Sen sijaan Olkinuoran potkut vahvistui.Hölön potkut peruttu :)
Sen sijaan Olkinuoran potkut vahvistui.Hölön potkut peruttu :)
Olkinuoran saatte vaihdossaEdes teidän huoltajan kaiman naapuriin? Repulliseen käytettyäy
Uutisia tulossa... ;)Sen sijaan Olkinuoran potkut vahvistui.
Nyt alko kiinnostaa...Uutisia tulossa... ;)
Ellei olis toinen Niemelä kyseessä?Uutisia tulossa... ;)
Voitaisiin vaihtaa Olkinuora päittäin Bartoon. Harmi että Mountfield HK ei taitaisi tälläisen diiliin ihan suostua.Uutisia tulossa... ;)
Tai sitten Karhunen tänne. No toivottavasti ei kuitenkaan, ellei sitten ylimääräisiä paukkuja käytetä pakistoon.Tulisiko Pappi Hesasta meille, jos Karhunen tervehtyy lähiaikoina?
Vaikea löytää syytä miksi HIFK haluaisi luopua hyvin pelanneesta veskasta.Tulisiko Pappi Hesasta meille, jos Karhunen tervehtyy lähiaikoina?
Jep. Paljon todennäköisemmin, jos joku veska Stadista Lahteen siirtyy, se on Karhunen.Vaikea löytää syytä miksi HIFK haluaisi luopua hyvin pelanneesta veskasta.
Voiko olla mahdollista että kaikki kolme korvaavat Hölön?Eli siis Hölö on saamassa nyt kenkää ja joko Hovinen, Karhunen tai Kaskisuo tulisi valmentamaan? En mä oikein tähän suunnitelmaan nyt luottaisi jätkät kuitenkaan, vähän Kummelin puolelle menisi.
Mitäpä mahdat tietää?Uutisia tulossa... ;)
Luotan intuitioon :)Mitäpä mahdat tietää?
Luotan intuitioon :)
Jaa. No siinä tapauksessa ei ole mitään tapahtumassa.Luotan intuitioon :)
Ja mä kun luulin että sulla oli tarjota tälle väitteelle jotain kättä pidempää.Luotan intuitioon :)
Jaa. No siinä tapauksessa ei ole mitään tapahtumassa.
Alkuperäisessä viestissäni oli kryptinen lainaus. Eihän sitä tiedä vaikka jotain tapahtuisikin.Ja mä kun luulin että sulla oli tarjota tälle väitteelle jotain kättä pidempää.