Ihan asialliseltahan tuo näin alustavasti kuulostaa. Ehkäpä sitä Tampereelle voisi löytää, vaikka turneessa väärät jengit ovatkin =)Paikkana voisi olla monille managereille ennestään tuttu Grand Star Café Hämeenkatu 10:ssä. Tampere Cupin lauantai on siis 18.8.
Mitä muut mieltä tästä?
Jos mä vielä palaan tuohon keskustelunalkuun, jota mä yritin aloitella. Tarpeen oisi päättää halutaanko sitä, että liigan pelaajien taso nousee vielä nykyisestä, kuten se nykytavalla tekee. Uusia junnutähtiä kun vielä toistaiseksi tulee enemmän kuin vanhoja staroja lopettaa. Mä ite oon sitä mieltä, että liigan nelosketjuista ei pitäisi löytyä äijiä, jotka oikeasti ovat jenginsä top3-hyökkääjiä. Miten tätä sitten mahdollisesti muuttaa, vaatii pohdintaa.
Waiwer-pelimäärärajojen muuttaminen ei varsinaisesti vaikuta liigan pelaajien yleiseen tasoon, mutta kylläkin siihen miten tehokkaasti waiwereiden kautta liiga tasoittuu. Sitä toki varmaan kannattaa miettiä myös, eli mitä halutaan.
EDIT: Tuo kompensaatio waiwer-menetyksestä taas on samaa sarjaa waiwer-pelimäärärajojen kanssa. Jos korvaus porrastetaan pelaajan tason mukaan se lähtökohtaisesti suosii kovempia joukkueita, sillä nämä luultavasti menettävät parempia pelaajia. Nykyinen korvaus kuulostaa joka tapauksessa omaan korvaan liian kovalta ja tavallaan vie merkityksen koko waiwerin tarkoitukselta (eikös se ole liigan tasaaminen?) kun menetys korvataan käytännössä kokonaan tai jopa yli.