Ei kun nykyisin voi entistäkin korostetummin lukea siirtouutisista TS:sta, siellä kun Leppäsyrjä&co siirtouutisista kirjoittavat niin kahden päivän päästä asiasta saadaan tiedote. Järjestelystä on oikein erikseen sovittu.
Jypin ketjussa on kavereita helevetisti onnittelemassa jostain hankinnasta, sinnehän tuli vaan yks äijjä. Meille tuli kaks, eikä kukaan onnittele. Ei oo reiluu ei.
No, tässä tapauksessa Sutela kertoi klo 9.30 aikoihin sopimuksista eräässä tilaisuudessa. Ne, joilla oli paikan päältä suorat yhteydet ehtivät uutisoida ennen Tepsin omaa koneistoa, joka ehti konttorille vasta aikaisintaan reilusti klo 11 jälkeen. Ei tässä tällä kertaa tainnut olla sen kummenmasta kyse.
Kyseessä on TS:n mukaan Johannes Alanen. Täältä... http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts=1,3:1006:0:0,4:6:0:1:2007-08-26,104:6:481343,1:0:0:0:0:0:
Alasesta läppää oli jo aiemmin:
Kyse on siitä, että TPS:llä ja TSlla diili tietojen etukäteisvuodosta. Minulle henkilökohtaisesti asia on aivan yhdentekevää, siis se missä&milloin uusista pelaajista kertoillaan, olen kiinnostunut näiden uutisten sisällöstä, mutta ymmärrän että moinen toiminta saattaa ottaa kupoliin niitä jotka saavat elantonsa uutisoinnista.
Taistelijasta ja nopeasta luistelijasta on nopean googlauksen mukaan kyse. Antaa miehen näyttää.
Minä taas olen saanut sellaisen kuvan että yleensä ollut joukkueen paras karvaaja ja siinä ohessa myös jaellut taklauksia. Miehen vahvuuksiin on kuulunut kova yrittäminen ja liike. Olen myös kuullut tai päässäni keksinyt että olisi luisteluvauhdissa liigan nopeimpia. Siis nopeimpia ei nopein , ettei kukaan siitä ala itkemään.
Kuten jo sanoin, liike ja joukkueelle pelaaminen on kiitettävää, siksi myös karvaaminen sujuu.
Kädet ei riitä maalintekijäksi siinä määrin että olisi apuja joukkueelle sillä rintamalla, mutta urheilija isolla U:lla.
Onnea Jonskille näyttöön.
Miten nämä nyt sitten menevät, kumpi on Morrisonin korvaaja, kumpi puuttuva ykkösen palanen vai onko tilanne se, että a) pidempiin soppareihin ei ole varaa tai b) tässä vaiheessa katsotaan kausarien myynnit ja muutaman ekan pelin yleisöt ja sitten tehdään päätöksiä.
Jypin ketjussa on kavereita helevetisti onnittelemassa jostain hankinnasta, sinnehän tuli vaan yks äijjä. Meille tuli kaks, eikä kukaan onnittele. Ei oo reiluu ei.
noh, kun lukee tuon uutisen jypin pelaaja budjetista niin se vähän lohduttaa http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2007/08/555685
ei tps voi tuollaisia riskejä nyt ottaakaan. En usko että tuosta jypin riskistä kovin hyvää seuraa, onhan se nähty ennenkin mm tps ja lukko viimekaudella.
Mitä tulee Fulghumiin, voisi olla sarjaa, yllättää tai floppaa.
Mutta AHL:stä ei mainittavaa ole, kuten ei meidän Lars Helmisellä, olennaisempaa on minun silmiin lupaavat tehot NCAA:ssa. Ne taas antaa
mahdollisuudet siihen että voisi onnistuakkin, fifty-sixty.
No no, älä mökötä. Vituttaa, tiedän.
Eipä Alasesta ja Fulghumista voi mitään sanoa, katsotaan ensin. Ei meille mitään stara-tason pelaajia tule ykköskenttään, ei vaan ole mahkuja. Pelaajabudjetti on kohtuu kova, mutta ei Tepsi vaan houkuta ja/tai täällä ei osata neuvotella samalla tavalla kuin vaikkapa Jyväskylässä.
Me ollaan nyt tällä tasolla.
noh, kun lukee tuon uutisen jypin pelaaja budjetista niin se vähän lohduttaa http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2007/08/555685
ei tps voi tuollaisia riskejä nyt ottaakaan. En usko että tuosta jypin riskistä kovin hyvää seuraa, onhan se nähty ennenkin mm tps ja lukko viimekaudella.
Kyllä tämä lohduttaa myös minua. Kuulin joukkueen läheltä että Immosesta tuli kertaheitolla SM-Liigan parhaiten palkattu pelaaja (ei yllätys) joten voimme uumoilla että kolmen vuoden pesti maksaa JYPille varmasti muutaman satasen vaille miljoona euroa.
...
mut samalla meiltä kyl puuttuu ne maalisepot jotka ratkaisevat pelit.
...
Ette kai te ny tosissaan tota ottanu, olisiko mahdollista, jotta joskus voi yrittää johonkin väliin vähän edes pientä huumorin tynkää. Eiku tulla lohduttelemaan päätä silittäen, ei tässä mitään. Voi itku
Arvaajan mukaan tepsi neuvottelee edelleen Mäkiahon kanssa, kerhon kanssa neuvottelut olisivat loppuneet muka liian suuren hintalapun takia. Jaahas meillekkös ei hintalappu olisi sitten liian suuri, ja eikös Seppo tuumaillut jotta tää on tässä? Tiiä sitten, mutta kyllä kelpuuttaisin Mäkiahon joukkueeseen, jos se on vain mahdollista ilman konkurssin pelkoa.
Mitä nyt googlesta löytyi, niin nopea, paljon työtä tekevä, aliarvostettu pelaaja on kyseessä. Kelvollinen hankinta, ja jollei vakuuta niin sopimustahan ei tarvitse jatkaa try-outin jälkeen...
Alanen kelpaa sinne kolmosketjuun, Yli-Torkon paikalle. Alivoimaspesialisteja on tuskin koskaan liikaa?