Guns N' Roses

• 827 374
  • 4 642

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Onko muuten asiantuntijoita, miten toi Nightrain-fanclubisuus toimii? Oon joskus liittynyt, oliko sitten Kantolan vai Tallinnan keikan lippujen takia, mutta pitääkö jäsenyys uusia vuosittain tms.? Kyllä mulla siellä profiili näyttäisi edelleen olevan ja pystyy kirjautumaan sisään, mutta huutelee myös Upgradea.
Ja se minua kiinnostaisi, että tuleeko tuo lippujen ennakkomyynnin linkki tuonne nighttrainin puolelle, vai pitääkö se koodia käyttää jossain ticketmasterissa yms.

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Onko muuten asiantuntijoita, miten toi Nightrain-fanclubisuus toimii? Oon joskus liittynyt, oliko sitten Kantolan vai Tallinnan keikan lippujen takia, mutta pitääkö jäsenyys uusia vuosittain tms.? Kyllä mulla siellä profiili näyttäisi edelleen olevan ja pystyy kirjautumaan sisään, mutta huutelee myös Upgradea.
Pitää uusia vuosittain.

Ja se minua kiinnostaisi, että tuleeko tuo lippujen ennakkomyynnin linkki tuonne nighttrainin puolelle, vai pitääkö se koodia käyttää jossain ticketmasterissa yms.

Muistaakseni Ticketmasteriin ohjautui joku linkki tuolta Nightrainistä silloin 2017 keikalla kun käytin.

Tuolta Nightrainistä löytyy sitten omasta profiilista oma henkilökohtainen presale-koodi, joka kannattaa käydä tsekkaamassa varalta.

"Once you have your code, click on the link to the show you wish to attend and enter the code in the "Offer Code" field on Ticketmaster.com. As part of this new round of presales, members can purchase a second pair of tickets for a show on the tour."

"How do I buy Fan Club presale tickets?
Login to the website, then go to the Tour section. Your member presale code and the ticketing links will appear above the tour schedule.

Click the TICKETS link for the show you want to attend, and you will be taken to the Ticketing site.

Enter your presale code to access the Fan Club presale in progress. IMPORTANT: do not cut and paste your code; type in each character into the field, then click the submit button. "

Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yea boiiiiii! Lol, mitä hittoa? Aika erikoinen valinta. Ihan jees toki.

Itse olen vähän kahden vaiheilla tuon kanssa. Bändi on näkemättä mutta livekunnosta ei ole mitään käsitystä.
Jos Gunnareita meinaat niin vaihtelevia on ollut keikat nyt ihan viime vuosina. Jossain biiseissä tiukkaa soittoa ja jossain vähemmän. Axl bändin heikoin lenkki. 2016-2017 oli vielä aika hiton hyvä. Ehkä vielä 2018 puolellakin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jj

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Paljonko tonne Ratinaan mahtuu? Taitaa jäädä olympiastadionista jonkin verran. Ihme etteivät valinneet mitään isompaa paikkaa, kuten Kantolaa tai Kirjurinluotoa. Noilla tuskin on niin paljoa varauksia.

Taidan odottaa vaan normaalia lipunmyyntiä enkä liity fanclubiin. Edellisen kerran hinta oli halvempi ja sillä sai siistin T-paidan, nyt tuohon 50 taalaan sisältyy pelkkää krääsää ja 89 taalan paita on aika ruma.

Viimeksi muokattu:

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks

"Yhtyeen oma Nightrain-ennakkomyynti käynnistyy ti 10.12. klo 9 paikallista aikaa osoitteessa GunsNRoses.com.

Mastercardin kortinhaltijoilla on pääsy tapahtuman ennakkomyyntiin Suomessa ke 11.12. klo 9 – pe 12.12. klo 8 välisenä aikana.

My Live Nation -ennakkomyynti rekisteröityneille jäsenille to 12.12. klo 9 – pe 13.12. klo 8.

Perusliput alkaen 89,50 €.
Golden Circle -liput alkaen 149,50 €. Saatavilla myös VIP-paketteja. "

Meninpä hätähousuna ostamaan tuon Nightrainin vaikka Masterkin olisi löytynyt lompakosta. Nuo soittorasiat ja pullonavaajat ei kyllä olisi kiinnostanut, mutta eipä voi mitään.

Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Paljonko tonne Ratinaan mahtuu? Taitaa jäädä olympiastadionista jonkin verran. Ihme etteivät valinneet mitään isompaa paikkaa, kuten Kantolaa tai Kirjurinluotoa. Noilla tuskin on niin paljoa varauksia.

Taidan odottaa vaan normaalia lipunmyyntiä enkä liity fanclubiin. Edellisen kerran hinta oli halvempi ja sillä sai siistin T-paidan, nyt tuohon 50 taalaan sisältyy pelkkää krääsää ja 89 taalan paita on aika ruma.
Olisiko niin että lähemmäs 40000. Eput 2016 taisi olla sen 40000 porukkaa.

Sen jälkeen kun Metallica oli Kantolassa niin se kaikki homma hyyty siellä kokonaan. En tiedä miksi. Se oli viimeisin iso tapahtuma siellä. Tosin eipä se häävi paikka ollut ja autoa ei saa mihinkään kovin lähelle. Lisäksi koko Hämeenlinna oli ihan tukossa niiden isojen keikkojen jälkeen.

axe

Jäsen
Tampereen kaupungin infosivulta Ratinasta: "Kenttäalueen ollessa käytössä, esimerkiksi konserteissa, nousee yleisökapasiteetti yhteensä noin 30 000 henkilöön."

Paikallislehti taas kirjoittaa: "Ratinaan mahtuu tunkemalla noin 32000 ihmistä. On ihan selvä, että Guns N’ Roses voi myydä Ratinan täyteen kahdesti. Bändin kesäkiertueen keikkapäivien väleissä on 2–3 päivää tyhjää. Periaatteessa Ratinaan voi siis lykätä toisenkin konsertin putkeen."

Mutta kun katsoo menneitä kiertueita, niin kyllä se 2-4 välipäivää on ollut koko ajan joka paikassa, että tuskin tuohonkaan lisää tulee. Ainoastaan edellisen kiertueen varsinaiset päätöskeikat kotona Hollywood Bowlissa oli peräkkäisinä päivinä. Ei taida Axlin työkalu olla riittävässä kunnossa tiheämpään tahtiin.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tampereen kaupungin infosivulta Ratinasta: "Kenttäalueen ollessa käytössä, esimerkiksi konserteissa, nousee yleisökapasiteetti yhteensä noin 30 000 henkilöön."

Paikallislehti taas kirjoittaa: "Ratinaan mahtuu tunkemalla noin 32000 ihmistä. On ihan selvä, että Guns N’ Roses voi myydä Ratinan täyteen kahdesti. Bändin kesäkiertueen keikkapäivien väleissä on 2–3 päivää tyhjää. Periaatteessa Ratinaan voi siis lykätä toisenkin konsertin putkeen."

Mutta kun katsoo menneitä kiertueita, niin kyllä se 2-4 välipäivää on ollut koko ajan joka paikassa, että tuskin tuohonkaan lisää tulee. Ainoastaan edellisen kiertueen varsinaiset päätöskeikat kotona Hollywood Bowlissa oli peräkkäisinä päivinä. Ei taida Axlin työkalu olla riittävässä kunnossa tiheämpään tahtiin.
Juu eikä varmaan muidenkaan. Yleensä nämä rikkaat ja päälle 50-60v muusikot tykkää siitä tahdista että keikkojen välillä on huilia 1-4 päivää.

BaronFIN

Jäsen
Joo’o… On taas ennakkomyyntiä ja sitten varsinaista myyntiä mihin riittää ehkä se 5% lipuista.

Jos on samanlaista sekoilua kuin 2020-luvulla lippujen ostaminen verkossa on noin muuten ollut, niin lipun saaminen on lienee samanlaista lottoa kuin itse se varsinainen lotto. Ehkä osuu, ehkä ei.

Itse jätän suosiolla väliin, onnea muille palstaveljille lipun metsästykseen.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa...

Mitä haluat tai mitä saat on kaksi täysin eri asiaa...

Haluaisit että Axl laulaa kun ysärillä ja bändissä on Izzy tai edes Gilby ja Matt Sorum edes jos ei Adleria ja setissä ei ole turhia covereita mutta tähän on tyytyminen mitä saat. Tuskin sitä kuitenkaan:)

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joo’o… On taas ennakkomyyntiä ja sitten varsinaista myyntiä mihin riittää ehkä se 5% lipuista.

Jos on samanlaista sekoilua kuin 2020-luvulla lippujen ostaminen verkossa on noin muuten ollut, niin lipun saaminen on lienee samanlaista lottoa kuin itse se varsinainen lotto. Ehkä osuu, ehkä ei.

Itse jätän suosiolla väliin, onnea muille palstaveljille lipun metsästykseen.
No keväällä tai viimeistään kesäkuussa kun Fansale aukeaa näitä lippuja saa vielä ostettua sieltä ilman tappelua ja monesti paljon halvemmalla kuin mitä ne maksoivat alunperin.

Trokarit kuten esimerkiksi se yksi huuto.netin näätä on heti liikkeellä ja tyhjentää pajatson ja tukkivat osittain lipunmyynnin.

No keväällä tai viimeistään kesäkuussa kun Fansale aukeaa näitä lippuja saa vielä ostettua sieltä ilman tappelua ja monesti paljon halvemmalla kuin mitä ne maksoivat alunperin.

Trokarit kuten esimerkiksi se yksi huuto.netin näätä on heti liikkeellä ja tyhjentää pajatson ja tukkivat osittain lipunmyynnin.

Eikös nämä liput myy ticketmaster, joten ei tuu fansaleen myytäväksi. Onko ticketmasterilla joku oma myyntikanava?

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Stadikan remontti valmistui, eikä tarvinnut enää viedä isoja bändejä pellolle.
Juu ehkä se oli sitten siitä kiinni miksi sille kävi kuin kävi. Huhut kertovat että Springsteen jätti myös sen takia Suomen väliin jossain kohtaa kun stadikka oli rempassa. Hän ei mielellään minnekään pellolle esiintymään mene. Tosin tämä vain huhu mutta voi siinä jotain tottakin olla.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fuck yeah! Liput hankittu ja I'm on the Nighttrain!

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ja liput hallussa. Eipä ole pitkä keikkamatka ja ilmainen parkkipaikkakin on työpaikan ansiosta n. 500 metrin päässä!

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja liput hallussa. Eipä ole pitkä keikkamatka ja ilmainen parkkipaikkakin on työpaikan ansiosta n. 500 metrin päässä!
Pistän paremmaksi ja sanon että kävelyä kotoa keikkapaikalle sen vajaan kilometrin!

Nyt on hyvä fiilis.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Pistän paremmaksi ja sanon että kävelyä kotoa keikkapaikalle sen vajaan kilometrin!

Nyt on hyvä fiilis.
Toi on hyvä. Mulla kotoa aika tarkkaan 20 kilometriä ja pojan kun haen kyytiin, niin tulee vielä muutama extrakilometri. Onneksi on keikka Tampereella. Maidenin liputkin on ensi kesälle, niin ei tartte tämän takia ajella stadiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy