Guns N' Roses

  • 790 834
  • 4 518

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eikös tuo koske vain yksittäistä keikkaa, näin mä olen ymmärtänyt. Minä kyllä ymmärrän hyvin, jos yksittäiselle keikalle osallistuva ei saa ihan samaa, vaikka alkuperäisjäsen onkin.

Olisiko tilanne edelleen se, että Izzyä ei hotsita isot kuviot. Sen takiahan osittain alunperin lähti, ei se pelkästään ristiriidoista johtunut.
 

Ferris

Jäsen
Eikös tuo koske vain yksittäistä keikkaa, näin mä olen ymmärtänyt. Minä kyllä ymmärrän hyvin, jos yksittäiselle keikalle osallistuva ei saa ihan samaa, vaikka alkuperäisjäsen onkin.

Olisiko tilanne edelleen se, että Izzyä ei hotsita isot kuviot. Sen takiahan osittain alunperin lähti, ei se pelkästään ristiriidoista johtunut.

Niin tai sitten ei ne isot kuviot hotsita ihan satasella, mutta jos sais samat massit kuin muut alkuperäiset ni voishan sen kiertueen käydä vetäsees aikansa kuluks ja tienaamassa eläkerahat? Sitten kun ei rahaa irronnutkaan toivotunlaisesti, niin sai siitä itselleen hyvän syyn olla lähtemättä?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Niin tai sitten ei ne isot kuviot hotsita ihan satasella, mutta jos sais samat massit kuin muut alkuperäiset ni voishan sen kiertueen käydä vetäsees aikansa kuluks ja tienaamassa eläkerahat? Sitten kun ei rahaa irronnutkaan toivotunlaisesti, niin sai siitä itselleen hyvän syyn olla lähtemättä?
Niin, paha sanoa. Mutta siis tästä kohusta olen ymmärtänyt, että neuvoteltiin yhdestä keikasta, ja se kaatui rahanjakoon. Vakituiseen pestiin Izzy ei olisi oikein ollut halukas. Mutta voin olla ihan väärässäkin.

Olisihan se parasta ikinä, jos Izzykin vielä lauteille nousisi. Oli ihan oleellinen osa Gunnareiden levyillä olevaa soundia, niin säveltäjänä kuin soittajanakin. Eniten Axlin uudessa Rosesissa jäi minulle kiinni juuri kitaroinnista. Ei ollut sitä energistä saundia, vaan pelkästään puuduttavaa täytettä. Kitaristit olivat kyllä taitavia, ei siinä mitään.

Ymmärsinkö oikein muuten Axlin ja Duffin haaastiksesta, että Axl soitti Slashille vasta, kun paluuta oli muuten jo suunniteltu? Olen ehkä naiivi romantikko tässä kohtaa, mutta olishan tuo ollut jotenkin parempi toisin päin...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun mielestä on tosi hienoa, että Axl soitti Slashille. No, ei se toisin päin olis onnistunutkaan. Ja ehkä yrityksiä oli ollutkin. Miten se Axl sanoikaan haastattelussa Izzystä, this thing today, that thing tomorrow. Semmoinen on Izzy. Eikä siinä mitään. Siis näin:

"I don't really know what to say about Izzy. It's like you could have a conversation and think it's one way and the next day it's another way," Rose said. "And I'm not trying to take any shots at Izzy. It's just his thing is kind of his thing, whatever that is."
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Axl soitti Slashille vasta, kun paluuta oli muuten jo suunniteltu?
Jep. Axl kertoi antaneensa managerille luvan aloittaa keskustelu muiden heebojen managereiden kanssa. Ja sitten jossain vaiheessa soittelivat...sopivat tapaamisesta, joka ei kuitenkaan toteutunut. Eka tapaaminen oli sitten Axlin kämpillä jossa oli illallistakin tarjolla. :)
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Niin, tarkoitin siis sitä tuolla soittojärjestyksellä, että mieluummin sopu ensin, ja vasta sitten paluukuviot. Varmaankin Axl oli tietysti se, kellä oli "velvollisuus" soittaa, kun on kovimmin vihaa pitänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

"Sisäpiiristä on nyt kantautunut väitteitä, joiden mukaan Stradlinille olisi tarjottu viisinumeroista summaa eli kymmeniä tuhansia dollareita per keikka. Kitaristin olisi ollut määrä esiintyä ainakin huhtikuun keikoilla Not In This Lifetime -kiertueen Pohjois-Amerikan osuudella."

Ehkä ei ollut tietoa sitoutuneisuudesta ja päätettiin, että suuremman potin ottavat ne, jotka soittavat joka keikalla? Paljonkohan Adlerille on heitetty yhdestä keikasta tiskiin? Miten ylipäänsä maksuliikenne menee? Onko niin, että Axlin, Slashin ja Duffin lisäksi muut ovat vähän niinkuin palkkalaisia, vai ovatko Slash ja Duff myös?

Ei näistä tiedä. Aikoinaan Gilby tiesi tulleensa erotetuksi bändistä, kun paycheckiä ei enää tullut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten ylipäänsä maksuliikenne menee? Onko niin, että Axlin, Slashin ja Duffin lisäksi muut ovat vähän niinkuin palkkalaisia, vai ovatko Slash ja Duff myös?

Ei näistä tiedä, mutta eiköhän koko bändi ole jokunlainen liikeyritys ja jäsenet sitten ovat omalla toiminimellään yhteistyössä ja HR-tytöt maksavat laskuja sovittuina eräpäivinä. Voi olla toki mitä tahansa muutakin, mutta noinhan se ainakin toimisi.

Ilman muuta kai Slash ja Duff:kin ovat vain töissä firmassa. Silloin kolmisenkymmentä vuotta sitten varmasti hoidettiin vähän eri tavalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt alkaa vihdoinkin tippua huhuja Eurooppaan. Esimerkiksi Stade de France ja San Siro mainittu. Eivät nämä missään tapauksessa ole katteettomia juttuja ja kulissien takana käy kova vilske, kun kauppoja hierotaan.

EDIT:

Hieman vajavaisella heprean taidollani näyttäisi nyt siltä, että homma alkaa Tel Avivista toukokuussa.
 
Viimeksi muokattu:

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ranskan Hellfestiin kesäkuun puolivälissä ois jo lippu taskussa, joten toiveet korkealla että se arpa osuisi kohdilleen. Festareiden budjetista tuskin ainakaan jää kiinni, kun katsoo edellisvuosien kattauksia.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Yhteen kaveriini olen luottanut näissä huhuissa ja viime huhut ovat pitäneet täysin paikkansa. 4/4. Työskentelee erittäin syvällä keikkamaailmassa.

Vinkki: Hämeenlinna kiinnostaa
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Vinkki: Hämeenlinna kiinnostaa

Voi perse jos pitää paikkansa. Keikkapaikkana se mihin en todennäköisesti mene ikinä. Äänentoisto-ongelmia aiemmin, liikenne takkuaa yms. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Mutta, eipä täällä taida oikein muitakaan paikkoja tällä hetkellä olla.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Voi perse jos pitää paikkansa. Keikkapaikkana se mihin en todennäköisesti mene ikinä. Äänentoisto-ongelmia aiemmin, liikenne takkuaa yms. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Mutta, eipä täällä taida oikein muitakaan paikkoja tällä hetkellä olla.

Oli kyllä joo aika surkea AC/DC:n osalta meno. Varsinkin poistuminen alueelta oli pelottavan huonosti organisoitu. Onneksi keikka oli todella loistava ja sää suosi, se sentään helpotti.

Mutta GnRn vuoksi sinne tulisi kyllä mentyä uudelleen, mutta mieluummin oikeastaan missä tahansa muualla. Vaikka jopa Porissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eli Hämeenlinnaan tästä kulkee ensi kesänä tie. Eihän siinä mitään, Hämeenlinna on kaunis kaupunki ja siellä asustelee Johtava / Väistyvä. Mehän voitas majoittua hänen luokseen. Poikamiehet voi iskeä silmää Johtava / Väistyvän tyttärelle.
 

Naavaparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers
Totisesti toivon että Hämeenlinna ei ollut vitsi. Tiedä miten päin olisi jos toteutuisi. Tukholmaa tai Tallinnaa olen itse miettinyt.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä en toistaiseksi usko, että ovat tänne edes tulossa. Oishan se hienoa jos ovat, tulee sitten nähtyä useammin.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kyselyitä on varmasti paljolti monilta eri bändeiltä mutta rahastahan siellä taistellaan. Kuten sanoin niin uskon kaveriani näissä asioissa mutta vielä en lähtisi hotelleja varaamaan. Itseäni ei kyllä tuo Hämeenlinna houkuta yhtään. Tuli kuultua joo hyvääkin palautetta acdc keikasta mutta paljon enemmän paskaa. Eikä Hämeenlinna nyt muutenkaan houkuttele.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Guns´n´Roses julkisti yhdeksän keikkaa Eurooppaan: Suomen keikka loistaa ainakin vielä poissaolollaan

Dublin, Ireland @ Croke Park – July 2017
Barcelona, Spain @ Estadio Olimpic – July 2017
Zurich, Switzerland @ Letzigrund Stadion – July 2017
Amsterdam, Netherlands @ Amsterdam Arena – July 2017
Gelsenkirchen, Germany @ Veltins Arena – July 2017
Berlin, Germany @ Olympiastadion – July 2017
Hamburg, Germany @ Volksparkstadion – July 2017
Stockholm, Sweden @ Friends Arena – July 2017
Copenhagen, Denmark @ Telia Parken – July 2017
-kaaoszine.fi

Menkää Berliiniin. Stadikka on hieno konserttipaikka ja katsomossakin saa juua olutta.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Saatanan armeija. Arvasin että näinhän tässä tietenkin käy, lempibändi tulee mestoille ja itse olen juuri tuolloin intissä. Menen vielä heinäkuussa, joten tuskin ainakaan ihan heti saa vklp vapaita?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Saatanan armeija. Arvasin että näinhän tässä tietenkin käy, lempibändi tulee mestoille ja itse olen juuri tuolloin intissä. Menen vielä heinäkuussa, joten tuskin ainakaan ihan heti saa vklp vapaita?
Eka vkl on varmuudella kiinni, toinen, tai viimeistään kolmas vkl on lomaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Stadikka on hieno konserttipaikka ja katsomossakin saa juua olutta.
Kyllähän stadissakin saa jos vain tyytyy juomaan oluensa siellä seisomakatsomon takaosassa, videokuva näkyi taakse hyvin ja juomatauot tuli tarpeeseen Pomon neljän tunnin keikalla.

_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös