita sopimuksen purku vireille. Mä voin suositella hyväksi tietämiäni....
Pressiboxi kirjoitti:Taas mielenkiintoinen aspekti lisää. Normaalisti Sutela saisi monoa tässä yhteydessä mentyään ns. liian pitkälle, miten käy nyt? Onko Hannujen valta kaventunut Tepsissä?
kausi kirjoitti:Normaalisti Sutela saisi monoa, heh nyt sivullisille ja satunnaisille lukijoille tiedoksi että normaalisti ja vain ainoastaan tepsissä siis toimitusjohtaja saisi monoa arvosteltuaan alaistaan.
Pressiboxi kirjoitti:Mitä helvettiä tämä on, TPS:n toimitusjohtaja toimii asemansa suomin valtuuksiin ja huutelee takaisin töihin päävalmentajaa? Nyt eikä kahden viikon päästä. Siis ilman, että vaaraa jätkänhumpan kajahtamisesta on.
Mustavalkoinen kirjoitti:Kyllä tämän täytyy olla Joren loppu TPS:ssa. Olisi toivonut sen sujuvan kitkattomammin, mutta toisaalta onhan tässä ihan jortsumaiset ainekset eli huutoa hamaan loppuun asti.
Ettei nyt vaan sitten jäisi TPS:lle pelkkä luu käteen. Eli siis Hantta.
kausi kirjoitti:No joo, nätimpi loppu olisi ollut toivottavaa. Mutta nyt täytyy kyllä kerrankin antaa seuralle täydet pisteet. Jortikka on ihan itse mokannut kuvion, huolellisempaa työtä ei olisi voinut tehdä. Seura on antanut Jortikalle kaiken, seurannut nöyränä sivusta ja vastaanottanut kaiken paskan mitä tältä spedeltä on suusta päässyt. Mitään ei ole saatu vastapainoksi. Jortikka kutsuu itseään ihan julkisesti seuran pelastajaksi. Nyt on niin että kaverin käytökselle saatetaan joskus vielä saada lääketieteellinen selitys jos nyt heti lähtee sellaista hankkimaan ja tarkastamaan onko kaikki kotona.
Nurminen itse sanoi syksyllä muutamaankin kertaan lopettavansa tähän kauteen. Onko se nyt kovinkaan arveluttavaa toimintaa Sutelalta, jos hän vain kertoi miten asiat on. Se, että Nurminen on muuttanut mielipiteensä (eikä ollut siitä kenellekään ilmoittanut?) ei taas ole Sutelan vika.kopo kirjoitti:Mutta sivukaneettina: kyllä Sutelankin Tussarilausunto esim. Nurmisen lopettamisesta TPS:ssa (jota sitten heti perään Kaitsu itse ihmetteli) hieman arveluttaa.
kausi kirjoitti:Jortikka kutsuu itseään ihan julkisesti seuran pelastajaksi.