Lord Nikon
Jäsen
Mäkiahosta sen verran että agentin pyödällä on ollut koko ajan Tepsin tarjous. Siellä on myös ollut HPK tarjous ja muutaman muun ulkomaalaisen. Mies itse odottaa vielä sitä oikeata tarjousta pääkaupunki seudulta tai Hämeenlinnasta. Ja jos nyt on käynyt niin että H-linnan tarjous hylätty , mäkkäri odottaa sitä pääkaupunki seudun tarjousta sitten. Jos ei tule niin mies on meidän , koska uskon ja veikkaan että ulkomaat ei niin enään kiinnosta miestä, voin toki olla väärässä. Tepsin tarjous on ihan hyvä mutta jos jostain tarjotaan samanverran mies menee sinne eli TPS ei ole ykkösvaihtoehto.
Ja jos Mäkkäri Turkuun saapuu niin NHL miehen hankinta siirtyy ainakin siihen 6kk rajaan asti jolloin se hankitaan. Olen saanut käsityksen jonka mukaan hankinnat olisivat sentteri,laituri (NHL leireiltä tippuneita , melkein änäri tähtiä) ja Mäkiaho(kakkosen laituri). Alanen nyt tuli koska tarvittiin lisää leveyttä ja syvyyttä Pulliaisen ja Virtasen poistumisen takia. Eikä mies kuluta yhtään enempää kirstua kuin edellämainitut olisivat kuluttaneet.
Ja jos Mäkkäri Turkuun saapuu niin NHL miehen hankinta siirtyy ainakin siihen 6kk rajaan asti jolloin se hankitaan. Olen saanut käsityksen jonka mukaan hankinnat olisivat sentteri,laituri (NHL leireiltä tippuneita , melkein änäri tähtiä) ja Mäkiaho(kakkosen laituri). Alanen nyt tuli koska tarvittiin lisää leveyttä ja syvyyttä Pulliaisen ja Virtasen poistumisen takia. Eikä mies kuluta yhtään enempää kirstua kuin edellämainitut olisivat kuluttaneet.