Ja se on nimenomaan näin, että jos tänään Kärpät voittaa, niin tässä ketjussa ei ole viestin viestiä. Paniikkia on aika turhaa alkaa yhden pelin jälkeen kehittelemään.
Ainoa asia josta haluan Haapakoskea arvostella on nuo erikoistilanteet.
1 peli takana ja ei ole kuin 59 peliä enään runkosarjassa jäljellä ja siihen päälle vielä sitten pudotuspelit, kun sinne mennään. Tottakai se vie jonkun aikaa, että joukkueen runko hitsautuu kohdalleen.
Täytyy myös muistaa, että takana on aika kiivastahtinen Eurotour. Kyllä sekin tässä vaiheessa kautta voi pistää menon aika tahmeaksi.
Jälleen hyvä esimerkki siitä, miksi en kovin paljoa viitsi käydä täällä lukemassa tai kirjoittelemassa tekstejä.
Jep, tosikko. Minähän olen se tosikko. Mothersuckersisterlickerbrotherboner...rather..........father :) Etc....Tosikko.
Haapakoskelle ei kenkää, vaan pientä uudelleen ajattelua.
Voiko A-junioreiden viime kautinen tehovitja sellaisenaan olla kovin tehokas miesten peleissä? Vastaus: Ei voi.
Kumpi hyödyttää enemmän joukkuetta Mikko Alikoski vai Tomi Ståhlhammar? Vastaus: No mutta kun Alikoski on ollut jo vuosia niin lojaali meille. Ståhlhammarista toki olisi enemmän hyötyä joukkueelle.
jne.
Voiko A-junioreiden viime kautinen tehovitja sellaisenaan olla kovin tehokas miesten peleissä? Vastaus: Ei voi.
Kumpi hyödyttää enemmän joukkuetta Mikko Alikoski vai Tomi Ståhlhammar? Vastaus: No mutta kun Alikoski on ollut jo vuosia niin lojaali meille. Ståhlhammarista toki olisi enemmän hyötyä joukkueelle.
jne.
Golden AWe jo tuossa antoi täydellisen ymmärtäneen ihmisen vastauksen mutta totean sen lisäksi, että ei tätä ole kahden pelin jälkeen perustettu vaan viime maaliskuussa yhden pelin jälkeen!Kahden pelin jälkeen jo tällainen ketju
jne.
Toivottavasti Haapakoski reagoi rohkeasti ja vaikka sekoittaa ketjuja tai jotain. Eihän se toki ole sanottua se homma miksikään siitä muuttuu, mutta eipä siinä toisaalta mitään voi hävitäkkään. Ykkönen ei välttämättä esimerkiksi nykyisessä koostumuksessa ole ihan ideaali, mutta toki ennenkuin alkaa ketjumylly pyörimään, niin varmaan vielä muutaman pelin voi katsoa, miten se homma alkaa toimimaan.
Se on aina koomista huomata kuinka joka palstalta löytyy noita keittiöpsykologeja joiden arviot menevät kaiken lisäksi aina ihan päin vittua. Päiväni oli suorastaan erinomainen alusta loppuun, joten jos minulla on mielipide mikä ei ole sama kuin sinulla, niin se ei tarkoita, että minulla olisi huono päivä ja sinä olet naminami.Vaikka on kuinka huono päivä ja vituttaa, niin älä silti sijoita minua sellaiseen Mikko-fanilaumaan johon en todellakaan ole ostanut paikkalippua.