Hannu Aravirta Jokereiden päävalmentajaksi

  • 180 983
  • 515

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Mä näkisin, että aika isoja muutoksia parempaan on jo tapahtunut. Keke tuli vuosi sitten TJ:ksi ja nyt Ara sekä Törmänänen palaavat "kotiin". Siinä on jo johtopäässä tarpeeksi Jokeria. Masa nyt on Masa ja toivottavasti osaa tehdä jotain oikein ensi kaudella.

Hjalliskin on kiinteä osa Jokereita. Mä luulen, että meiltä ei puutu enää kuin Immosen Wade apukoutsin tontilta ja Kurrin Jari UTJ-pestiltä, niin meillä olisi aika helmi Jokeri-jengi =)
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mä näkisin, että aika isoja muutoksia parempaan on jo tapahtunut. Keke tuli vuosi sitten TJ:ksi ja nyt Ara sekä Törmänänen palaavat "kotiin". Siinä on jo johtopäässä tarpeeksi Jokeria. Masa nyt on Masa ja toivottavasti osaa tehdä jotain oikein ensi kaudella.

Hjalliskin on kiinteä osa Jokereita. Mä luulen, että meiltä ei puutu enää kuin Immosen Wade apukoutsin tontilta ja Kurrin Jari UTJ-pestiltä, niin meillä olisi aika helmi Jokeri-jengi =)

Hjallis voisi vielä myydä ainakin, jonkun verran omasta osuudestaan vielä Selänteelle.
 

zidane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Canadiens, Jokerit
Ikan kohdalla mulla edelleen tökkii ja on sellainen fiilis, että kaikesta kurasta huolimatta Ika on äijä eikä ole "avautunut" ja vuotanut kaikesta paskasta mitä on niskaan saanut. Sellainen fiilis tällä hetkellä on, että hienot valinnat valmentajiksi, mutta edelleen haluaisin jotenkin pitää Ikan Jokereissa. Varmaan mahdotonta, mutta lätsä päästä ja Ikalle terveiset, että joskus perkele vielä Jokereissa. Aina olet tervetullut !
Täsmälleen samanlaiset aatokset on mulla Ikasta! Varmasti mies paikallaan juuri liigajoukkueen ja junnujen välisenä punaisena lankana. Päättyneellä kaudella nyt vaan monikin asia meni pahasti pieleen, mutta silti Ikalle olisi voinut toinen tsäänssi olla paikallaan.

Ketjun otsikon mukaisesta asiasta sen verran, että erittäin tyytyväinen on oltava Aravirran tuloon ja onhan se hienoa, että "omia junnuja" on edes valmennusportaassa Törmäsen muodossa. Itse olisin toivonut Aralle samantien 3 vuoden sopparia!!
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Tervetuloa vaan molemmat, Ara ja Antti, AA, Bulletsit. Tällä kädellä on hyvä lähteä pelaamaan. Tyytyväinen olen myös kahden vuoden pahveihin, vaikka olisihan sinne kolmenkin vuoden voinut laittaa samantien.

Hyvillä mielin eteenpäin...
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Jassoo. Näyttää siltä, että Jokereissakin pelataan ensi kaudella taas jääkiekkoa. Ara peluuttaa hyvää peliä ja kaukaloa samalla pienemmäksi niin pääsee paremmin iholle, ihan hyvä resepti.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tyytyväinen olen myös kahden vuoden pahveihin, vaikka olisihan sinne kolmenkin vuoden voinut laittaa samantien.

Luinkohan aamulla Hesarista väärin, mutta minulle jäi se mielikuva, että Stököllä olisi vain vuoden paperi.

Joka tapauksessa aivan loistava valmennuskaksikko. Tuohon kun annetaan hyvä ja motivoitunut pelaajakalusto käyttöön, mitä vain voidaan odotella. Pitkästä aikaa on todella positiivinen fiilis tulevan suhteen.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Todella mielenkiintoista nähdä miten entinen luokkakaveri pärjää äijien valmennuksessa. A-nuorissa tuli tulosta ja Stögö on kyllä viimeisen päälle kiekkoihminen.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Luinkohan aamulla Hesarista väärin, mutta minulle jäi se mielikuva, että Stököllä olisi vain vuoden paperi.
Ihan oikein luit ja paikkansa se pitää. Syytä moiseen en tiedä.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Ihan oikein luit ja paikkansa se pitää. Syytä moiseen en tiedä.
Voiskohan toi olal esim. muotoa 1+1? Että ensi kausi katellaan miten kyvyt riittää ja jos kaikki toimii hyvin niin jatkaa Aran parina myös seuraavan kauden..
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Pitkästä aikaa on todella positiivinen fiilis tulevan suhteen.
Kyllä vaan. Onhan siitä jo melkein vuosi(!), kun sai viimeksi näin odottavin mielin lähteä kohti uutta kautta. Ja sama ralli kaksi vuotta sitten ja sitä edellisenä ja.. :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Varaukseton tuki uudelle valmennuskaksikolle, Ara ja Stökö on ollut julkinen salaisuus jo aika pitkään mutta siitä huolimatta nyt kun se on myös virallista niin kyllä tuo uutinen sai tyytyväiseksi. Tämä loi todella positiiviset odotukset ensi kautta ajatellen, Aran johdolla uskon Jokerikiekon paluun olevan hyvinkin lähellä. On myös mielenkiintoista nähdä Stökö penkin takana, jälki Bluesin junnuissa on ollut ainakin hyvää.

Hieno homma ja tervetuloa takaisin Jokereihin Hannu Aravirta ja Antti Törmänen.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Varaukseton tuki uudelle valmennuskaksikolle, Ara ja Stökö on ollut julkinen salaisuus jo aika pitkään mutta siitä huolimatta nyt kun se on myös virallista niin kyllä tuo uutinen sai tyytyväiseksi. Tämä loi todella positiiviset odotukset ensi kautta ajatellen, Aran johdolla uskon Jokerikiekon paluun olevan hyvinkin lähellä. On myös mielenkiintoista nähdä Stökö penkin takana, jälki Bluesin junnuissa on ollut ainakin hyvää.

Hieno homma ja tervetuloa takaisin Jokereihin Hannu Aravirta ja Antti Törmänen.

Itse uskon Stögön saavuttavan vielä jotain valmentajana. Antti oli jo junnuna aika kärsivällinen ja todella määrätietoinen. Ei ollut pihalla se kaikkein taitavin, mutta treenas kyllä kaikkein eniten.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Alkaa jo tässä vaiheessa vaikuttaa koomiselta tämä touhu. Ara tulee Jokereihin ja heti alkaa kauhea suun pieksentä ja sloganien latelu. Ja kuinka ollakaan, yksi sloganeista on "teot puhuvat, eivät sanat". No kausi näyttää mitä on luvassa. Uskon kyllä, että Aran Jokerit pystyy pelaamaan viihdyttävämpää kiekkoa kuin Hanlonin Jokerit, mutta joka vuosi tähän aikaan kuullaan kovia puheita Jokeriorganisaation suunnalta. Toisaalta olen odottanutkin, että Jokerit palaa suomalaiseen valmentajaa. Suomessa valmentamisen taso on kuitenkin hyvä, ja suomalaiset valmentajat tietävät parhaiten, mitä sm-liiga tarvitsee.

Jotenkin taas pelottaa, että Ara ei saa työrauhaa ja jos junnut eivät heti lunasta paikkaansa kahdessa parhssa ketjussa, joku muu seura poimii taas hedelmät ja Jokeripakka on sekaisin. Nyt Jokerijohto, lunastakaa luottamukseni takaisin!
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan loistavat fiilikset, kun tämä pitkään tiedossa ollut julkinen salaisuus lopulta julkistettiin. Todella luottavaisella mielellä olen tämän kaksikon suhteen, nyt ainakin tiedetään mitä saatiin. Tervetuloa takaisin kotiin, Ara ja Stökö!
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Mulla on hyvä kutina tän suhteen.

Yhtenä isona bonuksena pidän sitä että keskustelutiet Aran ja Virmasen/Hjalliksen välillä ovat suht hyvät ja avoimet. Herroilla kun on jonkun verran historiaa takana niin Hjallis kuuntelee Araa ihan eri tavalla kuin toimistossa vierailevaa lommoposkea. Ja Ara pystyy varmasti paremmin tuomaan asioita esille toimiston suuntaan kuin lommoposki.

Mutta kuten sanottu, hyvä fiilis se oli vuosi sittenkin. Ja vuosi ennen sitä. Ja...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kauden alku on kaiken a ja o. Jos homma lähtee kerrasta rullaamaan, niin uskoisin Aran ja joukkueenjohdon yhteistyön sujuvan mutkitta. Voidaan hakea vertailukohtia Jortikan jälkimmäiseen Jokerikauteen. Tuolloin Jortsu pääsi rakentamaan haluamansa näköisen joukkueen, kommunikaatio johdon kanssa toimi ja tulosta tuli. Ei siis ihme, että Jortsu on myöhemminkin useaan otteeseen kehaissut Jokerien organisaation toimintaa... Nyt Ara pääsee käytännössä operoimaan heti kättelyssä haluamallaan rosterilla ja kommunikaatio johtoportaan kanssa on kunnossa alusta lähtien. Sen voi päätellä jo tuosta Jatkoajan haastattelupätkästä: – Meillä oli iso palaveri kaksi-kolme viikkoa sitten, jossa Hjalliskin oli mukana. Silloin tiedustelin ja kyseenalaistin asioita. Ihan ylimmästä johdosta, eli Hjalliksesta lähtien ajatus oli sen suuntainen, että mennään nyt tyyli edellä, Aravirta kertoo.

Se on sitten toinen juttu, mitä tapahtuu, jos asiat eivät lähdekään kaukalossa sujumaan odotusten mukaisesti. Allekirjoittaneella on kuitenkin hyvät kutinat ensi kauden suhteen. Kyllä isokin laiva saadaan käännettyä, kun peräsimessä ovat oikeat henkilöt!
 

-STR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä isokin laiva saadaan käännettyä, kun peräsimessä ovat oikeat henkilöt!

Mutta kuka loppukädessä kääntää Ruoria?
Huippu juttu jos Hjallis saa pidettyä hermonsa kurissa, eikä mene koppiin räyhäämään turhia. Kai virheistä sitten oppii parhaiten.

Itse annan Aralle Jouluun asti aikaa, kyllä siinä vaiheessa jo huomaa mitenkä vakaasti tämä laiva seilaa. Sitä ennen seison valmennuksen takana aivan varmasti.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Massiivinen takana ja Aran työkalut ovat selvillä.

Alkutunnelmat ovat positiiviset ja uskon joukkueen olevan sellainen jolla Ara voi toteuttaa aktiivista hyökkäyspeliä. Taitoa ja tahtoa tästä joukkueesta löytyy ja uskon koko valmennuksen olevan tyytyväinen.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Milloin me täällä Jokerien puolella aloitetaan Aravirran lähtölaskenta? Ei ole ollut Jokerien peli ihan sitä mitä Aravirta lupaili. Ollaan kuitenkin jo kymmenen peliä pelattu ja joukkue on ollut kasassa hyvissä ajoin. Toki loukkaantumiset häiritsee, mutta ei niiden taakse voi piiloutua. Jokin mättää pahasti.

Onko kesäharjoitukset menneet ihan päin persettä? Liike ei riitä, voima ei riitä ja pelin avaaminen ja syöttäminen ovat heikompaa kuin B-junnuilla. Luulin, että Aravirran johdolla mentäessä juuri nämä seikat olisivat kunnossa, mutta ollaankin palattu yhä lähemmäs viime kauden kiekkoa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Pahin virhe olisi potkia Aravirta ulos tässä tilanteessa. Sehän olisi täysin ojasta allikkoon-tason ratkaisu, eikä johtaisi mihinkään. Todennäköisesti tilanne menisi vieläkin kaoottisemmaksi.

Kyllä näkisin, että tässä maksellaan edelleen velkoja viime kausien sekoilusta pelillisesti. Ei se Rautakorpikaan aikoinaan saanut Tapparan laivaa heti käännettyä, samoin Petri Matikaisella meni hetki saada ajettua pelisysteeminsä Bluesiin. Myös Kojo Jalosen ja IFK:n viime kausi meni kuvioita opetellessa... Eli nyt on vain oltava kärsivällinen... Tämä saattaa olla välikausi, mutta uskoisin, että viimeistään keväällä Jokerit pelaa ihan erilaista jääkiekkoa kuin tällä hetkellä. Nyt pitää vain toivoa, että joukkue saisi raavittua edes pienen voittoputken tähän kohtaan, jotta tuo henkinen takalukko joukkueessa helpottaa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Voi äiti teidän kanssanne. Nyt kun hieman näyttäisi siltä, että Jokereiden valmennusjohdolle on vihdoinkin avautumassa se, että tuollaisella junnupitoisella porukalla jossa vaihtuvuus on ollut suurta ja loukkaantumiset entisestään sotkenut ja vaikeuttaneet asioita, ei voi tämän päivän SM-liigassa lähteä soitellen sotaan ja miten tappioputken aiheuttama itseluottamuksen katoaminen kasvaa potentiaalisesti tuollaisessa ryhmässä, niin täällä haikaillaan potkuja. Minä olen ihmetellyt kuinka kauan valmennusjohdolla kestää tajuta tilanne. Nyt näyttäisi siltä että ollaan vähän hajulla todellisuudesta, nähtäväksi jää onko vahingot itseluottamuksessa ja piste-ero sarjataulukossa kasvanut jo liian isoiksi. Nappia painamalla itseluottamus ei palaa, vaan valmennuksen on peluutettava joukkuetta nöyrästi ja pikkuhiljaa päästä takaisin voittojen tielle. Nihkeät JA- tai VM-voitot eivät vielä takaa mitään, mutta ovat pieniä lapsenaskelia oikeaan suuntaan.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pahoitteluni, unohdin hymiön tuon kysymyksen perästä! Ei tietenkään aleta potkimaan Aravirtaa pois, sehän olisi aivan järkyttävä virhe. Kyllä tuo peli tuosta aukenee, kun pelaajat saavat peli-ilon takaisin ja mailan puristaminen loppuu.

Ehkä siellä tunnelin päässä pieni valo näkyy.

Anteeksi vielä kerran tuo hymiön unohtaminen - puhdasta sarkasmia :)
 

KiksoniK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö ketään muu kiinnitä huomiota noihin Aravirran kommentteihin... Sen mielestähän jokaisessa pelissä ollaan oltu hyvin mukana ja tukku maalipaikkoja jne. Mitäköhän peliä se on kattonut? 5 peliä olen itse nähnyt ja jokaisessa on tullut turpaan jokaikisellä alueella... Liike ei riitä, avaukset myöhässä, viisikko levällään... Eikö nyt saatana riitä munaa sanoa, että paska peli.
 

aceit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö ketään muu kiinnitä huomiota noihin Aravirran kommentteihin... Sen mielestähän jokaisessa pelissä ollaan oltu hyvin mukana ja tukku maalipaikkoja jne. Mitäköhän peliä se on kattonut? 5 peliä olen itse nähnyt ja jokaisessa on tullut turpaan jokaikisellä alueella... Liike ei riitä, avaukset myöhässä, viisikko levällään... Eikö nyt saatana riitä munaa sanoa, että paska peli.

Toi on vaan sitä media peliä. Eiköhän Aravirta tiedä mitä pitää tehdä, jotta päästään takaisin raiteille. Tässä vaan kestää vähän kauemmin, ei pelitapaa päivässä opi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän illan jälkeen Aravirta saa jumalauta keksiä muutakin sanottavaa kuin että peli-ilme ja tekeminen on hyvää tasoa. Tota samaa tuubaa ei enää jaksa kuunnella, ole Ara mies ja sano rehellisesti mikä mättää!

Ikävä tulee kohta Jortikkaa. Jortsu ei takuulla hymistelisi ja ilmoittaisi suoraan mikä mättää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös