Osasin arvata tuon Robinin koska tiesin Hulahulan olevan varmasti Robinin biisi, joukossahan oli ainakin yksi JVG:n biisi. Gaselleista ei joo mitään hajua, tosin noista vaihtoehdoista ei kyllä mikään muu edes vaikuttanut etäisesti tutulle, Gasellit nimen olen joskus kuullut.Meni kyllä Robinin biisissä fiittaava nainen ja toi Gasellit aivan ohi. Ikinä kuullutkaan kummastakaan vaikka HulaHulan kuullut tosi usein, niin en ole huomannut siinä olevan jonkun naisen fiittaamassa.
Häh? Eikö se Suomen tietoviisas ollut myös kohtalaisen rauhallista etenemistä?Tämä kisa on joka tapauksessa liian hidastempoista seurattavaa mulle, haluan Suomen tietoviisaan takaisin.
Toisaalta tätähän se oli jo Lehtisen (ja Klingan) aikana, tosin jos nyt en ihan väärässä ole niin silloin kysymyksissä oli selkeä johdonmukaisuus ja kysymykset oli paljon enemmän kaikkea perinteistä yleistietoa käsitteleviä, mutta mitään sen "sen ajan tubettajia" mitä ikinä ne nyt silloin olikaan ei tuohon aikaan kysytty. Anyway, eipä silloinkaan päästy koskaan edes siihen viimeiseen kysymykseen saakka, ja väittäisin että palkintosummissa pyörittiin niiden kysymysten osalta samojen kysymysten kohdalla mitä nytkin.Tää ohjelmaformaatti on saatu Suomessa kyllä latistettua ihan täysin tuolla varmistelulla, ettei kukaan vahingossakaan voita mitään isompaa.
Menee kaverilla Hannibal ja Aleksanteri Suuri sekaisin, että kuka marssi norsuineen Italiaan.
Vai että salikaveri oli hampilääkärillä katsomossa. Jos nuo kaks ei pane keskenään ni minä en oo lottovoittaja.
Naiset on........... No jätän sanomatta. Olen sinkku nyt aina.Ja kilautettavien joukossa "jumppakaveri".
No jaa. Ainahan pääteltäviä kysymyksiä tulee. Tuo on varsin fiksu tyttö, tietämystä kyllä riittää.hammaslääkäriä yritettiin kaikin keinoin saada yli kymppitoinnin käsittämättömän helpoilla vastausvaihtoehdoilla.
Ei tarvitse miettiä mihin rahat käytät. Eivät pane keskenään.Vai että salikaveri oli hampilääkärillä katsomossa. Jos nuo kaks ei pane keskenään ni minä en oo lottovoittaja.
Ei ollut. Varsinkaan verrattuna tähän otsikon ohjelmaan. Paikoin Suomen tietoviisaassa esitettiin kysymyksiä nopeammin, kuin esim. Heikoin lenkki -ohjelmassa esitetään.Häh? Eikö se Suomen tietoviisas ollut myös kohtalaisen rauhallista etenemistä?
Olihan se, mutta toisin kuin miljonäärivisassa, tietoviisaassa tuli koko ajan haastavia kysymyksiä, eli tehokkuus oli tapissaan. Miljonäärivisassa vetkutellaan ja lässytetään ihan liikaa, ja ensimmäiset 5 kysymystä pääosin vain ajantäytettä, sattuuhan sinnekin tietysti joskus joku pahempi.Häh? Eikö se Suomen tietoviisas ollut myös kohtalaisen rauhallista etenemistä?
Olihan se, mutta toisin kuin miljonäärivisassa, tietoviisaassa tuli koko ajan haastavia kysymyksiä, eli tehokkuus oli tapissaan. Miljonäärivisassa vetkutellaan ja lässytetään ihan liikaa, ja ensimmäiset 5 kysymystä pääosin vain ajantäytettä, sattuuhan sinnekin tietysti joskus joku pahempi.
Nyt karahti ensimmäinen kisaaja karille sellaisessa kyssärissä, että Jatkoajassa varmaan puistattaa. Kysyttiin siis miesten jääkiekon maailmanmestaria keväältä 2017, kaveri vastasi Kanada. Ei ollut kuulemma finaalia katsellut. Huvittavinta vielä se että Jaajo yritti kaveria vähän eleillään auttaa oikeaan suuntaan, mutta ei auttanut.
Ehkä tyyppi ei seuraa mitään väsynyttä keväthöntsää.