Joo minullakin se meinasi alkuun periä toiseen kertaan tuon Nighttrain-jäsenyyden vaikka olin laittanut koodin sisään.Olipa kyllä säätämistä tuon koodin kanssa, mutta onpahan liput!
Joo minullakin se meinasi alkuun periä toiseen kertaan tuon Nighttrain-jäsenyyden vaikka olin laittanut koodin sisään.Olipa kyllä säätämistä tuon koodin kanssa, mutta onpahan liput!
Toimiikohan tämä liite.Mitä muuten oli lippujen hinnat?
Sehän menikin nopeasti. Liput saatu!Minulla paikka 1522 ja siinä tuntuu junnaavan, eikä liiku mihinkään. Pakko luovuttaa kohta, kun ei yksinkertaisesti ole enempää aikaa jonottaa.
Juu keikkoja on kevät ja kesä 2025 täynnä. Liput kalliita joten ei kaikkialle ole tunkua. Osa haluaa esimerkiksi matkustella ja tämmöiset on siitä kassasta pois.Itseltä jää väliin tällä kertaa, mutta pojalle ja kavereilleen löytyi äsken jonottamatta takakentän liput, joten mikään ihan huutava kysyntä ei näille ole, vaan kaikki halukkaat päässevät mukaan.
Jep sillä mäkin niitä ostelisin mutta työnantajalta saatu 400€ suli jo ajat sitten lippuihin. Ensi vuonna antavat vaan 200€ ja se on käytössä sitten 1.1.2025 alkaen.Kyllä tuo huomenna loppuunmyydyksi menee. Aamulla voi olla melko ruuhkat palvelussa. Huomenna paikalla ovat myös kulttuurieduilla lippunsa lunastavat.
No kun Live Nationin ennakkomyyntiin pääsee kaikki, jotka osaa rekisteröityä, niin tuskinpa huomenna enää järkyttävää ryntäystä tulee, vaan halukkaat hankkineet jo lipun? Tai näin itse jotenkin luulisin, mutta paha tietysti sanoa miten kansan syvät rivit operoi ;)Pahin kuhina on varmasti huomenna kun normi myynti alkaa. Ratinaan mahtuu kuitenkin vain 30000.
Juu se koko systeemi tulee taas lagaamaan. Nämä ennakot on hyviä kun saattaa olla monta päivää ja yöt aikaa rauhassa ostaa lippuja. Livenation ja All things ennakot siitä hyviä että ei maksa extraa.Kyllä tuo huomenna loppuunmyydyksi menee. Aamulla voi olla melko ruuhkat palvelussa. Huomenna paikalla ovat myös kulttuurieduilla lippunsa lunastavat.