Minä olin tyytyväinen tämän vuoden Ämyrokkiin. Kerkesin Tallinnan DK-bileistä, siis UKK-avajaisista tunnin yöunilla Peitsamolle ja lähdin viimeisen esiintyjän aikana jatkoille. Nimimerkki Tilatiilen kämpillä rekkamiessuihku™ ja ei kun ratalle. Sää oli koko päivän ja illan "melkeinsateinen", ja se välittyi tunnelmassa, hiukan odottavainen, dägä oli kohdallaan ja kaikilla hupia yksittäisiä puolituttuja örveltäjiä lukuunottamatta.
Esiintyjissä ei mitään älytöntä kohokohtaa tai odotettua suosikkia minulle ollut, eestiläinen Kosmikud semisoomi™-spiikkeineen oli todella nautittava ja hauska, ei ehkä mitään elämää suurempaa musiikillisesti mutta "eestin Tom Morello" veti hyvin kitarallaan ja biiseissä oli hyvää paatosta. Pidin paljon ja pitivät muutkin, levythän loppuivat kesken myyntikojusta. Aion hankkia itsekin.
Peitsamolla kohokohtana "Remu gave me a jacket". Mies ei ole oikein koskaan minulle ollut mikään elämää suurempi levyllä, mutta livenä olen pitänyt aina. Karismaa ja asennetta alusta loppuun. Ilmiö.
Aksu - en pidä bändistä, hiukan liian kiltti. Minusta samaa tasoa kuin oma bändini The Perkema, paitsi että paskempi. Turengilaisten kuolemattomin sanoin, "alussa paska, loppua kohden huononi".
Pidimme sekalaisen seurakunnan kanssa Tiiliksen kämpillä jatkot, siikakeittoa, portviiniä, sampanjaa, sännille kiitos. Sitten rehvit Sirkuksessa, minkä takia missasin sitten varsinaiset rockklupit ja baarit mutta pakkohan se nyt on eka rehveillä mennä piipahtamaan pinnallisemmassakin paikassa.
Vakiotuttujani lukuunottamatta en Jatkoajan jäsenistöä bongannut, olitteko te siellä?
~BREASTS!!!