Hieno homma, Hellmanni.
Ei vaan. Kyllä Ässät hyvin räpiköi mukana, mutta kyllä se kahden pakin ja neljän hyökkääjän poissaolo vaan vähän näkyy. Plus että se koko kauden puuttunut ykköslaituri myös vähän hankaloittaa asioita.
Nuorille pelaajille tulee virheitä ja vaikeita kausia, mutta ei tämä Hellmanin etsikkoaika ole kyllä vielä herättänyt lupauksia. Muutamia hyviä väläytyksiä, mutta vähän liian hidas ja liikaa kusessa omassa päässä rooliinsa nähden. Että nappaa siinä sitten omalla osaamisellasi paikka pelaavasta ryhmästä.
Toki eihän se auta, että vieressä pelaa A. "Kaverisyöttö" Matinmikko, jonka perisynti on kyllä nuo kauniisti sanottuna haastavat syötöt, joita tarjoilee joka pelissä.
Järvine on kyllä mun suosikkipelaaja heti Rubinin jälkeen (joka on mun suosikki yli-ihminen). Harvassa on ne pelit, missä JMJ ei ainakin muutaman kerran upeiden syöttöjen lisäksi karvaisi kiekkoa hyökkäysalueella omille ihan silkalla perkeleellä, tai olisi puolustuspäässä napsimassa syöttöjä katki. Kova työmoraali ja todella hyvä käsitys pelistä nimeltään jääkiekko.
Myös Erholtz on kyllä kivan monikäyttöinen pelaaja.
Osaispa joukkueessa joku laukoa. Ei Viitala, vaan sellainen hyödyllinen jääkiekkopelaaja. Joku sellainen, joka oikeasti löytäisi niitä vapaita paikkoja, osaisi luistella ja mielellään myös edes vähän puolustaa.
Kerta toisensa jälkeen Viitala saa niitä näytönpaikkoja, mutta ei vaan lähe. Toki aina syynä on tyhmät valmentajat, väärät ketjut, pienet peliajat ja herneet patjan alla tms., jos Jatkoaikaa on uskominen.
Uskallan huudella ihan avoimesti täällä tällä tavalla, koska Viitala ei näillä näytöillä luultavasti vedä mua vastapalloon, jos kaupungilla kohdataan. Ajautuu vain väärään paikkaan.
Kyllä taas harmittaa olla Ässien kannattaja. Tätä se vain on, saatana.
Periaatteessa joukkueessa on paljon hyvää, mutta onhan tuo hyökkäysosasto ollut läpi kauden suht' kaamea.
Turhauttaa Matinmikon 5 metriä korkeat lerppurannarit viivalta, Zabranskyn paineettomat avaukset päin helvettiä ja se, että kiekottoman estäminen on ollut taas tällä kaudella 1ügassa enemmän kuin ok.
EDIT: kirjoutusvihree