Guns N' Roses

  • 790 911
  • 4 518

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyllähän stadissakin saa jos vain tyytyy juomaan oluensa siellä seisomakatsomon takaosassa, videokuva näkyi taakse hyvin ja juomatauot tuli tarpeeseen Pomon neljän tunnin keikalla.
Jeps. Muistan Metallicankin keikalla juoneeni kentän takaosassa olutta, mutta Moden keikalta Berliinistä jäi istumapaikkalaisena mieleen se, että sisäänkäyntien välissä oli ns. kioskin luukkuja, joista sai ostaa vaikka kuusi juomaa ja kantaa ne sellaisella pahvitarjottimella katsomoon ja nauttia siellä keikkaa kuunnellen. Ja toki vessatkin oli hienosti sijoiteltuna ihan kioskien viereen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Saatanan armeija. Arvasin että näinhän tässä tietenkin käy, lempibändi tulee mestoille ja itse olen juuri tuolloin intissä. Menen vielä heinäkuussa, joten tuskin ainakaan ihan heti saa vklp vapaita?

Olin kaksi ensimmäistä kiinni ja sitten oli jotain parikymmentä (kyllä, todella monta kuukautta) vapaata. Sehän riippuu ja muista, että voi valehdella. Rokkikeikkaa ei kyllä ehkä kannata sanoa syyksi.

Koko ajan oli selvää, että Berliini on tulossa ja monen muun lisäksi paikalla ollaan aivan varmasti. En olekaan siellä ollut keikalla, olin paikalla siinä ihmeellisessä 4-4 hurripelissä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jännä, että viralliset sivut eivät tiedä vielä mitään. Itse aion suunnata Berliiniin ja ehkä Tukholmaan, mä en usko ollenkaan Suomen keikkaan, ja Berliini joka tapauksessa ajaa sen ohi. Toki sinne menen sitten, jos tulevat. Mulla ei ole sellaista tarvetta vetää mitään megaturneeta, 1-2 keikkaa riittää. Tietysti tuossa on aina se riski, että sattuu heikompi päivä bändille tai solistille, mutta so be it.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jännä, että viralliset sivut eivät tiedä vielä mitään.

Tuohan johtuu ainoastaan siitä, että ne jotkut aivan viimeiset nimet puuttuvat papereista ja siksi ei ole mitään kerrottavaa virallisesti. En koskaan ollutkaan huolissani etteikö tämä toteutuisi ja nyt ei ainakaan tarvitse olla. Tälläisiä savuja vain ei saa aikaan ilman tulta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hampuri. Tukholma. Miksei myös Kööpenhamina. Nämä mulle. Tai jos pitäis Hampuria asemapaikkana ja siitä syöksähtelisi eri mestoille.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
En koskaan ollutkaan huolissani etteikö tämä toteutuisi ja nyt ei ainakaan tarvitse olla. Tälläisiä savuja vain ei saa aikaan ilman tulta.

Joo, kyllä tämä minustakin oli ihan selvää, että kesällä 2017 kierretään Eurooppaa. Isoja maita puuttuu vielä paljon, Ranska ja Italia etunenässä, ja keikkojen määrä voi vielä vähintään kaksinkertaistua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Isoja maita puuttuu vielä paljon, Ranska ja Italia etunenässä, ja keikkojen määrä voi vielä vähintään kaksinkertaistua.

Stade de Francelle on jo merkattu 8.7. ja San Siro oli myös mainittuna jossain. Nyt pukumiehet ja ylipalkatut asianajajat nimiä niihin lappuihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Päätinkin liittyä Nightrainiin. Jostain syystä en ole ollut jäsen. Ilmeisesti olen hullu kun en ole ollut jäsen. Tervehtyminen on tärkeää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
IFK tiedotti äsken, Johaug tunnin päästä, mutta huomennakin on iso tilaisuus:

"a press conference with MCD tomorrow in relation to a huge worldwide band doing a gig in Croke Park next July."

Luonnollisesti emme voi tietää mistä pumpusta on kyse.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt taas jatketaan tositoimissa kunnon loman jälkeen ja kiertueen nimi on tietenkin sama, koska samalla kierroksella ollaan. Kisapaikkana on Lima, Peru.

Reilun tunnin päästä mennään ja hirveästi ei ole livemateriaalia odotettavissa, vaikka niillä on kyllä niitä samanlaisia luureja kuin meillä parempiosaisimmillakin. Ongelma on se itse yhteys.

Perfect Crime soitettiin soundcheckissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
October 27th, 2016 Lima, Peru @ Estadio Monumental

Setlist:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome To The Jungle
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die
Rocket Queen
You Could Be Mine
Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude
This I Love
Civil War
Coma
Band Intros
Slash's Solo - Godfather Theme
Sweet Child O' Mine (with unfortunate duet)
Better
Richard N' Slash - Wish You Were Here
November Rain (with unfortunate duet)
Knockin' On Heaven's Door
Nightrain

Encore:
Jam
Patience
The Seeker
Paradise City
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt kun tämäkin soitinyhtye saapuu vanhalle mantereelle niin olisihan se nyt todella upeaa saada myös tänne Suomeen, lämmittelijäksi keikalle vaikkapa Hanoi Rocks alkuperäisellä kokoonpanolla pl. tietysti Razzle... Sitten heräsin...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"a press conference with MCD tomorrow in relation to a huge worldwide band doing a gig in Croke Park next July."

Luonnollisesti emme voi tietää mistä pumpusta on kyse.
Se "pumppu" oli Robbie Williams ja Stadionkin oli Aviva.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sirkus on ehtinyt Santiagoon ja kaikilla on ollut kivaa ja taas kerran mahtava esitys. Sama settilista, mutta ei se mitään. Tietää mitä saa, niin ei aina ole joidenkin urheilujuttujen kanssa, kun aina hävitään.

YCBM:n aikana Axl tosin joutui pyytämään, että yleisö vähän rauhoittuisi.

Guns n roses en Chile 2016. ESTADIO NACIONAL - YouTube

(linkki vie yhdysvaltalaiseen videotoistopalveluun missä ylläkuvattu tapahtuma näkyy)
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Steven Adler, kuka ei ole koskaan soittanut Etelä-Amerikassa, on nähty tämän päivän keikkakaupungissa Buenos Airesissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viimeksi muokattu:

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Kyllä tämä Etelä-Amerikan yleisö taitaa olla maailman parasta kuten usein sanotaan:

Guns N' Roses - Estranged - Rosario 2016 - YouTube

Jos joskus pääsin kuuntelemaan maailman parasta Argentiinassa...

Tässä koko keikka Rosariosta: Guns N’ Roses recital completo Rosario 1/11/2016 - YouTube

En tiedä tallenteen laadusta vielä mitään, intro meneillään... mutta tiedoksi jos kiinnostaa!
Voi pojat, onpahan meininki. Melkein tuli nyyhky silmään noiden yleisöhyräilyiden aikana.
Minäkin haluan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi pojat, onpahan meininki. Melkein tuli nyyhky silmään noiden yleisöhyräilyiden aikana.
Minäkin haluan.

Joihinkin asioihin ei voi ikinä kyllästyä.

Kävin Kolumbiassa viisi vuotta sitten parissa jalkapallon pääsarjapelissä. Palloliiton turvallisuuspäällikkö olisi ihmeissään tunnelmasta mikä jossain maanosassa osataan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Just tätä en nyt ehtinyt katsoa, mut joku raja tunnelmallakin. Monessa klipissä esiintynyt kitaroinnin päälle lallateltu biisin melodia on minusta ihan vitun ärsyttävää. Olenko muka ainoa? ;)

Tokihan se on ärsyttävää ja niitä klippejä ei jatkokuunteluun laiteta. Hienoa kuitenkin huomata kuinka hartaalla tunteella jotkut vetää.

Ei eteläamerikkalaisilla ole rahaa kiertää keikoilla, mutta sen kerran kun se osuu sitten omaan kotiin, niin seotaan ihan täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös