Mun mielestä IFK on tehnyt hyvää työtä tässä sukupolvenvaihdoksessa musiikin osalta ja pikkuhiljaa uudistanut soundtrackia. Vaihtoehtorock on iän myötä varmasti helpoin korvata uudemmalla vastaavalla ja varsinkin Queens of the Stone Agen ja Biffy Clyron tuotannon kuuleminen hallilla miellyttää. Hallimusiikin osalta ollaan edelleen kirkkaita ykkösiä Suomessa, vaikka toki naputtamisen aihetta löytyy aina yksilön mieltymyksien myötä.
Pienistä yksityiskohdista voi aina olla eri mieltä, mutta toisille ne sitten taas ovat taas niitä parhaita biisejä ja yksityiskohtia. Hyvällä mallilla ollaan edelleen eikä suurempia vikoja löydy.
Esimerkiksi jotain sankariheviä, power metalia, sekä siihen päälle Avenged Sevenfoldeja, Airbourneja, ja Volbeateja — jamitänäitänyton — ei minua ei saisi kirveelläkään kuuntelemaan hallin ulkopuolella, mutta kyllä ne menee siinä sivussa ottelutapahtuman tunnelmannostatuksessa, kun puhutaan kuitenkin lätkämatsista. On niissä jo ihan eri fiilis kun jossain v-n eurodancessa.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että soittakoon sitä Captain Jackia vaikka muuten koko matsin, kunhan Ghost Riders In The Sky:hin ei kosketa. Jäisi siinä tapauksessa kyllä hetkeksi liput ostamatta.