Axl n Duff haastis. Linkki siihen:
Axl Rose & Duff McKagan - First Interview Since Guns N' Roses Reunion (2016) - YouTube
Axl Rose & Duff McKagan - First Interview Since Guns N' Roses Reunion (2016) - YouTube
Eikös tuo koske vain yksittäistä keikkaa, näin mä olen ymmärtänyt. Minä kyllä ymmärrän hyvin, jos yksittäiselle keikalle osallistuva ei saa ihan samaa, vaikka alkuperäisjäsen onkin.Löytyhän se todennäköisin (ja loogisin) syykin Izzyn poissaoloon.
Izzy Stradlin Twitterissä: "BullshitThey didn't want to split the loot equally . Simple as that . Moving right along........"
Eikös tuo koske vain yksittäistä keikkaa, näin mä olen ymmärtänyt. Minä kyllä ymmärrän hyvin, jos yksittäiselle keikalle osallistuva ei saa ihan samaa, vaikka alkuperäisjäsen onkin.
Olisiko tilanne edelleen se, että Izzyä ei hotsita isot kuviot. Sen takiahan osittain alunperin lähti, ei se pelkästään ristiriidoista johtunut.
Niin, paha sanoa. Mutta siis tästä kohusta olen ymmärtänyt, että neuvoteltiin yhdestä keikasta, ja se kaatui rahanjakoon. Vakituiseen pestiin Izzy ei olisi oikein ollut halukas. Mutta voin olla ihan väärässäkin.Niin tai sitten ei ne isot kuviot hotsita ihan satasella, mutta jos sais samat massit kuin muut alkuperäiset ni voishan sen kiertueen käydä vetäsees aikansa kuluks ja tienaamassa eläkerahat? Sitten kun ei rahaa irronnutkaan toivotunlaisesti, niin sai siitä itselleen hyvän syyn olla lähtemättä?
Jep. Axl kertoi antaneensa managerille luvan aloittaa keskustelu muiden heebojen managereiden kanssa. Ja sitten jossain vaiheessa soittelivat...sopivat tapaamisesta, joka ei kuitenkaan toteutunut. Eka tapaaminen oli sitten Axlin kämpillä jossa oli illallistakin tarjolla. :)Axl soitti Slashille vasta, kun paluuta oli muuten jo suunniteltu?
Huhuja sisäpiiristä: paluukeikoista tarjottu viisinumeroinen summa ei kelvannut Guns N' Rosesin alkuperäiskitaristille - Soundi.fi
Nyt kuulostaa niin pieneltä summalta, että en keksi miten voisi olla totta.
Miten ylipäänsä maksuliikenne menee? Onko niin, että Axlin, Slashin ja Duffin lisäksi muut ovat vähän niinkuin palkkalaisia, vai ovatko Slash ja Duff myös?
Vinkki: Hämeenlinna kiinnostaa
Voi perse jos pitää paikkansa. Keikkapaikkana se mihin en todennäköisesti mene ikinä. Äänentoisto-ongelmia aiemmin, liikenne takkuaa yms. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Mutta, eipä täällä taida oikein muitakaan paikkoja tällä hetkellä olla.
Eka vkl on varmuudella kiinni, toinen, tai viimeistään kolmas vkl on lomaa.Saatanan armeija. Arvasin että näinhän tässä tietenkin käy, lempibändi tulee mestoille ja itse olen juuri tuolloin intissä. Menen vielä heinäkuussa, joten tuskin ainakaan ihan heti saa vklp vapaita?
Kyllähän stadissakin saa jos vain tyytyy juomaan oluensa siellä seisomakatsomon takaosassa, videokuva näkyi taakse hyvin ja juomatauot tuli tarpeeseen Pomon neljän tunnin keikalla.Stadikka on hieno konserttipaikka ja katsomossakin saa juua olutta.