Itse ihmettelen hieman pelipaitoihin kohdistunutta kritiikkiä. Tottakai mainokset pilaavat paitaa, ja asettelun suhteenkin voitaisiin olla taidokkaampia. On kuitenkin selvää, että SM-liigajoukkueilla mainokset ovat aina paidoissa. Itse olen jo turtunut mainoksiin paidoissa, ja yritänkin nähdä niiden läpi..Uudistukset ovat hyviä paidan suhteen, Viime vuoden huono fontti vaihdettu sekä logoa suurennettu. Kuten aiempi kirjoittaja totesi, mainospalstan omistavat yritykset ovat kyllä mielissään, kun näkyvyyttä on tullut jo ennnen kautta paitojen avulla.
Olisi mielenkiintoista saada haastattelu joltain liigajoukkueen markkinointivastaavalta, ja selvittää kuinka paljon rahallisesti paitamarkkinointi tuottaa. Lisäksi olisi mielenkiintoista tietää, onko pohdittu vaihtoehtoisia sponsorin näkyvyyden mahdollistamia toimenpiteitä. Jos jokin suuri yritys ostaisi esimerkiksi KalPan pelipaitojen kaikki mainospaikat, eikä täyttäisi niitä mainoksilla vaan jättäisi tyhjäksi, olisiko siitä saatu mediahuomio enemmän, kuin mainos paidassa?No, katsojan näkökulmasta helppo huudella, mutta pelkästään se on mielenkiintoista, että voin kirjoittaa näin paljon pelkästään pelipaidoista...