Aika komiasti muisti TIS-51:n. En olisi muistanut vaikka elokuvan olen nähnyt elokuvan jokunen vuosi sitten...
Ite painoin pausea ennen vastausvaihtoehtojen ilmestymistä ruutuun ja kysyin vaimolta, että muistatko? Hän vastasi, että joo muistan, sehän oli tissi, eli TIS-51. Meikäläinen siihen pilkkaamaan, että eipäs ollutkaan vaan tissi
t,eli TIS-517. Vastausvaihtoehtojen ilmestyttyä ruutuun olinkin sitten hiljaista poikaa.
Turhana tietona muuten sellainen, että Napapiirin sankarit
kakkosessa on sellainen sininen teinitunetettu Hyundai, jonka rekkari on LER-551.
---
Jotenkin tuntui, että kysymykset olivat asteen vaikeampia kuin aiemmin. Todennäköisesti kuitenkin on vain sattumaa, että samassa ohjelmassa kysyttiin
minulle vaikeita kysymyksiä noin monta. Pidän itseäni kohtalaisen laajan yleis- ja nippelitiedon omaavana, mutta tänään kyseltiin todella outoja. Olisin osannut sen rämemajavan päätellä, mutta tietoa ei ollut. Ei hajuakaan jostain GO-lautapelistä, paitsi että sanoin vaimolle, että Antti Törmänen se ei ainakaan ole. Jostain tubeconista en ymmärrä mitään, mutta väärin olisin arvannut. Jonneilta ratkiriemukas vedätysyritys, onneksi kisaaja ei luottanut poikiin. Kyösti Kallion sydänkohtauksesta mulla ei ollut mitään aavistusta, noottikriisin ajankohdan sentään tiesin.