Huuru_Sauhunen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Glen Hanlon olisi vapaana...
Jos Hjallis ei syystä tai toisesta kenkää anna, niin missäköhän vaiheessa Ara ymmärtää itse lähteä?
Sadan vuoden jatko ja heti. Ara saa itse sanoa palkkansa ja kesällä ei tarvitse harjoitella. Eikä koskaan herätä ennen kymmentä aamulla, tai ennen yhtätoista, jos on pakkasta.EDIT: Jokereilla jälleen hyvä peli-ilme kolmannessa erässä! Peli on tasan, Aralla toivoa?
Sadan vuoden jatko ja heti. Ara saa itse sanoa palkkansa ja kesällä ei tarvitse harjoitella. Eikä koskaan herätä ennen kymmentä aamulla, tai ennen yhtätoista, jos on pakkasta.
Sadan vuoden jatko ja heti. Ara saa itse sanoa palkkansa ja kesällä ei tarvitse harjoitella.
Nakit ja skumpat lienee jo tilattu kevättä ajatellen?
- Olen tyytyväinen joukkueen ilmeeseen. Rikkinäisellä joukkueella tulimme ja miehekkäästi löimme itsemme likoon. JYP oli vaan tuon verran parempi tänään.Perkele, entäs peli-ilme? No, kun peliote oli hyvää niin pitää uskoa, että myös peli-ilme oli hyvä.
Kuka ei ihmettele? Samanlaisia aivopieruja on tapahtunut koko helvetin kauden. Jos pelaaminen olisi edes jollain tasolla voisi tota peluuttamista antaa anteeksi, mutta kun mikään ei toimi niin olisi jo aika heittää Ara mäkeen. Samaa paskaa jaksaa jauhaa pelien jälkeen. Kentällä taas se on ottelusta toiseen myös sitä samaa paskaa. Jos ylipäätään halutaan haaveilla noususta sääleihin niin Ara ulos ja heti. Kohta on liian myöhäistä tehdä enään mitään.Tämä siis radiosta kuultuna ja selostaja/kommentaattori kaksikko muutenkin ihmetteli Aran toimintaa monessa eri kohdassa.
Alkaa pikkuhiljaa valumaan aika Aravirran tiimalasissa. Olen kyllä kirjoitellut varmaan tännekin, että hommataan eka se kakkossena ja katellaan sit vasta Aravirran tilannetta. Mutta ei. Mitään ei tapahdu, ei kertakaikkiaan mitään. Peli-ilme se vaan pysyy illasta toiseen hyvänä vaikka turpaan tulee.
Mitä uutta Ara on tuonut jokereihin, itse en näe mitään uutta ja uskomatonta että Sheddenin aika on Jokereissa parasta mitä on nähty vuosiin!
Kyllä, parasta mitä on nähty 2000-luvulla
Vähintään yhtä huonosti ellei jopa huonommin meni ennen Waltteri Immosen potkuja kaudella 2005-2006.Tällä hetkellä vierasjoukkueen kannattajat muistavat Jokerit lähinnä siitä, että koskaan ennen ei ole Jokerit näin surkeasti pelannut. Se on jo jotain...
Vähintään yhtä huonosti ellei jopa huonommin meni ennen Waltteri Immosen potkuja kaudella 2005-2006.
Kyllä sen maalivahdin peli on mennyt ihan yhtä sekaisin kuin muunkin joukkueen.Jokereilla on kuitenkin nyt hyvä maalivahti, joten pelin ei pitäisi ainakaan siitä olla sekaisin.
Jokereilla on kuitenkin nyt hyvä maalivahti, joten pelin ei pitäisi ainakaan siitä olla sekaisin.
Olisi ;-). Mestikseen kun tiputtaisiin, niin tapahtuisihan ainakin Jokereiden organisaatiossakin vihdoin jotain. Eihän näin kuitenkaan tule käymään, mutta tietyllä tavalla tippuminen mestikseen voisi tehdä ihan hyvää. Harkimo ei tosiaan mestis-valmentajaa tule palkkaamaan, mutta jos kerran Jortikkaa ei saada niin itse nappaisin Harri Aholan.Oisko vähän siistiä pelata mestistä Areenalla?!
Tästä eri mieltä. Sheddenin aikana Jokerit pelasi todella suoraviivaista jääkiekkoa, joka perustui vahvaan karvauspeliin. Se ei siis varsinaisesti ollut minkään sortin Jokerikiekkoa, mutta silloin pelissä oli lähes aina jonkin näköinen ajatus. Sitten oli tietysti SSL-ketju, joka suunnitteli hyvin pitkälti omat kuvionsa ja oli sen takia täydellisen suvereeni kentällä läpi kauden.
Kyllä Juuso on aika pihalla kuten muukin joukkue.